Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

Sorry, mijn buurman moet afhaken :? zijn vrouw moet werken dus hij moet op de kid's passen,hij baalde wel stevig :Y

Ik ben erbij en breng dan wel verslag uit _O-
En ik heb er zin in, net als velen met mij :9~
Bedankt alvast voor de org.en de tijd die er in is gestoken *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou, vanavond nog één keertje voorrijden... :]
Dat is de laatste keer, want zondag rij ik dat rondje dus alweer voor de derde keer in korte tijd... -O-
Ach, dat is het nadeel van organiseren...

Ik probeer de route ook nog vanavond of morgen in Garmin-formaat in de OP te zetten... De TomTommers zullen zelf even moeten knutselen...
Zaterdag ná 20:00 komen er geen wijzigingen meer in de OP, dus check vanaf dat moment nog even de laatste info.

Zondag vertrekken we om 11:00, er wordt niet op laatkomers gewacht. Ik kijk op het verzamelpunt vlak voor vertrek nog wel even of er mensen zijn uitgevallen of bijkomen.

Als we inderdaad met 25+ motoren zijn, zou dat fantastisch zijn. Op het verzamelpunt kijken we wel volgens welk systeem we het beste kunnen rijden met de aanwezige groep, gelet op aantal deelnemers en aantal navigatiesystemen ;)
 
We kijken er naar uit Jeroen! :Y
Alvast dank voor de organisatie *O*

Nog even dit: ik kan me voorstellen dat je je mobiele nummer niet op het forum wilt zetten, maar kun je dit op de één of andere manier aan ons communiceren opdat we je kunnen bereiken als we toch een paar minuten vertraging hebben of zo? :?
 
:( tomtom , ik heb alle coordinaten met de hand erin moeten type .
ik ben er scheel en :r van al die breedte en lengte cijfers .
de route in twee delen moeten splitsen
maar dat wordt zondag zeker en vast goed gemaakt . :Y
ben blij als het zondag is :9~

*O* *O*
 
Enjoy-Rider voor het geval dat...:

Nog even dit: ik kan me voorstellen dat je je mobiele nummer niet op het forum wilt zetten, maar kun je dit op de één of andere manier aan ons communiceren opdat we je kunnen bereiken als we toch een paar minuten vertraging hebben of zo? :?

...eh...boxers gebruiken toch olie ; die roken toch...?

...kun je van die rook mooi signalen maken ; rooksignalen dus... ;)
 
...oh..eh...topic-baas...;

...ik zie dat ik nog steeds bij de deelnemende piepeltjes sta...


...maar ik wil het NOG wel een keer schrijven ; ik (als in : wij op de RT) komen toch echt niet...




...dus ook niet onder voorbehoud, of misschien toch wel, of kleine kans dat...
...het is echt een 'neen'...



...neemt niet weg ; dat ik jullie natuurlijk wel een prettige zondag toe wens !...
 
RoLoo houdt stug vol ;):
1. ...oh..eh...topic-baas...;

2. ...ik zie dat ik nog steeds bij de deelnemende piepeltjes sta...

3. ...maar ik wil het NOG wel een keer schrijven ; ik (als in : wij op de RT) komen toch echt niet...

4. ...dus ook niet onder voorbehoud, of misschien toch wel, of kleine kans dat...
...het is echt een 'neen'...

5. ...neemt niet weg ; dat ik jullie natuurlijk wel een prettige zondag toe wens !...

1. Ja?

2. Dat klopt!

3. Echt niet?

4. zie 3.

5. Thanks!


Jammer dat je er, als trouwe topicstarter, niet bij kunt/wilt zijn... -O-

...maar in gedachte blijf je altijd bij ons... :+


Tot de volgende meet dan maar!
 
Sjammer Roloo, doch tot de volgende gelegenheid !
Ik had wel eens willen zien of jouw fiets er netter uitzag als de mijne....
Ik weet dat je hiervoor vreest.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan