originele uitlaat honda cbr 929RR gratis op te halen

sailortim

Die hard MF'er
22 jan 2007
727
0
Venray
hierbij bied ik mijn originele uitlaat van mijn vorige motor. deze ligt maar zielig in mijn garage.

diegene die belangstelling er voor hebt mag hem op komen halen in Venray.

full
 
Laatst bewerkt:
ik wil em wel, maar Venray is mee een beetje te ver om em op te halen. Wat als ik je de verzendkosten overmaak?
 
ik wil em wel, maar Venray is mee een beetje te ver om em op te halen. Wat als ik je de verzendkosten overmaak?

geef hem graag weg, maar ben echt beu van het postkantoor. de laatste tijd te vaak geweest ook ivm diverse pakketjes. en nu zal ik weer met de pot onder mijn arm er naar toe moeten gaan. sorry, men mag hem gewoon op komen halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou hem graag willen hebben, voor in Duitsland te rijden.
AS zaterdag ga ik naar Arnhem, dan kom ik langs venray, een optie misschien?

gr,
Nico
 
Een vriend van me gaat zaterdag in Arnhem een motor halen, ik zou op de terugweg kunnen langskomen, ik verwacht dat dat tussen 11 en 12 uur zal zijn, zou het vrijdag definitief weten, maar altijd tussen 11 en 12
 
Een vriend van me gaat zaterdag in Arnhem een motor halen, ik zou op de terugweg kunnen langskomen, ik verwacht dat dat tussen 11 en 12 uur zal zijn, zou het vrijdag definitief weten, maar altijd tussen 11 en 12

rond die tijd zal ik niet meer thuis zitten met deze temperaturen. hele grote kans dat ik er dan niet ben.
 
sorry was het vergeten te posten maar kwam nie in de buurt ...

dhuuu anders had ik het laten weten :+


aankomende week hopelijk meer suc6

volgende week vertrek ik voor 2 weken naar het buitenland voor werk, maar als je zeker belangstelling heb voor de auspuff dan laat ik hem hier staan voor je dan regelen we dat verder wel
 
Ik heb je gemaild en ik wil hem graag ophalen, ook al is het in Venray.
Alleen TS is nog in het buitenland voor werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan