Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!
Even voorstellen...

Mijn naam is Neel, 27 jaar en ben woonachtig in Voorburg.
Ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Z1000 uit '03.

Hier wat foto's van mijn nieuwe fiets.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

HIervoor had ik een ninja zx6r uit '00, dit rijd echter stukken beter!
Moet alleen even wennen op de snelweg, vang namelijk behoorlijk wat wind. :)




Snails welkom , mooie bike. :Y :Y :] *O* :)
 
Hallo,
ik zag op de eerste pagina een foto van de z750 van rvw30 (ex-Z750).


Wie kan mij vertellen wat voor windscreen hij voorop op z'n motor heeft, en waar zoéén te koop is???




(p.s. Ik ben bezig met het registreren bij imageschack, dus zal snel een foto posten om kleur te bekennen.)




Welkom :Y :W :W
 
Fijne vacantie, dnbok. :Y *O* :W


full
 
Zo ik ben ook even aan het hobbyen geslagen en heb een camerasteun in mekaar geflanst.

Leuk dat ik er perse een ander ruitje op wilde :X maar de camerasteunen in de winkel zijn dan niet meer toereikend. Allemaal te laag, of mn ruitje is te hoog O-) , en om heel de tijd windgeruis en beetje motorgebrul te horen en verder in een zwart gat te kijken is ook maar saai.

Dus na een paar weken bedenken hoe ik het wilde hebben en waar, is het eindelijk wat geworden *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes!
Ik zit op mijn camera te wachten. Die ligt volgens de USpostal service al sinds 30 juni bij de douane!! Van mij mogen ze een beetje tempo er in gooien. Vrees dat ik invoerrechten moet gaan betalen. Bestel ik eens een keer iets in de US, zal ik gelijk wel de lul zijn... Benieuwd hoe hoog die rechten uitvallen... B|
 
Netjes!
Ik zit op mijn camera te wachten. Die ligt volgens de USpostal service al sinds 30 juni bij de douane!! Van mij mogen ze een beetje tempo er in gooien. Vrees dat ik invoerrechten moet gaan betalen. Bestel ik eens een keer iets in de US, zal ik gelijk wel de lul zijn... Benieuwd hoe hoog die rechten uitvallen... B|


Hee, hebbie weer wat sneller Internet :?
 
Netjes!
Ik zit op mijn camera te wachten. Die ligt volgens de USpostal service al sinds 30 juni bij de douane!! Van mij mogen ze een beetje tempo er in gooien. Vrees dat ik invoerrechten moet gaan betalen. Bestel ik eens een keer iets in de US, zal ik gelijk wel de lul zijn... Benieuwd hoe hoog die rechten uitvallen... B|

Dat is knap lullig zeg!
Ik hoop dat het niet te hoog uitvalt dan. Maar mijn god wat hebben ze bij de douane lang nodig om te besluiten hoeveel je moet dokken.

Welke camera laat je overkomen vanuit de States?
 
Om de een of andere reden durf ik hier niet goed meer te posten want ik strijk altijd tegen jullie haren in.

Ik zal het nog eens proberen.

Krijg je dit standaard bij aankoop van een Kawa om de jeuk weg te krijgen vanwege de miskoop. :+

[afbeelding]
Dat ben je hopelijk toch wel zelf he met dat paaltje....... :+

Lijkt me geen prettig gevoel... :r :o
 
Schroom niet om commentaar te geven. Ik kan wel tegen een stootje en kritiek is niet erg;)
Met andere inbreng kan het altijd nog verbeterd worden. Ik ben ook maar een beginnend hobbyist prutser :P

Het probleem is dat het ruitje zo hoog is dus je moet wel de hoogte ergens in.



Maar hoe wil je de achterkant filmen vanaf het blok want ik heb een bellypan erop. Dus dat neemt aardig wat ruimte en mogelijkheden in beslag voor een camerasteun. En dan komt er alsnog iets op waarmee je voetgangers kan spiezen }) .

Maar kom maar met ideeen dan kan dat ook nog gefabriceerd worden voor de broodnodige variatie :Y
Als het goed is kan ik de camera die ik besteld heb vrij eenvoudig op diverse plekken bevestigen. Zeggen ze.....moet hem alleen eerst nog thuis krijgen. -O-
 
Ik was al bang het ritje vanmorgen gemist te hebben, maar begrijp dat dit verschoven is naar 30 augustus. Miss on vakantie.

Ik heb nog een vraag omtrent het opschakelen.
Kom van de ER 5 af en vraag me af wanneer jullie dit paard schakelen. Neem aan dat dit afhangt waar je rijd.
Ik zou dus graag willen weten met welke toerental je schakelt.
Ik heb een test van de Z750 gelezen waarin ze bij de 7000 toeren opschakelde.

Ben benieuwd.
Zal afhangen van je rijstijl. Ben je heel rustig aan het toeren dan kan het zijn dat je ergens terug zakt naar 3000 rpm. Ben je lekker een stukkie aan het blazen dan schakel je bij 11.000 of zo. Over het algemeen zitten de meesten bij normaal rijden ergens tussen de 5.000 en 8.000 rpm schat ik.
 
Hee, hebbie weer wat sneller Internet :?
Jaja...valt het op? O-)
Pagina's starten nu tenminste weer binnen 5 minuten op.... O-) :Y
Vanaf volgende maand gaan we naar Tele2. Die garanderen minimaal 12 MB zeggen ze.
Als je weet dat we de afgelopen dagen 1 MB hadden dan is dat nog al een verschil.

Zal blij zijn als we straks eindelijk eens een stabiel internet hebben met normale snelheden.
 
Dat is knap lullig zeg!
Ik hoop dat het niet te hoog uitvalt dan. Maar mijn god wat hebben ze bij de douane lang nodig om te besluiten hoeveel je moet dokken.

Welke camera laat je overkomen vanuit de States?
De Tachyon XC Extreme Camera.(heb geen idee hoe ik een linkie hier moet krijgen.)
Filmpjes zien er wel goed uit. Als de douane normaal doet kost ie net iets boven de € 100,- met de huidige dollarkoers.
 
Ga maar m'n brood smeren. Mag morgen weer werken. Precies terwijl het goede weer er aan komt.
Maar ach, rijden kan toch nog niet dus dat is een schrale troost.

Mazzel,

:W

Oh ja....alle nieuwen; Welkom!! *O* :}
 
De Tachyon XC Extreme Camera.(heb geen idee hoe ik een linkie hier moet krijgen.)
Filmpjes zien er wel goed uit. Als de douane normaal doet kost ie net iets boven de € 100,- met de huidige dollarkoers.

Ik heb even zitten google en kwam hier op uit.
http://www.tachyoninc.com/main.html
2851555610_f081918082_o.jpg


Als dit hem is ziet die er strak uit :Y


Zo nu ga ik ook mn mandje weer opzoeken. Morgen weer om half 10 op de motor om vanuit het noorden naar huis te rijden om te werken :Z
 
Jaja en ben nu bezig met een stukje Rietlanden. Alleen zat er een auto voor me en was de weg nat.
Volgend weekend een 2de poging doen en dan hopelijk met droog weer.

Pas op he, daar ben ik mijn rijbewijs kwijt geraakt... VROS auto :(

En ik las in het CERT topic dat er een toekomstig Zetter aan zit te komen ;)

Daar lijkt het wel op idd *O*
 
Netjes!
Ik zit op mijn camera te wachten. Die ligt volgens de USpostal service al sinds 30 juni bij de douane!! Van mij mogen ze een beetje tempo er in gooien. Vrees dat ik invoerrechten moet gaan betalen. Bestel ik eens een keer iets in de US, zal ik gelijk wel de lul zijn... Benieuwd hoe hoog die rechten uitvallen... B|


Heb ik ook gehad!!! Douane bellen!! Die geven je weer een nummer van bijvoorbeeld TNT (die doen zaken met USPostal), DHL of UPS en die zeggen dan van: "Oh ja, dat ligt hier in de hoek, komt eraan meneer". Als je gaat rondbellen wel je track & tracenummer bij de hand houden..........Dit soort geintjes liggen echt niet aan de leverancier, er zit ergens een foutje bij USPostal en TNT of andere vervoerder...........Ga er maar achteraan, ik heb het al twee keer gehad, succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan