Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009


full


Ik moest me inhouden.... O-)
 
RoLoo heeft een glimp van herkenning:
...dus...

...je wilt later vertrekken omdat je bang bent om de schone motor vies te krijgen...
...je vindt de groep te groot...
...elkaar inhalen is not done (ben ik eigenlijk wel mee eens)
...alles is te onrustig...
...en eigenlijk ga je liever helemaal niet met die groep mee, maar houdt het liever privé...

...dan heb ik de gratis Gouden Tip van de dag !...

...heel gewoon lekker thuis blijven... ;)
En dan begrijp ik nu ook helemaal waarom jij niet mee wilt Ron ;)
...misschien is er wel Formule 1 op TV, of een andere soap...
:Y.......... ;( ;( ;( ;( De Formule 1 van Italie ;( ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Hier valt een dikke motregen over de weilanden... wel of niet regenpak aan... that's the question
ik ga nog even twijfelen..
tot straks
 
Kato over 'n eindje weg...:

Lekker Formule 1 kijken..... in Italië.... het land waar de mooie motoren vandaan komen. *D

...eh...mooie gebouwen heb je ook in Italië... :/





...en ik ben op de EICMA geweest vorig jaar...; inderdaad ja..., heeeeele mooie motoren daarzo... :X






...mooie Ducati...

EICMADUCATIA-1.jpg




...mooie BMW...

EICMABMWA.jpg




...mooie Victory (...eh...zo heet de motor ; niet het 'kippetje'...)

EICMAVICTORY2.jpg
 
Hallo allemaal, wij zijn ook weer thuis.
Ik wil alle aanwezigen bedanken, ik vond het een geslaagde en bovenal gezellige dag!
 
Hallo allemaal, wij zijn ook weer thuis.
Ik wil alle aanwezigen bedanken, ik vond het een geslaagde en bovenal gezellige dag!
Hoi, ik denk dat de aanwezigen jou moeten bedanken Lichthuis. Gezellig, droog, mooie route. Alleen jammer genoeg geen uitsmijters bij de lunch... :+

In ieder geval van mij: bedankt voor het organiseren! :)

Groetjes allemaal :W
 
yes was een mooie rit!

Net alleen nog bijna over een moterkap gegaan toen ik geen voorang kreeg op een rotonde :( allemachtig wat zat ik daarna vol adrenaline. Het vrouwtje keek de zon in dus ik had zelf misschien ook wat beter moeten opletten

M'n pa was vanmiddag nog wel gewoon gaan rijden btw, is nu nog niet thuis :P
 
De Belg is ook veilig terug thuis,

Fénomenaal genoten van deze superdag, waarvoor dank aan alle organisatoren en voorrijders.
Het heeft toch iets om samen met andere sportieve BMW rijders rond te hossen zeker als ze ook in het echt sympatieke mannen en vrouwen blijken te zijn !
Bedankt allen voor aangenaam gezelschap & met zekerheid tot later.

Groeten, Jan ; MIG ; vaertlander
 
Afdeling Eindhoven e.o. is weer binnen, en de motor is weer spik en span..
Ik vond het een zeer geslaagd jubileum ! Op naar de volgende
Organisatie bedankt !
En alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid !
 
Ehhhh..... bedankt voor de organistatie... en de foto's. :Y

Maar wiens idee was het om inees met zijn allen maar achter mij aan te gaan rijden.... voelde mij zowaar opgejaagd met 'n MIG op mijn hielen. *D






Overigens is het zwaaitijdperk weer aangebroken, want veel R6, R1, Fireblades en ander soort tupperwarebrommerts blijven weer in de schuur.
Als je nu zwaait zwaai je naar echte motorrijders.... :X


 
daag mede genieters.

Inderdaad en toffe (voor onze Belg) dag gehad vandaag.
Mooie fiets trouwens, die grijs/zwarte R1100S uit het verre zuiden

Ik had op de terug weg nog een behoorlijke file. Op de A28 was een auto gaan koppeltje duiken. Rare plek om dat te doen.

Heerlijk gereden en genoten van het gezelschap.
Ik vond met name dat veredelde fietspad door het bos net na Rhenen een verrassing. Daar was ik nog nooit geweest.

Kato; je heb je rol als voorrijder in onze groep prima gedaan. Ik vond het tempo heerlijk en perfect. Trouwens, iedereen in mijn groep reed m.i. netjes en proffecioneel.

Ik ben benieuwd hoe mensen lang de weg en/of op een terrasje zo'n groepje bulderende boxers ervaren. Volgende keer ga ik ergen langs de kant staan luisteren :+
 
Ja hier ook bedankt van mijn kant. Vond het een leuke en geslaagde dag en een mooie route!

Gr. AC of te wel Milan
 
@ Ed

Ik heb liever niet dat je alles bekent maakt wat er deze dag besproken / gezien is. (natuurlijk hebben we hem zien zitten)

Zo hoor je op zo'n dag ook vele relatie geheimen.

Ik hoorde een dame vertellen dat haar partner een kleine ? had.
Hierna kleurde de man en later zag ik hem een garnalen salade kiezen :+

Laat ik nu een foto van dat stel hebben.....................................
full
 
Laatst bewerkt:
Voor het gemak heb ik de foto's van geovangeffen gebruikt voor de herkenbaarheid van de deelnemers. De deelnemerslijst is klikbaar en als het goed is verschijnt dan de bijbehorende coureur op zijn / haar motor... Mocht ik een vaudtje gemaakt hebben, dan hoor ik het wel.

Overige foto's kunnen nog steeds op de mail naar foto@sport-boxer.nl
 
Wij zijn ook weer thuis na een optocht op de A1 ... tsjezus wat druk ... :X
Geweldige dag, mooie route hoor Lichthuis & Kato :)
Leuk om iedereen (die er was) weer gezien en gesproken te hebben !!!

Tsja Kato ... achter zo'n groot zwijn (met GPS) wil iedereen wel achteraan rijden _O-

Op naar de volgende rit :]
 
Voor het gemak heb ik de foto's van geovangeffen gebruikt voor de herkenbaarheid van de deelnemers. De deelnemerslijst is klikbaar en als het goed is verschijnt dan de bijbehorende coureur op zijn / haar motor... Mocht ik een vaudtje gemaakt hebben, dan hoor ik het wel.

Overige foto's kunnen nog steeds op de mail naar foto@sport-boxer.nl


Ik mail er morgen een paar.

Jeroen: Bedankt!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan