GSX-R power commander + flens + originele spullen

'GSX-R PCIII + K&N + flens + origineel spul' > 'GSX-R power commander + flens + originele spullen '
 
die standaard untertail is gewoon het bagagebakje zeg maar? zo ja, is hij onbeschadigt? misschien een fototje van?

anton
 
die standaard untertail is gewoon het bagagebakje zeg maar? zo ja, is hij onbeschadigt? misschien een fototje van?

anton

Ja klopt dat is gewoon de bagagebak en het achterspatbord. Het geheel is onbeschadigd aangezien ik dit vrij snel vervangen heb voor een andere undertail. Ik heb de undertail in de garage liggen dus ik zal morgen proberen een foto te maken.
 
hoeveel voor de flens en de powercommander is specifiek voor een 600 toch?

De powercommander is inderdaad voor een 600. Volgens mij zou een 750 ook wel passen alleen moet je dan andere maps gebruiken, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik wil er 125 euro voor.

De flens wil ik 75 euro voor. Dit lijkt misschien veel, maar zo'n flens is 'custom made'. Om zoiets te laten maken ben je 130 euro kwijt en moet je de motor een week achterlaten zodat alles op maat gemaakt kan worden. Ik heb de flens 1x gebruikt voor een motorvakantie en daarna heb ik de motor verkocht.
 
De powercommander is inderdaad voor een 600. Volgens mij zou een 750 ook wel passen alleen moet je dan andere maps gebruiken, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik wil er 125 euro voor.

De flens wil ik 75 euro voor. Dit lijkt misschien veel, maar zo'n flens is 'custom made'. Om zoiets te laten maken ben je 130 euro kwijt en moet je de motor een week achterlaten zodat alles op maat gemaakt kan worden. Ik heb de flens 1x gebruikt voor een motorvakantie en daarna heb ik de motor verkocht.

bedankt voor de info, maar dan pas ik... succes met de verkoop
 
Je hebt je priveberichten niet aanstaan en geen mailadres in je profiel, mail of PB me anders maar even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan