Gelderland Tourderstopic #3: Live vanuit Heerlen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
OP volgt nog :) dat kan nu even niet, aangezien deze post vanuit Heerlen op het terras van In den Hof gedaan wordt :)

*O*

Het is in ieder geval erg gezellig: we zitten allemaal op één lijn *D

Hoi :)
logo.gif


Vorige delen:

Deel 1 - Het Moedertopic
Deel 2 - Het Tweede topic

Welkom in het toch wel goed lopende tourders topic van Gelderland en omstreken.
Een groep mensen die het vooral leuk vindt om lekker rustig om en rond Gelderland te touren op een normaal tempo, zonder ellende van rijbewijsstress en zulks.
Iedereen is welkom, van RSV-Fladder tot Oubollig lieve Divjes en GTR-slagschepen, zolang je het tempo en je rijstijl maar beschaafd houdt: knallen doe je maar lekker in je eigen tijd :P

Centraal staan gezelligheid, terrasjes, koffie en BBQ's.

Inmiddels heeft zich een leuke groep mensen verzameld, te weten:

:] Anke (officiele camera-vrouw en achteropzitdame)

anke.jpg


:] Blue_Eyes (MT-03 / XJR1300)
blue_eyes.jpg


:] Blub Blub (Pan European)

:] Bouwvakkertje (Soes Bandit)

:] El Rojo (SV1000S)

elrojo.jpg


:] Faithy (Diversion 900 / XT 600 E)

faithy.jpg


:] Fladder (Jane / Marietje)

fladder.jpg


:] gtsridder (What's in a name)

gtsridder.jpg


:] hans-cbr1000 (What's in a name)

:] Jeltel (Diversion 900)

jeltel.jpg


:] Michiel (GPZ)

:] michielvl (Speed Triple 955i)

michielvl.jpg


:] NR34 (GSX-R 600)

nr34.jpg


:] StefanZ (GSR 25KW)

:] T-ZxRMarco (nog lessend, Termaat infiltrant)

:] Wolve (GTR1000 / XL600R)

wolve.jpg


:] _mjam_ (GS5000)





Ritjes die we al gemaakt hebben:
Klik op de rit'naam' voor de route!

*D 5 april: ritje Nijmegen-Emmerich voorgereden door michielvl
*D 13 april: ritje Duiven-Zutphen voorgereden door Hans-cbr1000
*D 19 april: ritje Ochten-IJsselstijn voorgereden door Wolve

*D 26 april: ritje voorgereden door Jeltel met veel doodlopende wegen :')

*D 30 april: "De Queeste naar Kootwijk en daarmee de langste rit (254 km)"

*D 9 mei: Ritje om en rond Nijmegen (Vennengebied), voorgereden door Wolve, met afsluitend een BBQ

*D ontbrekende informatie, aanvullen graag!

*D 1 juni: Rondje Nijmegen - Varsseveld, Nijmegen, voorgereden door Wolve, erna eten op de Waalkade.
8-) **Met FILMPJE**

*D 13 juni: Rondje Achterhoek, Deventer - Plek naast spoor - Deventer, voorgereden door Kofferrek.
8-) **Filmpje Deel 1** en **Filmpje Deel 2**

*D 26/27/28 juni Eifel en Zuid-Limburg-weekend, vanuit In Den Hof in Heerlen. Initiatief van Blue_Eyes en Anke.
8-) **Filmpje Deel 1** en **Filmpje Deel 2**




In de planning:
8-) BBQ-rondje O-) komende zomer touren wij langs de tuinen of balkons van de GLD-tourders.... prik je datum maar ;) MF komt naar je toe deze zomer! *D




Wat groepskiekjes:

groep1.jpg
groep2.jpg
groep3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fladder, Koffer en ondergetekende in koor:

''Dat moet jij nodig zeggen!''

Koffer: 'waarom ben jij dan niet mee???'

Fladder: Idd :')

:P
 
[koffermodus]
we missen jullie -O-
[/koffermodus]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Quote van Anke:

'Jelte, ik kom je wel even van je worst ontdoen'

:')
 
maar goed dat ik niet mee ben gereden, brommer begon onderweg weer te flippen B| Nu met o.a. met op-en-ner zwiepende snelheidswijzer als ik m'n knipperlicht aanzette :/ En net op het moment dat ik begon te twijfelen of ik niet beter aan de kant kon zetten en laten afslepen rij ik een buitje in en gaat ie weer normaal doen :? En nu start ie dus ook weer gewoon :?

Vaag, heel vaag -O-
 
Maar was een gezellig weekend *O*
Hopelijk hebben jullie nog een leuke rit gehad vandaag *D
 
maar goed dat ik niet mee ben gereden, brommer begon onderweg weer te flippen B| Nu met o.a. met op-en-ner zwiepende snelheidswijzer als ik m'n knipperlicht aanzette :/ En net op het moment dat ik begon te twijfelen of ik niet beter aan de kant kon zetten en laten afslepen rij ik een buitje in en gaat ie weer normaal doen :? En nu start ie dus ook weer gewoon :?

Vaag, heel vaag -O-
Hopelijk kan je het snel fixen!
 
Koffer! Fijn dat je het iig tot thuis hebt gehaald. :)

Ik vond het ritje vandaag niet echt een succes. Teveel dorpjes, te weinig mooie weggetjes en nou ja, de rit gisteren was een stuk leuker :] dus volgende keer gewoon dat Limburg links laten liggen en naar de Eifel!!! :] (whehe, links liggen, Eifel... snap je'm? :') )

Nu lekker een grote pan nasi met veul groenten en géén vlees klaarmaken :9 de hele groentenlade is leeg inmiddels :9 8-)

Was in ieder geval wel heel gezellig. Lekker 2 avonden geBBQ-ed, goed gebierd en veel gelachen :) Was alleen vandaag niet zo in opperbeste conditie -O- en dan was 't niet eens een kater! :o :N


Wel blij dat we afgehaakt zijn om kwart over 3, want ben érg blij dat ik thuis ben :Y

Bedankt allen! Voor een heel leuk weekendje :) :W :j
 
We hebben weer een nieuw nut gevonden voor mijn koffer, Bier koelkast!
Koffer-met-bier.jpg


En niemand kon het misschien voorstellen, maar het kan! Wat een schattig stelletje *D
rsvmille-xj900s.jpg


Owh en Fladder: Carolien wil wel een keer een (kort) ritje achterop je rsv doen, doe je voorzichtig met d'r? ;)
 
maar goed dat ik niet mee ben gereden, brommer begon onderweg weer te flippen B| Nu met o.a. met op-en-ner zwiepende snelheidswijzer als ik m'n knipperlicht aanzette :/ En net op het moment dat ik begon te twijfelen of ik niet beter aan de kant kon zetten en laten afslepen rij ik een buitje in en gaat ie weer normaal doen :? En nu start ie dus ook weer gewoon :?

Vaag, heel vaag -O-

Hopen op één bui van 3 weken tijdens je vakantie? :X
 
Zoooo, thuis!
met 140*2 + 260 + 189 km gereden geloof il. Hoeveel is dat?
Ik vond het een zeer bijzonder geslaagd weekend. Zaterdag heb ik erg fijn gereden en gisteravond gemerkt dat het gelderlandtopic niet alleen goed kan rijden, bbq'en, en koffie en taart nuttigen maar ook goed kan bieren. Jullie zijn allemaal fijne mensen!

Ik snap limburg links laten liggen niet, faithy, maar ik ben ook hartstikke duf. Ben het wel met je eens. De snelwegrit terug was daarentegen erg leuk.

Jammer van de motor van Koffer. Als je een keer samen wilt zoeken, kom je maar langs.

'Eifel' mag wat mij betreft na de zomer op herhaling.
 
hint voor het links liggen voor Michiel:

kijk 's op de kaart :+
 
Haai :W

Ik ben er ook weer. Tent hangt te drogen over de waslijn. Wasje in de wasmachine gedaan. En het konijn Witje was erg blij dat ik er weer was.

Ik heb 683km gereden dit weekend. Eifel is heerlijk om te rijden. Limburg viel mij ook tegen. Ik vind het wel een mooie omgeving. Maar veel te druk om te rijden.

@ All: bedankt voor het leuke weekend.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan