Nieuwe, niet gebruikte Brembo 320mm remschijven

Thunder-Arne

Die hard MF'er
5 dec 2007
286
0
Nieuw setje 320 mm brembo remschijven voor een aprilia rsv r/factory vanaf 2002; aprilia onderdeelnummer 8113926. Schijven zijn verzegeld in de orginele verpakking. Ze zijn nieuw en nooit gebruikt.

De schijven wegen 1,4kg per stuk, en ze zijn een leuke upgrade voor je zwaardere oudere en versleten brembo remschijven op je ducati of aprilia. Ik heb zelf een setje schijven gemonteerd op een yzf 750 voorvork; de gewichtsbesparing is 250 gram per schijf. Dat is een halve kg minder roterend onafgeveerd gewicht én betere remvertraging. Volgens mij passen ze ook op de latere FZR 1000 modellen met USD vork

Vraagprijs is 475 Euro voor het setje. Bij de aprilia dealer betaal je het DUBBELE voor een setje schijven.

Extra foto's zijn geen probleem.
full
 
Ik heb nog ff op AF1 gekeken.

Ze passen op alle milles, falco's en tuono's.

Echter, oude milles (tot halverwege 2000) en alle falco's hebben inferieure 2 pot remklauwen. Daar passen deze schijven niet op (door de remklauwen). Op alle modellen met 4 pot remklauwen passen ze wel. Als je 2 pot remklauwen hebt, kan je ze vervangen door de 4 pot remklauwen. Staat op AF1 wel wat je dan moet doen (zie het linkje) Dan passen de schijven dus weer wel.

Let er op dat je boutjes niet te ver uitsteken als je de schijven monteert.

4 pad calipers Vs 2 Pad
 
Ik heb nog ff op AF1 gekeken.

Ze passen op alle milles, falco's en tuono's.

Echter, oude milles (tot halverwege 2000) en alle falco's hebben inferieure 2 pot remklauwen. Daar passen deze schijven niet op (door de remklauwen). Op alle modellen met 4 pot remklauwen passen ze wel. Als je 2 pot remklauwen hebt, kan je ze vervangen door de 4 pot remklauwen. Staat op AF1 wel wat je dan moet doen (zie het linkje) Dan passen de schijven dus weer wel.

Let er op dat je boutjes niet te ver uitsteken als je de schijven monteert.

4 pad calipers Vs 2 Pad


Dan heb ik mogelijk interesse!

Ik laat het je even morgen weten. Weet namelijk niet of mijn balhoofd lek is of mijn schijven krom zijn! Morgen ga ik dit even nakijken!

Alvast bedankt!
 
Dan heb ik mogelijk interesse!

Ik laat het je even morgen weten. Weet namelijk niet of mijn balhoofd lek is of mijn schijven krom zijn! Morgen ga ik dit even nakijken!

Alvast bedankt!


Balhoofd lek???

Als hij trilt tijdens het remmen zijn je schijven krom, als hij zwaar stuurt of je vork beweegd dan moet je ff je balhoofdlagers bekijken,.
 
Goed dat je er achter bent gekomen wat er aan de hand is. Trouwens, volgens mij moet je kromme schijven voelen aan je remhendel; die zou moeten trillen.

Voor andere geïnteresseerden: doe een goed bod.
 
wat is de binnendiameter van de schijf?
Ik heb het idee dat ze anders wel eens op de pvm's van mijn vriendin kunnen passen...
 
Sorry dude,

De motor staat niet hier op het moment en ik ben het gister vergeten.
Dacht er pas weer aan toen ik thuis was.

Annyway Ik ga nog ff meten....
 
Bump, mijn vorige posts kwamen er nooit goed op te staan.

Schijven zijn nog steeds te koop, vorige geinteresseerde hiero heeft btw niets meer van zich laten horen.

En nog een plaatje:
full
 
bumper-de-bump-bump-bump, nu 375E jongens. Ze moeten weg.
 
Laatst bewerkt:
Als ze er 20 september nog dan zou ik ze graag van je kopen! :Y Of je zou ze voor me willen reserveren, dat zou nog mooier zijn :9 ;)

De boel trilt namelijk nog steeds! :(

Ga nu eerst een paar weken weg naar het buitenland! :/ balen!!
 
Laatst bewerkt:
Als ze er 20 september nog dan zou ik ze graag van je kopen! :Y Of je zou ze voor me willen reserveren, dat zou nog mooier zijn :9 ;)

De boel trilt namelijk nog steeds! :(

Ga nu eerst een paar weken weg naar het buitenland! :/ balen!!

Controleer je remleidingen ;) , en de veerweg van je voorvork.

Sorry voor OT ;) .
 
Velocemente, ik heb je een email gestuurd om de zaken verder te regelgen. Laat spoedig van je horen aub. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan