Yoshi setje

Status
Niet open voor verdere reacties.

modder

MF'er
8 sep 2007
227
0
Aangezien ik inmiddels een nóg mooier setje heb gekocht voor weliswaar veel meer terreuro's is dit zeer nette remschakelsetje van Yoshimura vrij voor transfer. :+

prijs 150 euro incl verzendkosten.

reacties graag via email

/edit
Van welke motor weet ik niet, ik heb deze set voor mijn SF gekocht.
de maten zijn 70mm hoh en de schetsplaten 110 hoh.




full
 
Laatst bewerkt:
meten is weten ;)

@ Snijboon , alles wat hier wegkomt is ''kwijl''


Het spul is overal passend op te maken :Y


kickje voor Modder *D
 
@fighter henk: ook op een sv650 oud model? :D

150 euro??? kun je dit reserveren voor mij? tot woensdag :)

gr
chris
 
Laatst bewerkt:
@fighter henk: ook op een sv650 oud model? :D

150 euro??? kun je dit reserveren voor mij? tot woensdag :)

gr
chris

Dan wil ik het 5 weken lang gereserveerd hebben.

Die onzin van reserveren altijd. Een dag, okee.. een paar dagen is gewoon onzin.
Moet TS potentiele kopers wegjagen omdat jij nu nog geen keuze kunt maken. Woensdag kom je erachter dat je dit setje toch niet wil en dan moet TS weer op zoek naar kopers.
 
pipo, als andere verkopers mij vertrouwen met reserveren bij bedragen van 1300 euro en ik kom mijn afspraken na, wees zeker dat 150 euro geen probleem zal zijn. ik zeg niet dat ik er over moet nadenken, IK KOOP DIT 100%. het geld heb ik pas woensdag!

met je onzin..
 
Ik heb er geen moeite mee Stu, in 99% van de gevallen zijn de mensen tenminste in mijn ervaring wel serieus.
Uiteraard kom je zo nu en dan wel eens een dipshit tegen die dat niet is.... ergerlijk maar niet meer dan dat.

Voorlopig dus gereserveerd.
 
setje binnen gehad, heel snel, voldoet 100% aan de beschrijving, goed verpakt, super goede prijs, kortom top verkoper!!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan