Kalender WIWTD

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou het M-F test weekend 2 3 en 4 mei er ook op gezet kunnen worden?
tis een soort meeting he, en een tour rit op zaterdag 3 mei...
en anders ook goed hoor :Y
 
Heb ik het goed begrepen dat de kalender in de OP voor 2014 geldt, en niet voor het startjaar van het topic ?

In de OP staat dat op 6 april weer het evenement "motopia" wordt gehouden.

Als ik dan ff doorklik, en op www.motopia.nl terecht kom, staat er dat Motopia in 2014 op zondag 11 mei gehouden wordt.......

Beetje apart... :+
 
Heb ik het goed begrepen dat de kalender in de OP voor 2014 geldt, en niet voor het startjaar van het topic ?

In de OP staat dat op 6 april weer het evenement "motopia" wordt gehouden.

Als ik dan ff doorklik, en op www.motopia.nl terecht kom, staat er dat Motopia in 2014 op zondag 11 mei gehouden wordt.......

Beetje apart... :+
Je hebt helemaal gelijk hoor, goed opgemerkt. Datum is kennelijk gewijzigd.
Dank je! ;)
 
Misschien heb ik het gemist ergens...op de Motorbeurs heb ik een A4-tje zien hangen over een Motor sponsorrit, Stap op tegen kanker. Het zou georganiseerd worden op 13 april 2014, heeft iemand van jullie meer informatie hierover? Ik zou wel mee willen doen maar ik kan er niet veel info over vinden -O-
 
Misschien heb ik het gemist ergens...op de Motorbeurs heb ik een A4-tje zien hangen over een Motor sponsorrit, Stap op tegen kanker. Het zou georganiseerd worden op 13 april 2014, heeft iemand van jullie meer informatie hierover? Ik zou wel mee willen doen maar ik kan er niet veel info over vinden -O-
Ik ook niet. :?
Wie weet hier meer over?
 
Zondag 13 april van 10.00-16.00 uur:
Open dag Motorport Zelhem + ONK Supermoto + nog heel veel meer leuke dingen.
Meer info op www.motoportzelhem.nl
Met gratis bij Motoport Zelhem af te halen kortingskaarten, betaal je voor de ONK Supermoto geen € 5,= maar slechts € 2,= toegang.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan