Stuurklem zonder spiegel bevestiging

tjalling85

MF'er
9 feb 2008
51
0
Heerenveen
Ok, Zijn we weer....

Gister bij een motorshow geweest en heb daar een paar hele mooie intruders gezien en heb weer wat inspiratie opgedaan voor mijn eigen motor.

Hoe noem je de klemmen waar je de spiegels ook aan bevestigd.
Zie deze foto:
o


En waar kan je deze krijgen zonder de spiegel bevestiging?
 
Laatst bewerkt:
thnx voor 't weergeven van 't plaatje!

Iemand nog een tip hoe je deze klemmen/bevestiging noemt en waar je deze zonder spiegel bevestiging kan vinden/verkrijgen?
 
Spiegelbevestiging afzagen en klem dan ondersteboven monteren...

(Win je punten mee :Y )
 
die dingen kun je wel vinden via Highway Hawk gloof ik...ook zonder spiegel (of is Highway Hawk ook -1?)
 
Ja had ik al gezien toen ik zocht op 'stuurklem'... maar gaat 'm niet worden

Wat Pepe zei, om de bevestiging af te zagen en ondersteboven weer te monteren maar een x proberen.
 
Hier zit die beugel ondersteboven. Afgezaagde pijpje kun je niet zien door het (nog niet affe) plaatje...

1246285802_272_FT27_108_0890.jpg
 
Vandaag bezig geweest met de stuurklemmen: Heb de spiegelbevestiging afgezaagd, bijgevijld en gepollijst.

Het resultaat ben ik best tevreden over...post snel een foto!
 
Zoals al eerder vermeld en zoals je ook op de voorbeeld foto kunt zien kan je met deze klemmen je koppeling en remvloeistoef reservoir aan je stuur vastmaken.

't Is dus niet zo dat je zonder deze klemmen kan als je geen spiegels wilt....
 
Wat heeft dat stomme alu plaatje met die 2 stomme knopjes in G$##%^naam voor zin |(

Weet JIJ dat niet? :$ :$ :$ :$

Welke motor heb jij dan?? :')
Nou vraag ik me toch werkelijk af onder welke steen jij de laatse jaren hebt gewoond, je moet 2 totaal uitgedachte en doordachte knopjes niet voor stom gaan verkopen B| B|

Kijk eens op het forum van Pepe!! :9 :9
Dan zul jij terugkeren als een heel ander mens 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan