Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze er pas tussen uit gehaald :Y




Wie oh wie zou mij kunnen assisteren met een aanbrengen van een verhogingsetje voor een 1000 uit 2005? Ik heb hier helaas niet de middelen om de motor -> lees achterwiel los van de grond te krijgen. Regio zuid / Noord Holland en of Utrecht is haalbaar. Het liefst natuurlijk omgeving Den Haag.

Beloning naar gedane zaken zal gehonoreerd worden :Y ( Let wel, lichamelijke interacties zijn uitgesloten! }) )
full
 
Dat klopt, in Rijswijk om precies te zijn. Heb er wel minder voor betaald dan 5200. O-)
Hij is inderdaad overgespoten, vindt het persoonlijk een mooie kleur.

vond het paar maanden ook weleen dikke machine maar ivm over spuiten laten staan en een SNELLE gekocht (mag je raden welke kleur)

maar hoe dan ook ik wens je er wel heel veel plezier van want het is en blijft een z
 
Das inderdaad klote... Wat was de reden als ik vragen mag?

Dat zou kunnen kloppen, de locatie van de foto is voor motorport te Amsterdam. Bedoel met 'locatie' de Rivierenbuurt.
Rivierenbuurt valt op zich nog wel mee...tis meer de andere kant op wat écht klote is.

Reden is oa hele slechte begeleiding en dan moeilijk gaan doen over pietluttige dingen op straat. Verder was alles prima. Genaaid dus...zonder eerst te zoenen
 
Er is natuurlijk genoeg te vinden over de Pazzo rem- en koppelingshendel, maar zijn er hier mensen die al langere tijd met Pazzo's rijden? Heb je de korte of langere hendels en hoe is je ervaring hiermee?
 
Er is natuurlijk genoeg te vinden over de Pazzo rem- en koppelingshendel, maar zijn er hier mensen die al langere tijd met Pazzo's rijden? Heb je de korte of langere hendels en hoe is je ervaring hiermee?


Heb de korte en geen problemen, in het begin wel even wennen om met maar 2 vingers te remmen en ontkoppelen.
 
Heb de korte en geen problemen, in het begin wel even wennen om met maar 2 vingers te remmen en ontkoppelen.

Het remmen vind ik persoonlijk best meevallen, aangezien ik dit al langere tijd probeer aan te leren (omdat ik Pazzo's wil gaan halen). Alleen het koppelen weet ik niet of dit zwaarder zal zijn.
Ik hoop dat het me niet tegen gaat vallen, want goedkoop is het niet.
 
Iemand een idee, waar je zwarte bouten M10x1,25 kunt krijgen???
Ter opvulling van de gaten waar de originele spiegels hebben gezeten.
Of iemand een andere suggestie???

Aan de rechterkant zit er tevens je remvloeistofreservoir mee vast.

Heb eindelijk de rizoma retro-reverse spiegels erop zitten, ziet er vet uit en voldoende zicht naar achteren, en geen last van vervelende trillingen. Oftewel een echte aanrader.

Tevens staat de fiets op een nieuw setje rubber, Michelin MPP2CT. Wat een wereld van verschil op deze fiets, valt nu vanzelf de bochten in. Lijkt wel een compleet andere motor.

Pics volgen van de week.
 
Iemand een idee, waar je zwarte bouten M10x1,25 kunt krijgen???
Ter opvulling van de gaten waar de originele spiegels hebben gezeten.
Of iemand een andere suggestie???


Aan de rechterkant zit er tevens je remvloeistofreservoir mee vast.

Heb eindelijk de rizoma retro-reverse spiegels erop zitten, ziet er vet uit en voldoende zicht naar achteren, en geen last van vervelende trillingen. Oftewel een echte aanrader.

Tevens staat de fiets op een nieuw setje rubber, Michelin MPP2CT. Wat een wereld van verschil op deze fiets, valt nu vanzelf de bochten in. Lijkt wel een compleet andere motor.

Pics volgen van de week.


Heb in deze gaten 2 afdekdopjes gedaan die ook bij de Z750-S erin zitten deze heeft nl wel dezelfde grepen maar de spiegels op de kuip zitten.

Hierdoor 't rempotje op een andere manier vast gezet, als ik tijd heb zal ik vanavond een fotootje hier van plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan