Gooische Hooligans *46*

welke dame had de grootste mond?

  • Motogirl

    Stemmen: 3 12,0%
  • Coonie

    Stemmen: 2 8,0%
  • Diddle

    Stemmen: 1 4,0%
  • Jaapie :')

    Stemmen: 15 60,0%
  • Al lang blij da'k niet hoef te kijken!

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
goed van je dat je hem tot de grond nog hebt kunnen houden
HEY ijtrechtse papegaai :P
edit:
@ Suzuki_escudo Ehm, laten we het er op houden dat het niet mijn smaak is die scooter :+
Enne, je wil niet weten hoeveel "juten" er in dit topic huizen _O-
Sowieso op heel MF :+
waarom denk je dat ik mijn kt plaat heb bewerkt. en ja smaken verschillen.
on top pic
070528001.9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk bedoelde ik de crashfoto's :P


Die hek nie })
Waren al druk genoeg snel van het kruispunt af te komen, met ongeveer 150 auto's die stonden te wachten om weer door te kunnen :')
Zag nog een Mercedes daarbij over het hoofd, die ik bijna in mijn rechterkantje had :X
Gelukkig nie gezien O-) Shing wel :X
 
En ja beetje.... Maar troost mezelf met het idee dat ik hem ook in 1 keer had kunnen laten kletteren, en ik dan verder van huis was geweeset O-)
(vist naar reacties: goed van je dat je hem tot de grond nog hebt kunnen houden :'))

Goh, echt.... ik stond erachter maar eh....zo goed van je dat je hem tot de grond toe hebt kunnen houden! :Y



(volgende keer nog ietsje langer houden hè, ik was nu net te laat voor m'n camera! :+ )
 
Goh, echt.... ik stond erachter maar eh....zo goed van je dat je hem tot de grond toe hebt kunnen houden! :Y



(volgende keer nog ietsje langer houden hè, ik was nu net te laat voor m'n camera! :+ )



Je had ook gewoon ff kunnen zeggen: KIRS! Nog ff, ff fotootje schieten!!! B|
Kleine moeite :/
 
Avond iedereen !

Wie heeft er zin om samen met het Almere topic a.s. zaterdag een toertje te maken ?
We vertrekken om 11.00 uur vanaf de texaco in Almere buiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan