Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

...ja hoor ; dat is blijkbaar heel erg...!

...lees maar us FF terug wat voor commentaar ik kreeg toen ik schreef dat ik met de RT zou willen komen...


... :/ ...

ja ik gooi de knuppel maar ff in het hoender hok. })
Mijn buurman waar ik regelmatig de hond mee uitlaat is sinds aug. j.l. heropstapper (mede door mijn boxer *O* ) is hij dus nu een BMW r1150rt rijder ,en wil evt. wel mee :Y
Zou dat dus kunnen :9~
 
En dan nog een vraag kan ik zondag bij iemand die route over zetten in de garmin :+
Vorige keer heeft iemand dat ook gedaan(ik weet niet meer wie,wellicht ook alzheimer)
maar dat ging uitstekend. En ook snel,want als ik dat hier met de comp. moet doen, :( dan ga da nie goe kome :N
Bedankt alvast ;)
 
En dan nog een vraag kan ik zondag bij iemand die route over zetten in de garmin :+
Vorige keer heeft iemand dat ook gedaan(ik weet niet meer wie,wellicht ook alzheimer)
maar dat ging uitstekend. En ook snel,want als ik dat hier met de comp. moet doen, :( dan ga da nie goe kome :N
Bedankt alvast ;)
Ja, de route is bij de start beschikbaar op de Garmin. In ieder geval heeft Kato de route. Deze week rijden we de route nóg een keertje voor, dus dan moet het goedkomen...
 
Kato misinterpreteert:
Enjoy-Rider heeft last van Alzheimer...:
.... maar na afloop bij God niet wist wie het geweest waren

Nee nee, je begrijpt het niet (heeft dat ook een naam, of is dat gewoon een kwestie van een laag IQ/EQ? :?)........wat je nooit geweten hebt kun je ook niet vergeten natuurlijk, dus vandaar de naambordjes........dan kun je het eventueel vergeten, maar je kunt tenminste niet zeggen dat je niet weet (of nooit geweten hebt) met wie je hebt gesproken ;)
 
Ja, de route is bij de start beschikbaar op de Garmin. In ieder geval heeft Kato de route. Deze week rijden we de route nóg een keertje voor, dus dan moet het goedkomen...

@lichthuis, hoeveel tijd kost het denk je om de route te rijden? Ik heb n.l. een mogelijk aanwezigheids probleempje. Twee van mijn kids hebben een handboogtournooi en dat waren ze vergeten te vertellen of in de agenda te zetten ... B| Niks vrije zondag dus. Natuurlijk probeer ik nog wel wat te regelen. Ik hoop ook de route te kunnen rijden, maar misschien kan ik alleen ff komen kijken op de verzamelplek. Of helemaal niks en wordt het een volgende keer ...... ;(
 
@lichthuis, hoeveel tijd kost het denk je om de route te rijden? Ik heb n.l. een mogelijk aanwezigheids probleempje. Twee van mijn kids hebben een handboogtournooi en dat waren ze vergeten te vertellen of in de agenda te zetten ... B| Niks vrije zondag dus. Natuurlijk probeer ik nog wel wat te regelen. Ik hoop ook de route te kunnen rijden, maar misschien kan ik alleen ff komen kijken op de verzamelplek. Of helemaal niks en wordt het een volgende keer ...... ;(
De route is zo'n 140 km, dus ik gok op zo'n 3,5 uur incl. half uurtje lunchpauze?
Heb eigenlijk geen flauw idee wat we gemiddeld zullen rijden...
 
@ Lichthuis

We hebben weer een toevoeging....
Ooit als BMW rijder begonnen, daarna compleet de weg kwijt geraakt _O- ;) ,
doch met zijn laatste aanschaf... :Y

Een knalgele R1200S met als berijder Vlerk... en dat issie !

Is het mogelijk de GPS route te ontvangen ?,
de reden is dat ik de rest van de week een beetje omkom van het werk
(Lees Vrijdag/zaterdag)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in de OP een link toegevoegd naar de route. Het formaat van de route is GPX. Dit is universeel en Garmin zou er mee overweg moeten kunnen.
Als er problemen met de download zijn, hoor ik het wel. De route is ook beschikbaar (voor Garmin) op SD op het startpunt.
 
Laatst bewerkt:
Route overnemen in garmin quest1 zal niet gaan denk ik.
Heb de route op google landkaart ingetekend op laptop en in de quest1 geladen.
Mijn :] route zal niet veel afwijken :) .
Frans.
 
Laatst bewerkt:
Op de HP met zonder killeRTs :9~~
Doe maar zonder Stampertje, dan klinkt de mijne beschaaft....
full
 
Thanks Lichthuis (e.a.) voor het organisatie talent !
Ik de route recht getrokken, lees: over NT2008 gelegd,
en als het aan mij ligt mag het zondag zijn !
 
He ik zie dit nu pas, zit niet zo vaak op motor-forum, wel eens in het GoT motor topic maar daar zit maar 1 boxer rijder :P

Ik heb nog niet zo lang mijn eerste motor (1100RS '93) en m'n vader rijd een 1200gs(a) dus het lijkt mij wel leuk om mee te rijden. Utrecht is wel een stukje weg van westfriesland (NH) :P maar als het goed is ben ik die dag wel in de buurt.

Maar wat ik me afvraag is hoe de rijstijl is, want ik zie een HP2 rijder maar ook een paar RT rijders. M'n vader is wel een echte toerrijder eigenlijk..
 
He ik zie dit nu pas, zit niet zo vaak op motor-forum, wel eens in het GoT motor topic maar daar zit maar 1 boxer rijder :P

Ik heb nog niet zo lang mijn eerste motor (1100RS '93) en m'n vader rijd een 1200gs(a) dus het lijkt mij wel leuk om mee te rijden. Utrecht is wel een stukje weg van westfriesland (NH) :P maar als het goed is ben ik die dag wel in de buurt.

Maar wat ik me afvraag is hoe de rijstijl is, want ik zie een HP2 rijder maar ook een paar RT rijders. M'n vader is wel een echte toerrijder eigenlijk..
Don't worry... het is geen wedstrijdje en ik weet zeker dat de HP2-coureur zichzelf in de hand heeft. Er is ook een beginner bij, dus dat gaat helemaal goedkomen... Kom je alleen of met je vader?
 
Don't worry... het is geen wedstrijdje en ik weet zeker dat de HP2-coureur zichzelf in de hand heeft. Er is ook een beginner bij, dus dat gaat helemaal goedkomen... Kom je alleen of met je vader?
Mwah ... ik mag me morgen weer uitleven op het circuit van Zandvoort,
vijf sessies van 20/25 minuten ... en als het de hele dag meezit met de organisatie zelfs een zesde ... :9~
Dus 'kan' ik me a.s. zondag (denk ik) wel inhouden ... :]

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan