Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

...voordeel van zo'n pak is dan wel, dat als het gras in de berm vies nat is, je toch gewoon droog blijft, als je in diezelfde berm wordt achtergelaten...


...om het maar us positief te bekijken dan...


Heej Lichthuis, waarom heb jij dan niet zo'n pak?? of wil je die van mij lenen als je weer een stukje gaat rijden? :P
 
@ Lichthuis/ Jeroen: ik heb gisteravond twee mails met foto's gestuurd naar je sportboxer-mailadres. Ik kreeg één melding terug: "Delivery to the following recipients failed"
Maar ik weet niet zeker welke van de twee. Heb je er één ontvangen, en zo ja, was dat deel 1 of deel 2?
 
@ Lichthuis/ Jeroen: ik heb gisteravond twee mails met foto's gestuurd naar je sportboxer-mailadres. Ik kreeg één melding terug: "Delivery to the following recipients failed"
Maar ik weet niet zeker welke van de twee. Heb je er één ontvangen, en zo ja, was dat deel 1 of deel 2?
Ik heb alle mappen doorzocht, maar heb niet één mailtje ontvangen... Ook niet als spam.
De mailbox kan max. 25mb ontvangen. Het adres moet werken, want van glk heb ik ze goed ontvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan