Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat een 848 saai gaat zijn qua vermogen na een GSXR750. De handelbaarheid en de remmen gaan er wel een stuk op vooruit ;)

Overigens Mac: ik zou die zinnen over dat ze niet mogen zeuren in dit topic weghalen. Lok je het alleen maar mee uit ;). En als ze zeuren weten wij gelukkig wel beter ;)


Ik ben net een week geleden overgestapt van een CBR 1000RR( 159,7 pk/118 Nm a.h.w) naar een 848,tuurlijk ontbreekt het je aan een dosis vermogen met bijbehorende acceleratie en topsnelheid,maar om te zeggen ik mis het?
Denk dat het meer tussen "de oren"zit,de Duc geeft je er ,idd zoals zegt handelbaarheid,remmen en geluid en niet te vergeten rij belevenis , veel voor terug :] :}
 
Laatst bewerkt:
En anders neem je een 1198. En als je dan nog niet genoeg vermogen hebt breng je hem naar Biggelaar. :+
 
Ik ben net een week geleden overgestapt van een CBR 1000RR( 159,7 pk/118 Nm a.h.w) naar een 848,tuurlijk ontbreekt het je aan een dosis vermogen met bijbehorende acceleratie en topsnelheid,maar om te zeggen ik mis het?
Denk dat het meer tussen "de oren"zit,de Duc geeft je er ,idd zoals zegt handelbaarheid,remmen en geluid en niet te vergeten rij belevenis , veel voor terug :] :}
Toevallig ook op een 1098 of 1198 proef gereden voordat je de 848 kocht?
 
Waarom mail je Duc Zaltbommel niet :?

Volgende weekend hebben ze een soort van open dagen :Y
Kan je bv testrijden op de 1198S en de 848 :Y

Gewoon mailen en je eigen opgeven ,even aangeven dat je graag op allebei de motoren zou willen rijden om je keus te kunnen maken ;)

PS :
De 1198S is zaterdagmiddag tussen 13:45 en 14:30 al besproken O-)
 
Laatst bewerkt:
Toevallig ook op een 1098 of 1198 proef gereden voordat je de 848 kocht?
:Y ,alleen toen had ik niet de intentie om een andere motor te kopen :N ,heeft een berg vermogen meer maar je mot zomaar denken,een ouwe zak zoals mij gaat dat niet meer gebruiken op de openb.weg :X _O-
Ik kocht vorige week de 848 zo; Was ff in de buurt van m,n dealer en dacht,ach kan wel ff buurten en ff een bakkie scoren,was net koffietijd voor de "heren"daar en ze zaten dus buiten.
Parkeerde m,n Blade en'schoof aan,zeg ik op een gegeven moment(had de 848 net binnen zien staan,2min.) goh wat ziet m,n Blade(2005) er nog mooi uit he,ja zegt 1 vd bazen,maar wordt het niet eens tijd voor wat anders,ik zeg; dat hangt van jullie af,maak nou eens een mooie prijs,nou binnen 5 min.(de baas schrok d'r zelf van) was de koop beslist }) *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y ,alleen toen had ik niet de intentie om een andere motor te kopen :N ,heeft een berg vermogen meer maar je mot zomaar denken,een ouwe zak zoals mij gaat dat niet meer gebruiken op de openb.weg :X _O-
Ik kocht vorige week de 848 zo; Was ff in de buurt van m,n dealer en dacht,ach kan wel ff buurten en ff een bakkie scoren,was net koffietijd voor de "heren"daar en ze zaten dus buiten.
Parkeerde m,n Blade en'schoof aan,zeg ik op een gegeven moment(had de 848 net binnen zien staan,2min.) goh wat ziet m,n Blade(2005) er nog mooi uit he,ja zegt 1 vd bazen,maar wordt het niet eens tijd voor wat anders,ik zeg; dat hangt van jullie af,maak nou eens een mooie prijs,nou binnen 5 min.(de baas schrok d'r zelf van) was de koop beslist }) *O*

gefeliciteerd met je niuwe fiets dan.

heb je een rode of een witte gekocht?
 
Ook ff hier spammen met jullie mooie snorfietsjes... ;)
full

full
 
Laatst bewerkt:
:Y ,alleen toen had ik niet de intentie om een andere motor te kopen :N ,heeft een berg vermogen meer maar je mot zomaar denken,een ouwe zak zoals mij gaat dat niet meer gebruiken op de openb.weg :X _O-
Ik kocht vorige week de 848 zo; Was ff in de buurt van m,n dealer en dacht,ach kan wel ff buurten en ff een bakkie scoren,was net koffietijd voor de "heren"daar en ze zaten dus buiten.
Parkeerde m,n Blade en'schoof aan,zeg ik op een gegeven moment(had de 848 net binnen zien staan,2min.) goh wat ziet m,n Blade(2005) er nog mooi uit he,ja zegt 1 vd bazen,maar wordt het niet eens tijd voor wat anders,ik zeg; dat hangt van jullie af,maak nou eens een mooie prijs,nou binnen 5 min.(de baas schrok d'r zelf van) was de koop beslist }) *O*

Hiermee bewijs je maar weer dat je een Duc niet met je volle verstand koopt :9
 
Hiermee bewijs je maar weer dat je een Duc niet met je volle verstand koopt :9
_O- ,je lijkt m,n vrouw wel,alhoewel ik het haar pas s'avonds vertelde in de trant van;ohh ja da's waar ook,ik heb vanmiddag een andere motor gekocht :P

nou het was ff nie leuk thuis :X
 
_O- _O- _O-

Moet je ook niet tegen een vrouw zeggen ,die begrijpen dat toch nooit :+
 
Laatst bewerkt:
Rood is aantrekkelijk :+

Heeft iemand hier toevallig de service manual van de 1198S in pdf bestand ?

De service manual van de 848 en de 1098 heb ik al ,wil ze komend weekend even uploaden om in de TS te gooien ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan