Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

Ik was er graag bij geweest, eens kennismaken etc., maar dan ben ik toch ergens 1000km naar het oosten en zuiden aan het rijden...

Volgende keer beter...
 
Oef...al die afkortingen ook! :X
109 dB's natuurlijk! Maar da's voluit op het circuit hoor! :Y
:N das bij 4500 tpm ... statisch gemeten _O-
voluit op het circuit mocht niet zonder dB-killers |(
anders gezegd, ik kwam het ciruit niet op zonder dB-killers :?

inmiddels de dB-killers iets aangepast (was 97,6 dB statisch) doormiddel van het inzetten van een pijpje van 2 mm dik in de dB-killer (nu 95,5 dB statisch)
en mag voluit op het circuit *O*
 
Zo...

de vakantie staat voor de deur. Morgen vertrekken wij voor 2 weken naar het warme Kreta. 8-)

Wijzigingen in de deelnemerslijst worden dus niet meer bijgewerkt tot halverwege de eerste week van augustus.

Iedereen die nog op vakantie gaat wensen wij natuurlijk een goede reis en veel vakantiepret! *O*

Lichthuis & Lampje
 
Zo...

de vakantie staat voor de deur. Morgen vertrekken wij voor 2 weken naar het warme Kreta. 8-)

Wijzigingen in de deelnemerslijst worden dus niet meer bijgewerkt tot halverwege de eerste week van augustus.

Iedereen die nog op vakantie gaat wensen wij natuurlijk een goede reis en veel vakantiepret! *O*

Lichthuis & Lampje
Lekkert ... :9~

Op de motor !? Toevallig _O-
Ben in '91 vier weken lang op Kreta geweest (met eigen motor :Y )
Mooi eiland om op te rijden, bijzonder leuke plekjes maar pas op het wegdek, tis zeer stoffig dus glad en met een regenbui staat het schuim drie vingers dik op de weg |(
(tis maar dat je het weet in het geval als je een scootahrtje huurt)
Prettige vakantie ... en tot over twee weken :W
 
Laatst bewerkt:
Lekkert ... :9~

Op de motor !? Toevallig _O-
Ben in '91 vier weken lang op Kreta geweest (met eigen motor :Y )
Mooi eiland om op te rijden, bijzonder leuke plekjes maar pas op het wegdek, tis zeer stoffig dus glad en met een regenbui staat het schuim drie vingers dik op de weg |(
(tis maar dat je het weet in het geval als je een scootahrtje huurt)
Prettige vakantie ... en tot over twee weken :W
Nee Jack, helaas niet op de brommerts... gewoon een klein viervoetertje met airco. :Y
Een scootah huren in het buitenland ben ik ook niet zo'n fan van. :N Zelfs met de auto is het uitkijken daar. Een paar jaar geleden heeft een familielid van me een ernstig ongeluk gehad in Griekenland... -O-

Anyway... wij gaan er wat moois van maken! En daarna weer mooie ritjes maken. :]
 
Zo...

wij zijn ook weer in den lande...
Na twee weken met 35+ op het zonovergoten Kreta zijn we wel weer blij onze brommertjes te zien ;)

@Super Moto & jvsoelen:
welkom, gezellig. Verzameltijd zal waarschijnlijk tussen 10 en 11 zijn ongeveer...

Eén dezer dagen maar eens een mooi tochtje uitzetten... ;)
 
Vandaag even de route uitgezet. Gewoon een beetje gaan rijden met de kaart in de tanktas... :]
Bij thuiskomst de tracklog uit mijn grijze massa omgezet in een digitale versie.

Dit is het routevoorstel, we rijden tegen de klok in. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk af te wijken van de route die in maart is verreden door vele boxerfanaten. Er komt 1x een pontje in voor, bij Wijk bij Duurstede. Neem dus een losse euro mee voor de overtocht ;)

Ik zal de route nog in de bekende navigatieformaten omzetten, maar de echte enthousiastelingen kunnen de route ook overnemen en handmatig invoeren. Dit voorkomt evt. fouten door versieverschillen in het kaartmateriaal.
 
Door alle MF-problemen van het afgelopen weekend is dit topic vast een beetje in de verdrukking geraakt Jeroen ;(
Mijn favorieten waren weg dus toen ik ze weer even bij elkaar scharrelde (via "overige acties" => "laatste reacties") kwam ik jouw laatste bijdrage tegen.

De route ziet er leuk uit, prachtige omgeving daar en 130 km is ook een mooie afstand waarbij er tijd overblijft voor een bakkie en een babbel *D .

Nu maar hopen dat ook het weer meezit! :]
 
Die dag zou moeten lukken!

Als ik nou de db-killers uit de VH-1 er ook uithaal, kan ik een db-wedstrijdje met Stampertje doen ;)
 
Zeg eh...Jeroemmeke.......je hebt mijn "ovb" weggehaald zie ik B|, maar als het seikt van de regen draai ik me nog eens lekker om in m'n bedje die zondagmorgen hoor! :+
Maar goed, ik denk dat er meer zijn die hun animo verliezen bij echt slecht weer, het moet wel leuk blijven toch? *D
Maar in alle andere gevallen (behoudens overmacht......eh...weigerende accu's of zo |() kom ik hoor! :Y
 
Yep, maar ik laat de weersverwachting even buiten beschouwing van het OVB. Zo is het wat duidelijker wie er bij goed weer wel kan komen en wie evt moet vrij vragen van het werk...
Als het aan het weer lag zou 80% OVB staan ;)
Ga(an) je (jullie) zondag nog meerijden met de MF Newbie toer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan