Velgen Kawasaki ZXR750 / ZX-9R

Daylights

MF veteraan
18 apr 2003
1.367
0
Beusichem
Voor- en achtervelg voor een Kawasaki ZXR750 (vanaf '91, geen RR), kleur antraciet. Past ook onder een ZX-9R '94-'97.

Velgen zijn in goede staat, inclusief Pirelli SC2 banden (redelijke staat) en antraciet lakstift.

E. 150,-

doci3BTQbCOsfDmloyZlgg==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alles is passend te maken, maar of ze zonder aanpassing onder een ZX-6R van dat bouwjaar passen weet ik niet. De partnumbers wijken iets af, dat een minimaal verschil zijn, maar ook dat het gewoon net niet past.

Heb je ook een 180 achterband?
 
Ik ben op zoek naar velgen voor een ZX7 (USA) model uit '91.

Ik vroeg me af of je de velgen nog te koop hebt?
(En of iemand kan bevestigen of dit past).

Alvast bedankt.
 
Voor- en achtervelg voor een Kawasaki ZXR750 (vanaf '91, geen RR), kleur antraciet. Past ook onder een ZX-9R '94-'97.

Velgen zijn in goede staat, inclusief Pirelli SC2 banden (redelijke staat) en antraciet lakstift.

E. 150,-

[afbeelding]

Past dit set ook onder een 98er zx9r???(als ze nog niet verkocht zijn heb ik wel intresse)
 
@ Mordana --> dat moet gewoon passen ja. De ZX7 is gewoon een ZXR750 in Europa.

@ Rowo --> Dat ligt er aan of het een B model is wat laat op het kenteken gezet is of een C model. Ze zullen niet zonder modificatie onder een C model passen.
 
@ Mordana --> dat moet gewoon passen ja. De ZX7 is gewoon een ZXR750 in Europa.

@ Rowo --> Dat ligt er aan of het een B model is wat laat op het kenteken gezet is of een C model. Ze zullen niet zonder modificatie onder een C model passen.

Nee het is een c model. Jammer maar dan gaat het over.
Thanx en suc6 met de verkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan