Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik relaxed rij dan meestal tussen de 5000 en 7000 rpm......bij sportief rijden tussen de 9000 en de 11000 ;)

Ik zit ook meestal rond die toeren, want dan is ie lekker fel als je wilt doortrekken. Maar 3.000 of 4.000 gaat ook prima als je rustig wilt rijden. 't Is wat je zelf wilt natuurlijk.

En ja wil je knallen moet je rond de 10.000 blijven ja.

Net trouwens voor het eerst op de R6 van m'n vriendin gereden, maar het is toch echt niet mijn ding zeg maar...
 
Denk dat wij elkaar ook gaan tegen komen op de Wegastraat... ;)

En heb jou ook wel eens zien rijden op de motor, vermoed dat je van het werk kwam, stond bij mijn zwager voor de deur.

Hij heeft ook een Z1000 (misschien heb je hem wel eens zien staan)
Hier een foto van zijn bike:
[afbeelding]
Op de Wegastraat kom ik niet meer als het goed is....en die witte 1000 was me zeker opgevallen...mooie fiets ook :Y
 
Op de Wegastraat kom ik niet meer als het goed is....en die witte 1000 was me zeker opgevallen...mooie fiets ook :Y

Das beter, ben helaas nog één maal de pineut...

Dat is het zeker, alleen jammer dat hij hem zo voor de deur heeft staan... Zou ik niet hebben gedaan in die omgeving. :N
 
_O- _O-

tegen de tijd dat bokkie terug is, ben ik er ook weer. Maat van me heeft (in Den Haag) een hobby werkplaats. eind juli kan ik wel evt samen met je naar die maat van me. Hij wil wel helpen lijkt me
Stuur me later deze maand een PM evt als het klusje nog geklaard moet worden



het is een handigheidje en klusje van niets... ik ( zette koffie voordat Pina komt ) drukte Senseo aan en bij terugkomst zaten tailrisers eronder..

Vanaf vandaag hobby erbij Nikon D60 (body) en (18-55)+ (55-200) lenzen gekocht... Erg leuk voor de beginner (ikke duz)


Prettige vakantie *O*

en veel plezier met plaatjes schieten.
 
Das beter, ben helaas nog één maal de pineut...

Dat is het zeker, alleen jammer dat hij hem zo voor de deur heeft staan... Zou ik niet hebben gedaan in die omgeving. :N
Nou ik ben gewoon de pineut. Tis voor mij einde oefening na 2,5 jr ;(

Maar goed....in welke omgeving bedoel je? Omgeving Wega of....Ik herken die locatie op de foto niet echt namelijk.
 
Ik heb even zitten google en kwam hier op uit.
http://www.tachyoninc.com/main.html
[afbeelding]

Als dit hem is ziet die er strak uit :Y


Zo nu ga ik ook mn mandje weer opzoeken. Morgen weer om half 10 op de motor om vanuit het noorden naar huis te rijden om te werken :Z
:Y Dat is hem....
Zie net op internet dat ie weg is bij de douane en nu bij een "foreign delivery service" is.
Dus met een beetje mazzel heb ik hem morgen.... *O*
Nou alleen nog een klein detail; motorrijden. Maar dat moet vanaf komend weekend gaan lukken. Zoniet, dan toch!
 
Heb ik ook gehad!!! Douane bellen!! Die geven je weer een nummer van bijvoorbeeld TNT (die doen zaken met USPostal), DHL of UPS en die zeggen dan van: "Oh ja, dat ligt hier in de hoek, komt eraan meneer". Als je gaat rondbellen wel je track & tracenummer bij de hand houden..........Dit soort geintjes liggen echt niet aan de leverancier, er zit ergens een foutje bij USPostal en TNT of andere vervoerder...........Ga er maar achteraan, ik heb het al twee keer gehad, succes!
Oke, bedankt voor de tip. Als ik morgen niets hoor ga ik eens bellen. You never know... :P
 
Wie oh wie zou mij kunnen assisteren met een aanbrengen van een verhogingsetje voor een 1000 uit 2005? Ik heb hier helaas niet de middelen om de motor -> lees achterwiel los van de grond te krijgen. Regio zuid / Noord Holland en of Utrecht is haalbaar. Het liefst natuurlijk omgeving Den Haag.

Beloning naar gedane zaken zal gehonoreerd worden :Y ( Let wel, lichamelijke interacties zijn uitgesloten! }) )
O, ik wilde net een lekker wijf aanwijzen....met gouden handjes. Maar oke. Dan moet je even wachten tot Bokkie terug is. Die heeft ook gouden handjes. })
 
Denk dat wij elkaar ook gaan tegen komen op de Wegastraat... ;)

En heb jou ook wel eens zien rijden op de motor, vermoed dat je van het werk kwam, stond bij mijn zwager voor de deur.

Hij heeft ook een Z1000 (misschien heb je hem wel eens zien staan)
Hier een foto van zijn bike:
[afbeelding]
Oei...laat Ad die uitlaat maar niet zien. Mooie fiets!
 
Beste Z750 ABS 2009 rijders... ;)


Weet iemand wat de maat is van de inbus B (zie plaatje) in de rechter veerpoot? Moet de as er volgende week maandag uithalen, maar heb de maat niet goed opgenomen van de inbus...

Hoop dat iemand me kan helpen. Heb net een inbusdop binnen gekregen van 14mm, maar ik dacht dat het 15mm was... Maar het hart, waar het gereedschap aangrijpt ligt waarschijnlijk dieper, dus dan zou 14mm goed kunnen kloppen. 15mm is ook niet zomaar verkrijgbaar...

full


Wie helpt me uit de brand? :}
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben gewoon de pineut. Tis voor mij einde oefening na 2,5 jr ;(

Maar goed....in welke omgeving bedoel je? Omgeving Wega of....Ik herken die locatie op de foto niet echt namelijk.

Das inderdaad klote... Wat was de reden als ik vragen mag?

Dat zou kunnen kloppen, de locatie van de foto is voor motorport te Amsterdam. Bedoel met 'locatie' de Rivierenbuurt.
 
Das inderdaad klote... Wat was de reden als ik vragen mag?

Dat zou kunnen kloppen, de locatie van de foto is voor motorport te Amsterdam. Bedoel met 'locatie' de Rivierenbuurt.
Rivierenbuurt in Amsterdam (of zit ik in de verkeerde stad te denken)??
pomtiepomtiepom :+
 
Laatst bewerkt:
Beste Z750 ABS 2009 rijders... ;)


Weet iemand wat de maat is van de inbus B (zie plaatje) in de rechter veerpoot? Moet de as er volgende week maandag uithalen, maar heb de maat niet goed opgenomen van de inbus...

Hoop dat iemand me kan helpen. Heb net een inbusdop binnen gekregen van 14mm, maar ik dacht dat het 15mm was... Maar het hart, waar het gereedschap aangrijpt ligt waarschijnlijk dieper, dus dan zou 14mm goed kunnen kloppen. 15mm is ook niet zomaar verkrijgbaar...

[afbeelding]

Wie helpt me uit de brand? :}


14...
inbussleutel...
 
Laatst bewerkt:
Hallo, allemaal. :W

Ik vind het tamelijk rustig hier,dat ben ik niet gewent. :N

Zijn ze nou nog een rondje aan het rijden? :] :)
 
Netjes hoor....k hoop alleen dat je nooit een "frontaaltje" krijgt met die steun erop.... -O-

Ik ga het nog wel iets wat aanpassen. Desnoods met een rubberen dop erop ofzo :Y
Het zit nog in de semi ontwikkelings/eindfase.


Ik weet niet of dit is wat je bedoeld maar bij mij hebben ze toen bij Hyperpro iets kortere dingen gemonteerd die er een beetje zo: O===O uitzien, als een hondenbot zeg maar...zitten aan/bij je schokbreker gemonteerd...daardoor kwam hij iets omhoog.

Edit: Ik lees net dat die "dingen" dogbones heten..... :o

Dan zou dat eventueel ook gelijk gedaan kennen worden als de vering aangepakt gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
:Y Dat is hem....
Zie net op internet dat ie weg is bij de douane en nu bij een "foreign delivery service" is.
Dus met een beetje mazzel heb ik hem morgen.... *O*
Nou alleen nog een klein detail; motorrijden. Maar dat moet vanaf komend weekend gaan lukken. Zoniet, dan toch!

Dat is goed nieuws dat de douane hem vrij heeft gegeven *O*
Dan kan je morgen lekker knutselen en dan zoniet dan toch gaan rijden :P

We zien de filmpjes wel tegemoet ;)
 
Denk dat wij elkaar ook gaan tegen komen op de Wegastraat... ;)

En heb jou ook wel eens zien rijden op de motor, vermoed dat je van het werk kwam, stond bij mijn zwager voor de deur.

Hij heeft ook een Z1000 (misschien heb je hem wel eens zien staan)
Hier een foto van zijn bike:
[afbeelding]


mooi machien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan