Titanium Linkpipe GSX-R 1000 K5 (Akrapovic)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robz

Die hard MF'er
6 okt 2006
261
1
Amsterdam
Bij deze bied ik een titanium linkpipe aan voor een Suzuki GSX-R 1000 K5 (dat model, weet niet uit mn hoofd welke andere jaren dat nog meer zijn).

Reden van verkoop: Had een hexagonale Akrapovic demper gekocht met deze linkpipe, echter zit de uitlaat onder mijn RSV Mille (demper heeft zelfde diameter) en moest een linkpipe op maat laten maken.
Deze linkpipe is voor mij dus overbodig, maar wie weet kan ik er iemand blij mee maken!

Diameter voor de demper is 60mm.

Prijs: TEAB

GroteFoto-VG4WFUGD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wegwezen OMA, toch maar weer een schopje, wie weet is er nu wel iemand die geinteresseerd is!
 
denk dat ie verkocht is...maar gaat t niet door, wil ik hem heeeeeeeeeeeel graag voor mijn tri-oval van Yoshi..
 
Laatst bewerkt:
Onder voorbehoud is de linkpipe verkocht aan RVF750R. Mocht het onverhoopt toch allemaal niet doorgaan zal ik t opmeten en naar je mailen!

Goed voor jou dat je pijpje verkocht is, sneu dat ik het in juni niet gezien heb!
Maar wil je zo vriendelijk zijn toch maar eens die gegevens te meten. Dan weet ik toch hoe het in elkaar zit als ik nog eens zoiets tegenkom.
Bedankt!
 
Goed voor jou dat je pijpje verkocht is, sneu dat ik het in juni niet gezien heb!
Maar wil je zo vriendelijk zijn toch maar eens die gegevens te meten. Dan weet ik toch hoe het in elkaar zit als ik nog eens zoiets tegenkom.
Bedankt!

Ik zal het morgen even voor je opmeten.

Zolang ik nog geen melding in dit topic heb gedaan dat ie daadwerkelijk verkocht is, heb ik hem nog liggen. Moet even mailtje afwachten nog...
 
Thanks, Robz.

Dat is toch een 4-1, hé, van die Soes. Dus alle 4 de bochten komen samen in een 42mm (45 buitendiameter) buisje. Mmm, zet me weer tot nadenken.
 
Thanks, Robz.

Dat is toch een 4-1, hé, van die Soes. Dus alle 4 de bochten komen samen in een 42mm (45 buitendiameter) buisje. Mmm, zet me weer tot nadenken.

Inderdaad. Vanaf 2007 of 2008 heeft de suzuki gsx-r 1000 een 4-2-2 systeem. Tot die tijd is t een 4-1 systeem.
 
Hij is voor een k5 / K6 gsxr 1000
Die pijp zit wel mooi bijna net zo mooi als op een soes 1000 [geintje] :+
Ik had het nog niet gezien
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan