Yamaha R6 03-05 (circuit) kappenset + tank + zadel e.d

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Aangezien van het weekend mijn R6 is verkocht, heb ik mijn reserve kappenset (voor circuit e.d.) niet meer nodig. Heb hem vandaag opgehaald bij de spuiter die ze helemaal geschuurd had en in de grondlak heeft gezet. Extra dikke lagen zodat de lak lekker stevig is.

Het gaat om een complete kappenset (spatborden niet op de foto), een deukvrije tank en een in topstaat verkerende zadel. Verder zitten alle kleine kapjes, schroefjes en rubbertjes er ook bij. Dus helemaal compleet en is dus helemaal klaar voor de kleur die JIJ wil :)

Alles mag los weg. Doe een goed bod op de kap (pen)
Wat is al weg?:


Foto's:

2hnniig.jpg


acz6lf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hij is gewoon origineel :) Dus aansluitingen zijn perfect, ophangpunten zijn intact en dus ook geschikt voor op straat ;)
 
Ola, heb je nog zo'n kapje dat tussen de tank en de top- en zijkuip zit?

Officieel heet 't een 'ram air cover' oid.

De linker moet ik hebben O-) .
 
Ola, heb je nog zo'n kapje dat tussen de tank en de top- en zijkuip zit?

Officieel heet 't een 'ram air cover' oid.

De linker moet ik hebben O-) .

Haha nee die heb ik al gebruikt op me oude R6. Die was namelijk verrot gegaan bij een gras glijpartij. Zelfde gebeurt bij jouw zeker? :+
 
Heb 't nu professioneel gefixt door hem onder een steunpuntje van dat ding aan de zijkuip te stampen en aan de andere kant met een ty-wrapje vast gezet O-) .
 
Niemand? Maandag ga ik op vakantie, dus wil het dan wel kwijt zijn. Biedingen welkom dus.
400 euro of goed bod voor alles (tank is al verkocht)
 
Terug
Bovenaan Onderaan