Centraal interessante spullen topic?

Vuile Beunkoe

MF veteraan
16 okt 2006
4.518
1
Wijchen
Goedemiddag :+

Ik ging net een verkooptopic maken in TKO, echter bij mijn talloze GS500 spullen heb ik ook wel eens andere dingen, die ik niet meer nodig heb maar die iemand anders misschien nog kan gebruiken. Zelf zoek ik regelmatig TKO af op zoek naar spullen die misschien wel te gebruiken zijn. Echter dat subforum loopt ook vrij hard, en om nou steeds elk topic af te zoeken naar iets bijzonders is ook zoiets.

Is het niet handig om een centraal topic hier in STRF te hebben, waar men zijn/haar interessante spullen aan kan bieden? Ik heb een beetje het idee dat veel onderdelen op de plank blijven liggen, enerzijds omdat je het misschien wilt bewaren voor een volgend project ( ook dat ken ik :+ ) anderzijds dat je gewoon geen zin hebt om er weer een verkooptopic voor te openen...


Een voorbeeld en nee dit is niet bedoeld als spam maar als een goed initiatief :X

hier ligt al 1.5 jaar een chrome stalen stuur op de plank, ik gebruik hem niet en ik ga hem ook niet gebruiken voorlopig. Misschien is er hier iemand die hier nog wat leuks mee kan? Stuur is nooit gemonteerd geweest. Breedte is +- 65 cm tussen de uiteindes, knik zit op 24 cm van het begin/eind van het stuur af.

[IMG=500]http://i283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/DSC01042.jpg[/IMG]
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel een goed idee!

Ik heb nog een gebruikt fietstellertje liggen, met draadloze verbinding. Stoort bij mij wat.

En nog een goudkleurig koppelingskabel steldingetje.
jaja tis heel wat
 
KillerKat Katana zoekt een nieuw baasje...

full


Prijs 5250,- is een vraagprijs,Katana zoekt een liefhebber!



Specificatie's Katana GSX 1230 Wiseco >

Motorblok:

GSX 1135 EFE bj '86 met ong voor revisie 35000 km op te teller,dit blok is compleet gereviseerd en in top conditie!geen olie verbruik!

Opgeboord naar 1230cc bigbore met Wiseco zuigers.
Nokkenassen zijn van Web-cam 348.
Cil kop flowed en tuned door een profesional.
Inlaatpoorten zijn opgevreesd naar 39mm uitlaatpoorten naar 38mm.
In en uitlaat kleppen gepolijst.
Nieuwe sleepers van GSX-R.
CV Mikuni carburateurs 40mm zijn van een GSX-R.
Vance & Hinez met chrome 4 in 1 uitlaat,extra erbij een home made 4 in 1 drag uitlaat met tri-oval rvs Vance & Hines.
K&N ram-air schuim filters.
Groene Dyno coils met gele HS kabels.
MRE Lock-up koppeling.

Katana frame gemodificeerd gebraced en verstevigd naar voorbeeld van Spondon!net als de verlengde swingarm 2 x 40mm tubes en brace van 38mm,incl monoshock ombouw met GSX-R schokdemper.
Frame en swingarm zijn gepolijst en vernikkeld.

Katana is door een erkende motor spuiter gespoten (Motopaint Assen)

Kosten die zijn gemaakt om deze special te bouwen incl het tunen zijn meer dan 6500,- excl de uren!

Voor info bel > 06-45052370 of mail > ronstreetfighter@msn.com

Heerlijke toermotor ,geeft geen krimp bij hoge snelheden en een echte sprinter bij stoplichten


Katana verkeerd in nieuwstaat!

In meerdere bladen gestaan en eerdaags misschien te zien op Blik op de weg na iets te hard gereden met Assen :+ :z
 
Laatst bewerkt:
Goed idee dit,hopelijk dat dit topic stand houd. O-) (kwa moderators)
Als er nu mensen zijn die wat zoeken, kunnen we dat ook meenemen. :Y
:+

Zal ook eens bij mij op de planken kijken,ligt ook nog wel wat.
 
Laatst bewerkt:
Mooi topic. :W

Spiegler hefels voor radiaale pompen. (PT/Spiegler/PVM)
€ 75,-




MTC lock-up koppeling voor Gsx-r 1100.
€ 150,-




Yoshimura ontsteking vervroeger.
€ 40,-




PVM Magnesium Y-spaak wiel 16.5 inc.
€ 300,-


Dit magnesium Y-spaak wiel is uitkomstig uit een 2004 fireblade.
Het is ultra licht en echt voor de racerij gemaakt.
Het wiel is 16.5 inc en is 6.25 breed. Met gratis Dunlop slick !








:W
 
ik vind het ook wel een goed idee,
alleen moet we er dan wel voor zorgen dat er echt alleen streetfighter spul aangeboden word !!!!

gr steef
 
ik vind het ook wel een goed idee,
alleen moet we er dan wel voor zorgen dat er echt alleen streetfighter spul aangeboden word !!!!

gr steef

Tuurlijk!Heb nog wel wat remsch.setjes liggen trouwens. :+

Zal mogge effe wat piccies plaatsen. :W
 
Laatst bewerkt:
Goed idee dit,hopelijk dat dit topic stand houd. O-) (kwa moderators)
Als het bij 1 topic blijft, zie ik geen bezwaar. Ik hoop alleen niet dat andere MF-ers hun spullen in TKO zetten en ook hier ff een berichtje plaatsen, want dan schiet niemand er iets mee op.
 
Als het bij 1 topic blijft, zie ik geen bezwaar. Ik hoop alleen niet dat andere MF-ers hun spullen in TKO zetten en ook hier ff een berichtje plaatsen, want dan schiet niemand er iets mee op.

Onze dank is groot! :}
 
Als het bij 1 topic blijft, zie ik geen bezwaar. Ik hoop alleen niet dat andere MF-ers hun spullen in TKO zetten en ook hier ff een berichtje plaatsen, want dan schiet niemand er iets mee op.

*O* joepie de......poepie!

Het moet wel een hoog p*rn* gehalte zijn natuurlijk, qua spullen.
 
zijn die 2 rechtse nou een set koppeling en rem, of gewoon 2x dezelfde?
(wat vraag je daarvoor?)
 
heey jerryt. zie ik daar een rem/koppeling pomp combi? zo ja, welk merk, staat en prijs?

verder ben ik benieuwd wat de bevestigingsafstand van de bovenste en de onderste schakelset is!
 
sorry, ik dacht dat je het over de linkse hevels had. mijn fout :P

maar ik ben nog steeds benieuwd naar de remschakel set!
 
Het goudkleurige setje bevt. van 60mm(E200.-),het alu kleurige setje 55mm(E125.-)en het zwarte setje 50mm(gebruikt, E100.-)
:W
 
heb je evt. interesse in een ruil? ik heb een vrij zeldzame remschakelset (volledig instelbaar) van yoshimura. alles zit er bij, in super goede staat (op de normale krassen na) en mooi gekleurd (brons).
 
Terug
Bovenaan Onderaan