Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
word weer een duur onderhouds beurtje O-) :+

full
 
Dat wordt idd een dure tenzij je smokkelt en er een kleine van maakt :+

Ik heb die van mij vandaag bij Motoport Rockanje laten vertroetelen met een kleine beurt. Weliswaar bij 16.5k ipv 12k. Maargoed een maand wachttijd en als ietsje eroverheen bellen hakt er wel in natuurlijk :Y
 
Ja die Britse koplampen zijn anders ivm schijnen van de lichtbundel etc


De rdw keuring stelde niks voor alleen bleek de koplamp een speerpunt. Een nieuwe a 350e B| bij de dealer. Daar gaat mijn invoer voordeel. Dus als iemand een nieuwe zetter uit de brand wil helpen....
 
Beste Zetters,

Nieuw op het forum, even fijn voorstellen. Zzzed, 30 jaar, Haarlem en toe aan mijn 2e fiets. Tijdje rondgereden op een GSXR600 k3 maar nu toch echt overtuigd z750 rijder. Naast nieuw op het forum ook een probleempje. Mijn Z komt uit de UK en ben nog bezig met de keuring. Laatst afgekeurd vanwege de koplamp, zonde, had ik toch beter info moeten inwinnen.
Nu ben ik op zoek naar iemand die zijn/haar koplamp voor een ochtendje zou willen lenen. Dit uiteraard tegen een redelijke fin vergoeding. Het zou gaan om de 14e juli. Korte termijn dus.
Als een van jullie een oplossing heeft of mij enigsinds in de goede richting zou kunnen sturen zou ik errrrug dankbaar zijn.

Zzzed
[afbeelding]




Welkom op het Zet topic. :Y :W :W
 
Dat wordt idd een dure tenzij je smokkelt en er een kleine van maakt :+

Ik heb die van mij vandaag bij Motoport Rockanje laten vertroetelen met een kleine beurt. Weliswaar bij 16.5k ipv 12k. Maargoed een maand wachttijd en als ietsje eroverheen bellen hakt er wel in natuurlijk :Y
bij 48 moeten de kleppe nagekeken/gesteld worden €€€€ :X
 
goede morgen zetters

vraagje mijner zijde

bij hoeveel km laten (of doen jullie zelf) de koppelings platen
ik het het idee dat de mijne slipt boven de 200+ en voor al in de 6e versnelling

zal dit van het weekend weer even gaan testen (ivm slechte weers omstandigheden laatste paar dagen
dan weet ik meer
 
avond :W


1 hoe kom je aan die zwarte wijzer plaat
2 is het veel werk om in te bouwen

3 thnx ziet er nejtes uit


1; waren te vinden bij ms-parts.de, volgens mij worden de zwarte niet meer gemaakt
louis.de heeft misschien nog iets
2; nee, kwartiertje sleutelen of zo
3; tuurlijk, tis zwart

:+
 
avond :W1; waren te vinden bij ms-parts.de, volgens mij worden de zwarte niet meer gemaakt
louis.de heeft misschien nog iets
2; nee, kwartiertje sleutelen of zo
3; tuurlijk, tis zwart

:+
alle drie goed,behalve de 1e

heb 1e via een medezetter verkregen.
 
Laatst bewerkt:
avond :W1; waren te vinden bij ms-parts.de, volgens mij worden de zwarte niet meer gemaakt
louis.de heeft misschien nog iets
2; nee, kwartiertje sleutelen of zo
3; tuurlijk, tis zwart

:+

zal idd ff gaan zoeken

maar nu nog op de andere thread antwoord aub want die koppling wil ik ook wel goed hebben
 
Ik heb tot het laatst gewacht met een besluit, of ik zondag wel-of-niet mee zou gaan met de smarties-rit. De regenverwachting is dermate beroerd, dat ik helaas niet mee ga.
Moet immers ook nog 270 km heen-en-terugrijden. Jammer; volgende keer beter! '(

Voor diegenen die wel gaan; veel plezier zondag! :]
 
:W

Vanmiddag een zwarte Z 750 met stickert gespot bij Horeon :W Monteur zette hem net buiten toen ik mn Z weer op ging halen *O*
 
Ik heb tot het laatst gewacht met een besluit, of ik zondag wel-of-niet mee zou gaan met de smarties-rit. De regenverwachting is dermate beroerd, dat ik helaas niet mee ga.
Moet immers ook nog 270 km heen-en-terugrijden. Jammer; volgende keer beter! '(

Voor diegenen die wel gaan; veel plezier zondag! :]
Hmmm tja tja tja. Kan me er iets bij voorstellen... -O- Wat doen we als het K**weer is? Zeiknat laten regenen of is (een week) verschuiven een optie?

Ik heb nog nooit een tocht/rit van >200 km droog gereden en zou dan nou wel es een keer willen 't Is gvd juli...
 
de organisatie heeft mijn inziens het laatste woord,wacht het nog wel effe af.
 
:W

Vanmiddag een zwarte Z 750 met stickert gespot bij Horeon :W Monteur zette hem net buiten toen ik mn Z weer op ging halen *O*
Waarschijnlijk mijn zwarte Z1000 geweest ;)
Wordt door de enkele demper wel vaker voor een 750 aangezien :X
Heeft een grote beurt gehad en een nieuwe achterband, straks maar eens ophalen *O*
Ik heb die van jou trouwens ook zien staan toen ik donderdag mijn motor weg bracht, ziet er goed uit met die dempertjes zo :}
 
Laatst bewerkt:
Goedezaterdagmorgen.

Wanneer jullie samen gaan rijden.......houd dat dan in Touren....of Racen.
Ik ben zelf nog bezig om die 106 paarden in bedwang te houden.....dus zou graag willen weten hoe zo,n tocht verloopt.


Andere vraag. Heeft iemand tips waar ik een achterspatbord kan bestellen voor de Z750 uit 2007. Heeft dit ook effect op het vuil, en is dit gemakkelijk te monteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan