Gooische Hooligans Deel 45, Wet T-shirt Bikewash?

Wie willen we zien poetsen?

  • De dames in bikini

    Stemmen: 5 9,1%
  • De dames in string met wit t-shirt (!!!!!)

    Stemmen: 38 69,1%
  • De dames maar liever met veul kleding aan

    Stemmen: 1 1,8%
  • De heren

    Stemmen: 4 7,3%
  • Jaapie in z'n eentje :')

    Stemmen: 4 7,3%
  • T**ft op :W

    Stemmen: 3 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen verstand van dieren maar ik denk dat hij uitgelaten wil worden :+

Ik ga ff geld pinnen en naar de rabobank mn pinchipsuperduperinternetbankierapparaatje ophalen en nog een rondje rijden.

:W

Nah, hij wil zoveel ;)
Hij wil spelen en aandacht zoals elke hond :)
 
Wat voor n vriendin heb jij? :X
Naja 't ligt eraan hè.. Ik nam mijn ex altijd spontaan mee naar dingen (Dirty Dancing, middagje winkelen, wat eten, six flags e.d.) Dan tikt het wel aan. Maar ja, dat heb je wel voor die persoon over toch? No problemo wat mij betreft, dat maak ik er zelf van.. Hoeft niet :P
 
Laatst bewerkt:
Naja 't ligt eraan hè.. Ik nam mijn ex altijd spontaan mee naar dingen (Dirty Dancing, middagje winkelen, wat eten, six flags e.d.) Dan tikt het wel aan. Maar ja, dat heb je wel voor die persoon over toch? No problemo wat mij betreft, dat maak ik er zelf van.. Hoeft niet :P

:Y *O* *D
 
Naja 't ligt eraan hè.. Ik nam mijn ex altijd spontaan mee naar dingen (Dirty Dancing, middagje winkelen, wat eten, six flags e.d.) Dan tikt het wel aan. Maar ja, dat heb je wel voor die persoon over toch? No problemo wat mij betreft, dat maak ik er zelf van.. Hoeft niet :P
Dan blijft mn vraag staan....dit is gewoon een voorbeeldje zelf een gat in de hand hebben :P
 
zowww... weer bij gelezen en ook "klaar" met werken (de dingen die ik echt moest doen).


Net nog even 2uur bij de hypotheekshop gezeten :Z Heb nog nooit zoveel handtekeningen mogen zetten op 1 dag :? Als alles een beetje meezit heb ik vrijwel alles rond zodra ik terug kom van vakantie *O* Kan ik mooi beginnen met shoppen voor mn nieuwe huisje 8-)


Ga wel een hoop missen lees ik trouwens tijdens mijn vakantie;
- Vanavond karten; Coonie en MotoGirl gezellig aan de thee in de bandenstapel. In afwachting van een gelanceerde Jaapie
- Zondag GP kijken bij .... Al dan niet in combi met een boxer wash (die sla ik dan mooi over)
- Wet t-shirt bikewash op een nog in te vullen datum... na 15juli? O-)
- Hoop ge-Oh! op MF



Tja... daar kunnen een kleine twee weken in Kroatie natuurlijk niet tegenop -O-
 
8-)

zaterdag 4 juli 2009
22:30-23:30 - MotoGP: Laguna Seca - Kwalificatie
zondag 5 juli 2009
22:50-00:15 - MotoGP: Laguna Seca - Race
:} Kan ik precies kijken op mn werk *O*

:')

Goh, thuis werken gaat wel goed zeg met een hond die de hele tijd heel uitdagend met een stok al grommend voor je neus paradeerd :/
_O-

Zo lang je niet samen naar het gemeentehuis huppelt valt het best mee :P
:X

:')
Dan ben je meteen van alles de helft kwijt :/ :+
Na personen- familie- en erfrecht gehad te hebben..... Huwelijkse voorwaarden :} Vrouwen krijgen meer dan genoeg op het moment dat het fout zou gaan.

mja, al wordt dat pas echt vervelend als je haar er weer uitpiepelt :W
:^ Laat staan als je een kind hebt.... Heb je een l*l? Zoek dan maar een bijbaantje :X
 
:')

begint te gieten hier zeg :X


't lijkt wel een wet t-shirt verkiezing ineens :_
 
zowww... weer bij gelezen en ook "klaar" met werken (de dingen die ik echt moest doen).


Net nog even 2uur bij de hypotheekshop gezeten :Z Heb nog nooit zoveel handtekeningen mogen zetten op 1 dag :? Als alles een beetje meezit heb ik vrijwel alles rond zodra ik terug kom van vakantie *O* Kan ik mooi beginnen met shoppen voor mn nieuwe huisje 8-)


Ga wel een hoop missen lees ik trouwens tijdens mijn vakantie;
- Vanavond karten; Coonie en MotoGirl gezellig aan de thee in de bandenstapel. In afwachting van een gelanceerde Jaapie
- Zondag GP kijken bij .... Al dan niet in combi met een boxer wash (die sla ik dan mooi over)
- Wet t-shirt bikewash op een nog in te vullen datum... na 15juli? O-)
- Hoop ge-Oh! op MF



Tja... daar kunnen een kleine twee weken in Kroatie natuurlijk niet tegenop -O-

_O-
Als ik je niet meer spreek, een HEULE fijne vakantie man! *O*
Ik zal proberen om na de 15e samen met X die dames in de bus te gooien })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan