Algemeen gestolen motoren topic

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
De discussie hierover loopt nu een aantal jaren. Wel of niet een apart topic voor gestolen motoren. We vonden het eerst niet zo nodig, maar er is blijkbaar wel een behoefte, want de vraag bleef regelmatig terugkomen. Het voordeel van een overzicht van de gestolen motoren in 1 topic is dat je d.m.v. een notificatie gewaarschuwd kan worden. Het nadeel is dat je dan een notificatie krijgt elke keer als iemand iets roept over hoe k#t het is, of wat een passende straf is voor motordieven.

Het alternatief is een gesloten topic. Nadeel is dat alleen de crew dat kan aanvullen. En op extra werk zitten we niet te wachten. Uiteindelijk bleek dit wel de beste manier te zijn, dus we zijn (op proef) van start gegaan.

Als iemand zijn motor gestolen wordt, wordt er meestal snel een "Help mijn motor is gestolen" topic aangemaakt. Als de TS na het plaatsen van het topic even een topicreport doet, dan plaatst de crew een linkie naar dat topic in Overzicht van gestolen motoren van MF-ers.

Users die dat willen, en bereid zijn om uit te kijken naar gestolen motoren, kunnen een notificatiemail krijgen elke keer als het topic is aangevuld. We hebben de laatste tijd toch een paar gevallen gehad van gestolen motoren die al snel door MF-ers werden teruggevonden, dus laten we hopen dat dit topic er toe bijdraagt dat er meer motoren worden teruggevonden.

Voorbeeld van een gestolen motor die werd teruggevonden.
En nog een.



Overzicht van gestolen motoren van MF-ers
 
Laatst bewerkt:
mooi initiatief *kuch*


zou me wel handiger lijken om dan foto en kenteken en plaats in zo'n post te zetten ipv alleen de link

in één ogenblik alles op een rij
en als er eentje terecht is, de reply verwijderen/editen/leegmaken en vervangen door een nieuwe gestolen fiets...
kost wel iets meer werk dan

staat in favs
 
mooi initiatief *kuch*


zou me wel handiger lijken om dan foto en kenteken en plaats in zo'n post te zetten ipv alleen de link

in één ogenblik alles op een rij
en als er eentje terecht is, de reply verwijderen/editen/leegmaken en vervangen door een nieuwe gestolen fiets...
kost wel iets meer werk dan

staat in favs
Kost ons te veel werk.
 
mooi initiatief *kuch*


zou me wel handiger lijken om dan foto en kenteken en plaats in zo'n post te zetten ipv alleen de link

in één ogenblik alles op een rij
en als er eentje terecht is, de reply verwijderen/editen/leegmaken en vervangen door een nieuwe gestolen fiets...
kost wel iets meer werk dan

staat in favs

:^

Ik snap dat het veel werk is, maar als je het topic doorbladert, dan heb je met foto's direct een overzicht wat er gestolen is.

Verder :} voor het initiatief, en hopelijk worden er zo nog vele motoren terug gevonden
 
Laatst bewerkt:
Puik werk,

Goed dat er nu één topic is voor gestolen motoren.
Jammer dat dit extra werk voor jullie betekend!
Hopelijk leidt dit in ieder geval op meer terug gevonden motoren!!
 
Goed initiatief, laten we hopen dat motoren op deze manier sneller terug gevonden kunnen worden. Helaas zijn er nog steeds te veel mensen die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven!
 
:^

Ik snap dat het veel werk is, maar als je het topic doorbladert, dan heb je met foto's direct een overzicht wat er gestolen is.

Verder :} voor het initiatief, en hopelijk worden er zo nog vele motoren terug gevonden

Lijkt me niet het hoofddoel van motor-forum.nl. Voor zoiets heb je de site motorgestolen.com al ;)
 
mooi initiatief *kuch*


zou me wel handiger lijken om dan foto en kenteken en plaats in zo'n post te zetten ipv alleen de link

in één ogenblik alles op een rij
en als er eentje terecht is, de reply verwijderen/editen/leegmaken en vervangen door een nieuwe gestolen fiets...
kost wel iets meer werk dan

staat in favs
Je bent nu met één klik in het relevante topic.
kost jullie iets meer werk dus ;)
 
Sorry,

maar ik denk dubbelop........




MF heeft andere interresses neem ik aan?

Iemand helpen kan ook anders.



Groet WimVF
 
Sorry,
maar ik denk dubbelop........
MF heeft andere interresses neem ik aan?
Iemand helpen kan ook anders.
Groet WimVF
Eh, ga jij voor de prijs van de meest wazige reply van 2009 of zo:
:?
Ik begrijp er geen bal van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan