Algemeen gestolen motoren topic

KLOTE..!! M'n motor is gejat..!!
Houden jullie alsjeblieft een oogje open voor een Suzuki GSX-R1000 uit '04 met kenteken 56-MB-KB?
Hij is gejat in de nacht van 8 September op 9 September vanaf de Statenweg in Rotterdam.
Hij stond op het stuurslot, schijfremslot, een kettingslot door het achterwiel en aan een paal en een dikke motorhoes met een Abus er doorheen. Ik vond net een doorgeslepen/gesneden schakel op de stoep. Niks is nog veilig, fok fok fok.

Mocht je iets gezien hebben graag reactie op yourihavenaar@gmail.com

Dank alvast.

GESTOLEN! Rotterdam: Suzuki GSX-R1000 '04 [56-MB-KB]
 
De dieven gilde is weer bezig geweest.

Woensdag 26 Sep is mijn Suzuki GSX-R 750 25TH Anniversary gestolen.
Kenteken MZ-FD-26

Stond in een woonwijk 5M van een huis af, met Alarm, Stuurslot en schijfrem slot. Hoe ze het doen weet ik niet maar binnen een uur was ie weg.
full


Potverdikkie wat een boefjes zijn het toch B|
 
WTF! die suzuki op de foto is sprekend die van mij

TNX voor de post BOLSKI! kga der gelijk achteraan

smerige !@&^#%^&@%$#&*!@#@........

(beetje laat dat ik deze post lees maar beter laat dan niet :} :W )
 
Laatst bewerkt:
Suzuki GSX 1300 BK gestolen in zaandam in de nacht van vrijdag 5 juli, kenteken MS-TN-35, lichte krassen aan de rechterzijde, Leo vinci uitlaat



stelletje flikkers......
 
Laatst bewerkt:
oh, ik zie dat ik hier juist niet mijn gestolen motor moet posten. Maar het topic waar ik dat dan wel zou moeten doen is gesloten. Waar post ik 'm dan?
 
Laatst bewerkt:
Even een oproep aan iedereen

Vannacht is de motor van mijn collega gestolen (Schiedam) gewoon muur en grondankers uit
de muur en betonnen vloer getrokken.
Sta je wel even raar te kijken :-( het is een zwarte Bking met 2brothers uitlaten en leds
aan de zijkant achter de voor knippers.
Kenteken is 05- MB-VN.
Mocht iemand wat zien laat even wat weten.
En bij deze is iedereen gewaarschuwd dat het dieven gilde weer op pad is

full
 
Zou het mogelijk zijn om het overzicht van de gestolen motoren in een overzichtelijke post te houden? Alle links per provincie in de openingspost te zetten?
 
En als het op de grens van 2 provincies is, in welke zetten we hem dan?
 
Zover ik weet is dat alleen Molenhoek, voor al die andere gevallen is het wel een stuk overzichtelijker lijkt mij. T was maar een suggestie.
 
Verdomme vannacht mijn KTM 990 SMT die ik nog geen jaar heb gestolen :(

Regio: Beuningen gld
Kenmerken: Mat Zwart, oranje rimstriping, oranje accessoires op het stuur. navigatie steun op het stuur. Comfort zadel.

Kenteken: 89-MG-KD

ifxn4qsm4pemw.jpg

280jq2dnxkhww.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan