Monster Jam 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Ik heb hier 2 kaartjes voor Monster Jam (Gelredome Arnhem) op zaterdag 26 september met pit party. Het evenement begint om 13.00 uur, maar je mag tussen 9.30 uur en 11.00 uur de baan op om kennis te maken met de berijders en om hun trucks van dichtbij te zien. Het gaat om zitplaatsen op de K-tribune Oost, opgang 118, rij 4, stoelen 190 en 191. Mooie plaatsen, met zij-aanzicht, vooraan in het midden :} Ik heb ze al op 1 februari jl. besteld, om zeker te zijn van goede plekken, maar mijn werkgever vond het wel een goed idee om een giga feest op dezelfde dag te organiseren B| Ik ben er 2 jaar geleden al eens geweest met mijn jongste zoon en dat was echt geweldig! Ik heb dan ook meteen nieuwe kaarten besteld voor de 27e september, maar helaas heb ik nu minder goede plaatsen '( Je krijgt bij aanvang een setje oordopjes en ik dacht dat dat was voor de bange kindertjes onder ons, maar je hebt ze dus écht nodig }) Ik neem dit keer mijn otoplastieken mee. Man, wat maken die trucks een teringherrie! Ik heb € 45,10 per kaartje betaald. Doe een goed bod en ze zijn voor jou!
 
Sorry Lady-M, ik heb even snel overlegd, en dit is niet motorgerelateerd. Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan