Schuur opruiming deels gratis af te halen

desmodevileddy

Die hard MF'er
23 feb 2009
922
2
Ede
Ik heb nog wat Honda onderdelen waar ik niks meer aan heb. Dus als er wat bij zit laat het weten.

Honda stuurkuipjes voor diverse honda's o.a. Ntv, hawk, cb500 enz.
De stuurkuipjes zijn gratis af te halen...... :Y Zijn al weg...
GroteFoto-VNRKKS8X.jpg

GroteFoto-GRLZRNRD.jpg

GroteFoto-4JRIMCXG.jpg


Heb ook nog een schokbreker van Showa voor een Honda Hawk GT (misschien ook voor de NTV)
Voor 15 euro.
GroteFoto-XAZMRQC3.jpg


En nog een nieuw setje Tank Cure voor 15 euro
. is verkocht
GroteFoto-TU3PRJOL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wil die Tank Cure wel van je overnemen, mijn vader heeft nog een oude BSA onder het stof die hij weer aan de praat wil helpen ;)

PM je adres maar door als je het opgestuurd wil hebben( komen dan wel ongeveer 7 euro verzendkosten bij)
Zet er dan wel in dat het om de Tank Cure gaat.
Afhalen kan natuurlijk ook als je dat wilt.... :) dan pm ik mijn adres
 
Potverdorie O-).
Grijp ik net mis voor die tankcure B|
Ik zet mezelf wel in de rij. Heb namelijk maar voor een tankje van 3liter nodig ;)
 
Dat snap ik ;-) Maar 100 km rijden is (vooralsnog) lastig, ik begrijp dat het lastig is maar is opsturen een optie? Ik weet ut ik vraag nogal wat terwijl je er zelf niets aan over zou houden ...

:?
Wordt lastig om ze op te sturen.......
Geef voor de kuipjes toch echt de voorkeur aan ophalen, omdat het nogal een gekl#$t is om dat normaal te verpakken en ik geen zin, cq tijd heb om een middagje te gaan knippen en plakken........ :o
 
Laatst bewerkt:
kuipjes zijn nog steeds af te halen.......

Schokbreker ook nog niet verkocht...............

Aan de prijs kan het niet liggen :? :P
 
als verzenden niet lukt kan ik ze ook wel komen halen, ben wel geintreseerd in bijde heb je deze allebij nog?
groeten
 
Je hebt een pb'tje (als ik het goed heb gedaan).
Misschien kan ik je naast de schokbreker ook wel van een kuipje voor de hawk afhelpen.
Ik hoor het wel.

Gr's
 
als verzenden niet lukt kan ik ze ook wel komen halen, ben wel geintreseerd in bijde heb je deze allebij nog?
groeten

Hallo mmmmmmaaike,

Heb idd liever dat je ze komt ophalen. :Y

Ze passen ook op een NTV, weet alleen niet hoe je ze moet monteren :? (heb ze er namelijk zelf nooit op gehad). Er zitten wel bevestigings delen aan, dus als je zelf handig bent of iemand anders dan zijn ze er zeker wel op te knopen.....
Je mag ze wat mij betreft op komen halen.

Stuur maar even een PM als je weet wanneer je langs wil komen. Kan ik meteen mijn adres PM-en.

groeten Eddy
 
Aha, pm gelezen.
Heb zelf orginele ben op zoek naar niet orgineel, sorry.

Kuipjes voor op de Hawk??? Nog te halen, vandaag, morgen???

Hoor of zie het wel.

Gr's
 
Terug
Bovenaan Onderaan