Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even terugkomend op de bevestiging van de Garmin Zumo. Iemand hier had de bevestiging via BikePenR die recht op de balhoofdmoer zit. Nu zit ik er over te denken dezelfde te kopen, maar heb eigenlijk alleen piccies gezien met alles bevestigd. Eigenlijk ben ik ook benieuwd naar hoe het er uit ziet als je 'kaal' rijdt. Zie het namelijk niet zitten als ik 'kaal' rond rij met een inmens frame op mn stuur te moeten blijven rijden. Heeft iemand hier piccies van? Thanx alvast!


edit: Wat ik eigenlijk bedoel is dit piccie. Maar hoe ziet het er dan uit als je zonder Garmin gaat rijden? Blijft dat hele zwarte frame zitten?

site7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die bal kun je er zo af draaien. Blijft er alleen een m8 schroefdraad zichtbaar. Hier kun je misschien een dopjhe in zetten o.i.d.

Overigens komt hij ook zonder rammount-bal.
 
nice :}


ik heb helaas nog niet op zandvoort mogen rijden, Assen 1:57 maar daar gaat nog wel wat af dit jaar :P
Je moet zeker eens een keer op Zandvoort rijden, een aparte baan als je het vergelijkt met Assen (of andere "motor" circuits) Zandvoort is bij uitstek een auto-circuit ...
Als je al onder de twee minuten op Assen rijdt is een tijd in de buurt van 2.10 of zelfs een twee blank goed mogelijk (op het lange circuit)
Wees wel gereserveerd in de laatste bocht voor het rechte stuk (Arie Luyendijk bocht) op snelheid is de vangrail dichterbij dan je denk ... :/

Met het elfje kwam ik niet verder dan een 2.20 (is trouwens dezelfde tijd als op Assen) zit nu met de nieuwe brommert op m'n oude tijd (pas drie keer met 'm op't circuit geweest) maar doe het dan ook errug rustig aan :]
 
Laatst bewerkt:
Die RAM Mount ziet er super uit! Ik heb veel gezocht, maar deze nog nooit gezien. Topper! Heb 'm meteen besteld :P
 
Filmpje van mij in de Dolomieten. Was als test op mijn motor en werkte goed.

 
Overigens ook problemen gekregen op vakantie. De radiator is lek in de linker onderhoek, en is mijn onderste kuip helemaal verkleurd van de warmte. Beide aan de standaardkant. De andere kant is goed.

Kon gelukkig na het radiatorrepair goedje erin te hebben gedaan nog 4 dagen toeren afmaken, maar het bleef licht lekken met als gevolg veel vloeistof op de kuip. :(
 
Dan rijden we in dezelfde groep :]
Heb er 1x gereden in 2006, dus debutant kan geen kwaad dan ;)
Zal wel ff :W als ik je zie !

Die spanning zal wel loslopen joh !

Ben er ook vrijdag maar rij pas 's avonds Q1 en zaterdag Q1, R1 en zondag R2 met 3D cup.

Alvast veel plezier en droog weer toegewenst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan