teller koso

skedo

Die hard MF'er
30 jul 2006
741
0
stolwijk/rotterdam
Inclusief sensor en bracket. Geeft huidige snelheid, totale afstand en dagafstand weer. gemakkelijke 2 knops bediening. 5 lampjes voor knipperlichten, neutraal stand, groot licht en een programmeerbare controle lamp
full
 
Die wil ik wel van je overnemen.Maar Kanarie is eerste gegadigde,als hij afhaakt,neem ik hem.
 
Mwua, ik zit even te kijken voor de stuntfiets.
Alle tellers heb ik eraf gehaald, maar toch is het wel handig als er nog wat lampjes kunnen branden. Vooral olie e.d.
Snelheid is niet zo heel interessant, maar wel leuk als het erbij zit.
Verder moet hij natuurlijk zo klein mogelijk zijn, dus hebben we het hier over een soort fietscomputer (qua afmetingen) met extra controle lampjes?

En nog een laatste vraag, hoe komt het signaal voor de snelheidsmeting binnen?
Gaat dit met een magneetcontact wat ergens op de schijfrem geplakt moet worden?

@texoot
Thanks voor het wachten.
Het hangt even af van de antwoorden.
Als ik afhaak laat ik het gelijk weten. :Y
 
Ik heb deze al eerder gehad,er zit geen oliedrukcontrole op.
Snelheidsmeting gaat idd met een magneetje en een opnemer.
 
Oliedruk kan dan eventueel op groot licht geplaatst worden zonder problemen schat ik in.
Die heeft voor mij dan toch geen waarde. :)

Als de afmetingen niet te groot zijn, is ie verkocht. :Y
 
Vraagje over deze koso, doet het controle lampje het ook als de teller is uitgeschakeld? Bij mijn Koso RX1N helaas niet. Wel leuk als ledje voor je alarm ofzo.
 
Vraagje over deze koso, doet het controle lampje het ook als de teller is uitgeschakeld? Bij mijn Koso RX1N helaas niet. Wel leuk als ledje voor je alarm ofzo.

Hij zal geen permanente voeding hebben.
Als je een beetje handig bent, is dat natuurlijk makkelijk zelf te realiseren. :Y
 
Ik heb even thuis de catalogus gedownload.
Het ziet er netjes uit en de afmetingen zijn klein genoeg. :Y

Je woont in R'dam zie ik?
Dan kan ik hem eventueel wel een avond op komen halen. :)
 
Zou je mij je nummer en de gegevens willen sturen (pb of email) van beide adressen?
Dan spreken we wat af. :)

Beide is voor mij prima aan te rijden, aangezien ik uit regio moerdijk kom.
 
Mwua, ik zit even te kijken voor de stuntfiets.
Alle tellers heb ik eraf gehaald, maar toch is het wel handig als er nog wat lampjes kunnen branden. Vooral olie e.d.
Snelheid is niet zo heel interessant, maar wel leuk als het erbij zit.

Je kan ook gewoon een los controlelampje aan je huidige oliedruksensor hangen O-)
 
Je kan ook gewoon een los controlelampje aan je huidige oliedruksensor hangen O-)

Ja ik weet het.
Alleen mevr kanarie wil dadelijk ook gaan lessen.
Dan kan ze alvast oefenen op de stuntfiets op de parkeerterreinen, met een beetje snelheidsindicatie. Scheelt weer een hoop knaken voor de lessen. :Y
 
Ik begrijp van Kanarie dat ie ervanaf ziet,wil je hem aan mij verkopen?
Liefst via PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan