te koop Motorcaravan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

slipenslide

Die hard MF'er
15 nov 2004
571
0
badhoevedorp
Ja hoor balen die regen ff tussen 2 manche's wachten of te koud om buiten te n.....

Nou dan de sleurhut mee, achterkant open, motors erin achterkant weer dicht en rijden maar met de toet-toet, of gewoon ff lekker een tukkie doen... :z

Dus ideaal voor op vakantie weekendje knallen of supermoto, race, enz enz.

Ruim genoeg voor 2 lichten motoren of 1 dikke bike, doormiddel van sjorbanden vast te zetten.

Caravan is wat ruim doordat overbodige zaken zijn weggehaald _O- maar nog wel lekkr 2 persoons bed, keukenblok met werkende koelkast :} 12/220 v en 2 banken met verwijderbaar tafel.

Verder allemaal kastje's voor je brillen handschoenen droge sokken *O*

En uiteraard in org KTM kleur :9

Techn 100 % bandje's verlicht remmen.
Hobby prestige bwj 84
TMM 1000 kg
dus eigen kenteken


Dus wie maakt me los :Y

Doe een leuk bod..... :Y


full
 
1000kg.

Jammer man, ik heb geen E rbw. Anders had ik hem wel willen hebben eigenlijk.... weer eens wat anders dan een trailertje :P
 
Met een auto zwaarder dan 1000 kg mag je gewoon met een b-rijbewijs met deze caravan rijden. En welke auto weegt dat nou niet tegenwoordig.
(tevens kickje)
 
gezien de hoek die de oprijplaat zou moeten maken en het gat achter in de caravan zou je er met je supersport wel in kunnen rijden, je rijd niet zomaar aan de grond.
 
Kijk vrienden, tmm is inderdaad toegestane max massa, en inderdaad je mag hem trekken als je auto 1000 kg weegt, als het samenstel niet meer weegt dan 3500 kg en het trekkend voertuig zwaarder of gelijk als de aanhanger, en 750 mag je altijd trekken.

Dus gewoon B.

En ja je supersport past erin, makkelijk O-) athans gat is 70 cm breed, inloop geen probleem draai het neuswiel iets omhoog gaat de achterkant omlaag.. :+


En 300 euro, verkocht, kom maar halen!

:] :] :] :] :]
 
Dan heeft cwalker een mooi ding voor een kopie! Ik heb ook serieus zitten dubben Dennis, tis een mooi ding.
 
Kijk vrienden, tmm is inderdaad toegestane max massa, en inderdaad je mag hem trekken als je auto 1000 kg weegt, als het samenstel niet meer weegt dan 3500 kg en het trekkend voertuig zwaarder of gelijk als de aanhanger, en 750 mag je altijd trekken.

Dus gewoon B.

En ja je supersport past erin, makkelijk O-) athans gat is 70 cm breed, inloop geen probleem draai het neuswiel iets omhoog gaat de achterkant omlaag.. :+


En 300 euro, verkocht, kom maar halen!

:] :] :] :] :]

u hebt pb. ;) *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan