Harde haat op autoblog.nl

Ach, hij lijkt zich toch voornamelijk bezorgd te maken over de veiligheid van de motorrijders in kwestie. En het gedrag dat hij beschrijft is ook uitermate dom en gevaarlijk, dus ik kan hem niet eens ongelijk geven.

Als hij daadwerkelijk vindt dat iedere motorrijder een dikke eikel is... Tja, hier worden automobilisten standaard uitgemaakt voor blinde koekblikkers, dus... O-)

Ik gok dat er weer het e.e.a. aan MF'ers zich buitengewoon gediscrimineerd en een zielige minderheid gaan voelen, wat dan wel weer grappig is. _O-
 
Zomer ... 't seizoen ná winter!

voor de rest ... Zie de laatste regel in m'n ondertitel.
 
Autorijden doe je om op je bestemming te komen, motorrijden doe je om met een glimlach op je gezicht op je bestemming te komen

Wel mooi gezegd op zich.

Zij het niet dat je met de auto gewoon sneller op bestemming bent dus handig in de spits :P

Ik zie overigens meer kneuzige autorijders dan motorrijders.
 
Ze zijn over het algemeen wel vriendelijk hoor over motorrijders, ze vinden het alleen een gevaarlijker en over het algemeen minder comfortabele manier van vervoer.
De schrijver schrijft nu gewoon even de frustratie van zich af over motorrijders die onnodig veel risico nemen.
 
Ach ja, zo'n typisch "autoweek-pikkie", die geilen zelf allemaal op de duurste en snelste auto's en rijden zelf in een Honda Civic met rioolpijp. :W
 
Ach, hij lijkt zich toch voornamelijk bezorgd te maken over de veiligheid van de motorrijders in kwestie. En het gedrag dat hij beschrijft is ook uitermate dom en gevaarlijk, dus ik kan hem niet eens ongelijk geven.

....

Vind het eigenlijk een keurig verhaal, dat zeker de werkelijkheid goed benaderd.
Ik kom dergelijke acties namelijk ook dagelijks tegen.
En ja, ook ik maak me er wel eens schuldig aan...
 
Ik vind het helemaal niet zo'n gek stukje.
Veel motorrijders rijden inderdaad slechter/asocialer dan automobilisten.

Alleen dat eeuwige gezeur met Darwin klopt van geen kant, dat schijnt iedereen verkeerd te begrijpen.
 
Populistisch stukje, jammer dat het mislukt aan de reacties te zien :)

Kern van waarheid zit er zeker in helaas!
 
Wat? Ik let even niet op en iemand....schrijft zomaar slechte dingen over motorrijders? Op internet?? Hijs de zeilen! Beman de toetsenborden! Laten we die dekselse koekblikkers een koekje van eigen deeg geven en met ellenlange zeikverhalen de eer der motorrijders herstellen! Wat denken ze wel niet, de schobbejakken...

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan