Metzeler Racetec & Racetec Interact 50 euro/set

DragonRider

MF veteraan
13 mrt 2007
6.547
2
Rotterdam
Deze banden zijn op het circuit gebruikt, maar zijn nog prima geschikt voor straatgebruik. Tevens zijn ze geschikt voor nog een aantal sessies op het circuit, maar dit hangt af van het niveau van de rijder en de mate waarin de banden gebruikt worden.

8 voorbanden en 12 achterbanden, allen Metzeler Racetec, maar waarvan 2 Interact voorbanden en 5 Interact achterbanden. Allen K2's.

120 70 ZR 17 & 180 55 ZR 17

Prijs per set: 50 euro
Voorband: 30 euro
Achterband: 40 euro

(Exclusief verzendkosten á 7euro per pakket)

M5110138.jpg

M5110139.jpg

M5110140.jpg

M5110141.jpg


ik ben te bereiken via:
email: ivarparty@hotmail.com
en
mobiel: 0645040169
 
Laatst bewerkt:
Wat doen ze in de regen?

hetzelfde als een Supercorsa... :+

het zijn natuurlijk geen regenbanden, maar je kunt er dan nog steeds mee rijden...
ze zijn natuurlijk niet zo goed als MPP's in de regen, dus ietsje voorzichtiger zijn. :)

maar op droog asfalt zijn ze natuurlijk stukken beter dan de MPP's :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik had je al gemaild. Toevallig binnekort niet in zandvoort dat je een setje mee kan nemen?
 
Ik had je al gemaild. Toevallig binnekort niet in zandvoort dat je een setje mee kan nemen?

heb voor dit jaar geen zandvoort meer gepland staan. eerste circuitdag is 11 september op Assen

eventueel zou mischien ook nog wat kunnen via zwanenburg, maar dat moet ik dan even met mijn vriendin overleggen...
 
Laatst bewerkt:
heb voor dit jaar geen zandvoort meer gepland staan. eerste circuitdag is 11 september op Assen

eventueel zou mischien ook nog wat kunnen via zwanenburg, maar dat moet ik dan even met mijn vriendin overleggen...
Ivar

past dat setje ook op me 2002 Blade

ik heb normaal 190 achterband maar weet niet of er een 180ér op past

en ik kan ze wel bij jou halen of bij Iona ;)


ik bel je vanmiddag wel ff, want heb dringend een achterband nodig maar dan neem ik voor dat bedrag wel het hele setje van je over
 
Laatst bewerkt:
ik had je vandaag gebeld maar je nam niet op


mocht je dit nog lezen deze week, bel dan ff of je vriendinnetje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan