Suzuki GSX 600 F 1996

Jammer voor de uitlaat dan, de open K&N luchtfilters + filterolie (rood) passen die ook op de carbs van een Bandit 96? of zou dit anders zijn?
 
Ik zoek een linker onderpoot of misschien wel twee complete poten als de prijs oké is.
Verder een kettingkastje en een remgreep. Heb je die nog en zo ja, wat vraag je er voor?
Wat heb je verder nog over? Ik ben er een aan het "opknappen" en kan misschien nog wel een en ander gebruiken.
 
Schijven ben ik vooral benieuwd naar. Hoe lang houd je de boel nog vast? Mijn fiets moet binnenkort voor een grote beurt, en ik wil dat nog even afwachten om te kijken of er echt iets met mjn schijven aan de hand is.

Als je ze nog hebt, wat wil je er dan voor hebben?
 
Ik zoek een linker onderpoot of misschien wel twee complete poten als de prijs oké is.
Verder een kettingkastje en een remgreep. Heb je die nog en zo ja, wat vraag je er voor?
Wat heb je verder nog over? Ik ben er een aan het "opknappen" en kan misschien nog wel een en ander gebruiken.

De poten heb ik niet meer.. kettingkastje en remgreep wel. Wat ik er voor vraag? 15e?
 
Heb je de kleine kentekenplaathouder nog?
En zag dat je de seatcover niet meer hebt, maar waar had je deze van daan? O-)
 
Haha ok. 15 euro incl verzendkosten? (niet aangetekend)

Klinkt goed :) edit: mail/pm maar even je rekeninggevens, krijg je de adresgegevens+centjes terug :)


trouwens, had jij er nog kentekenplaatverlichting bij gefixed of weggelaten?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil je achterveer graag hebben, wat is je prijs?
En je einddemper, wat is daar de aansluitdiameter van?
 
Wow, wat een reacties! Dat is mooi. Krijgt de soes nog een tweede versplinterde leven. Ik zal komend weekend plannen om alle reacties te bekijken en te behandelen.

Beetje druk leven! Ik zal op iedereen reageren...
 
Heb je een prijsje voor de remmerij aan de voorkant. Klopt het dat de ophangpunten van de klauwen 90 mm uit elkaar zitten? En zitten er nog redelijke blokken bij?
 
Heb je je buddy en duozitje nog, zijn die zwart? Ik heb daar wel interesse in, heb je wat betere foto's voor me? :)
Had je deze al gezien? :)

Nog iets wat ik (sowieso) wel wil: Afdekkapje dat op de achterremklauw hoort, mits deze goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan