Ducati 750 SS gestolen!

Adrian

Rookie
15 dec 2006
19
0
Rotterdam
Hallo allemaal!

Dit was een ochtend om niet te vergeten. Word door een aantal buren wakker gemaakt die zeggen dat m'n motor is gestolen.
Dit is om 05.15 gebeurd in Rotterdam (Spangen). Het betreft een Ducati 750 SS uit 1994.

De omschrijving
Kenteken MS-96-XX,
kmstand = ong. 37.000,
carbon achterspatbord,
zwart monster-achterwiel,
donker getint kuipruitje,
racebochten, die dingen vanuit je cylinders naar je dempers (standaard 22mm, die eronderzitten 44mm) en carbon uitlaten.

duc750ssgestolen.jpg

(eindelijk gelukt met die foto)

Heeft de afgelopen maanden bijna dagelijks rond gereden. Deze motor is bijna niet te missen binnen bebouwde kom. Dus als iemand iets van deze motor ziet, PM mij alsjeblieft, of bel 0900-8844.

Hij is vanochtend meegenomen door van wat ik heb gehoord rond de 10 Antilianen. Aangekomen op scooters (1 daarvan achtergelaten, bleek gestolen te zijn). 1 van die gasten liep mank. Ze waren rond de 20 jaar.

Nogmaals, alsjeblieft, zie je wat? Zeg dan wat!

Dank
 
Laatst bewerkt:
Blijft dat zo dat gesodemieter, sterkte ik voel je verdriet en frustatie hier zowat...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag een foto posten, alleen het wil niet echt lukken.. iemand suggesties??

thanks 4 the support!
 
Sterkte.

Hoe stond je motor vast?

Je woont niet heel ver bij mij vandaan, ik zal zeker opletten, tegelijkertijd geeft dit mij ook een rotgevoel over mijn eigen motor.

Gr, Jerd.
 
Ik heb hem toegevoegd aan Overzicht van gestolen motoren van MF-ers.

Iedereen die de notificatie aan heeft staan, krijgt nu een mailtje.

Oproep aan elke MF-er:
Mocht jij ook een notificatiemail willen krijgen elke keer als er een motor van een MF-er gestolen is, zet dan de notificatie op dat topic aan. Je weet maar nooit, maar misschien help je iemand er mee!
 
Laatst bewerkt:
ik woon in rotterdam ik hou mijn ogen open voor je!

oja ik kom hier nu trouwens via een notificatie in mijn email werkt helemaal top!

oja2 heb je misschien nog een foto?
 
Laatst bewerkt:
Dit is het beestje -O-

duc750ssgestolen.jpg


Ik post het hele verhaal wel in de loop van de ochtend.
Thanks voor de reacties!

Ff lekker ontbijten.
 
Laatst bewerkt:
Klote man. Zulke mooie machines. k hou mijn ogen open in Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:
WTF man, die gasten proberen het niet eens discreet te doen.. Wat een lef.

Hoop voor je dat je hem terug vind. Al rondje door de wijk gelopen?
 
Wederom triest. En nog een oudere motor ook nog (dacht dat ik relatief veilig zat met een motor van 15 jaar oud maar dat maakt dus niks uit).

Tjonge jonge... Wel goed dat er een beschrijving is van de 'vermoedelijke daders'. Stel je voor dat je het zelf gezien had.. wat begin je tegen een groep tuig van 10 man. :(

De daders? Zal me niks verbazen als het 'bekenden van de politie' zijn.

Sterkte met de afhandeling verder... en hopelijk vinden ze 'm nog in goede staat terug.

Ik ga me ff aboneren op de notificatie iig.
 
Dus mensen keken ernaar en lieten die 10 gasten hun gang gaan zonder de politie te bellen? :? hoe weten ze anders dat het een stuk of 10 antilianen waren? jammer, gemiste kans -O-

Echt balen man van die mooie duc.
 
Hallo luitjes,

Even het verhaal voor de duidelijkheid
Om kwart over 5 's ochtends zijn er naar verluid 10 antilianen (1 mank) op scooters naar de Van Lennepstraat gekomen. 1 scooter is achter gelaten, die bleek gestolen te zijn.
De motor stond buiten (zoals bijna altijd) met het stuurslot en schijfremslot (abus).
Ze hebben het voor elkaar gekregen om de motor "los te maken" en ermee de Roemer visscherstraat in te lopen. Halverwege de straat hebben ze de motor kunnen starten en zijn zij rechtsaf over het fietspad (achter het Spartastadion) weg gereden.

De politie werd een half uur later door 1 van mijn buren gebeld. Deze persoon dacht in eerste instantie dat ik de kraak gehoord zou hebben en dat ik de politie wel op de hoogte zou stellen.
Toen de politie was gearriveerd wisten ze ook niet op welk nummer ik woonde, hebben op dat moment verder niet veel kunnen doen (gegevens van de motor etc. waren niet bekend op dat moment).

Een uur na de kraak ben ik wakker gebeld met het nieuws. -O-

Ik ben meteen door Rotterdam gaan rijden om te kijken of ik wat kon zien. Helaas. Diverse agenten, motorrijders en rijscholen aangesproken. 'S avonds zijn zij nog langs de woningen gegaan of ze verklaringen konden opnemen en zijn bezig met de zaak.

De motor is met de aangifte automatisch geschorst bij de belastingdienst.
De verzekering (Centraal Beheer) is ook afgehandeld, wordt nog een afspraak met me gemaakt om bij mij langs te komen. Ik krijg dan de dagwaarde van de motor vergoed. Over dit onderwerp houd ik jullie ook op de hoogte, vind het nl. belangrijk dat mensen die een motor gaan kopen of al 1 verzekerd hebben, weten hoe de afhandeling van zoiets werkt.

Dit was even in het kort mijn woensdag. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan