MFMM deel 2 vertrek vanuit Brielle en omgeving.....

Joshi76

MF veteraan
19 jan 2009
18.548
0
Rotterdam
Aangezien de tijd vliegt en het zo 30 augustus is bij deze alvast maar een mee-rij-topic
(met dank aan Tnecniv :} !!!!)

Verzamelen 09:00 uur
Vertrektijd: 09:15 (en voor de laatkomers is dat uiteraard altijd een kwartier vroeger)
Vertrekplaats: Texaco Hartelbrug (stad uit :P )


:]

de motormaniacs die zich vooralsnog hebben opgegeven zijn:

1) Raisk
2) Artie
3) Bianca
4) Mick85
5) gwn-rj (ovb)
6) Jongone
7) TnecniV
8) Jo-one
9) Joshi76
10) R6-9R
11) MRT187
12) Leon!
13) supersv650s (ovb)
14) Alferinkie
15) Hans626378
16) vinniespace (ovb)
17) Gwen_rj :P :P :P :P
17 Castlelane
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Brielle iets te ver omrijden is vanaf Den Haag. Misschien ergens halverwege aanhaken. Ik hoor het wel.
 
Jammer dat Brielle iets te ver omrijden is vanaf Den Haag. Misschien ergens halverwege aanhaken. Ik hoor het wel.

Er wordt vertrokken vanuit Spijkenisse :Y, maar er is ook altijd een groep uit Den Haag e.o. daar zal t.z.t. wel een topic van komen.
En dan komen de groepen bij Andel, Gouda bij elkaar om dan als een grote colonne door te rijden (dat vind ik het vetst }) ) naar Veenendaal (hoewel de 'nieuwe' locatie nog niet helemaal bekend is volgens mij).
 
Laatst bewerkt:
Er wordt vertrokken vanuit Spijkenisse :Y, maar er is ook altijd een groep uit Den Haag e.o. daar zal t.z.t. wel een topic van komen.
En dan komen de groepen bij Andel, Gouda bij elkaar om dan als een grote colonne door te rijden (dat vind ik het vetst }) ) naar Veenendaal (hoewel de 'nieuwe' locatie nog niet helemaal bekend is volgens mij).

:^

btw,locatie is wel bekend hoor :Y

Is gewoon Veenendaal geworden. ;)
 
veel plezier :W

ik zit lekker in de Kuip *O*

edit: mits de wedstrijd niet is afgelast, maar dan is het ook geen weer voor een MFMM :+
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die nog niet van dit topic af wisten,even naar boven gehaald uit het stof. ;)
 
Goede topic!!
Kom als mijn baas mee werkt ook,(spijkenisse)denk dat vele zonder aankondiging ook meegaan lekker laagdrempelig goede zaak!!!
Hebben ze wel genoeg big macs aldaar??
 
Terug
Bovenaan Onderaan