Centraal interessante spullen topic?

Grappig dat mensen dat frame te duur vinden. Bekijk eens wat prijzen bij Bakker.. of wat Spondon vroeg of eender welk merk :W
 
Ik weet niet of iemand Geinteresseerd is in een projectje opzich.

Ik heb namelijk een RSV1000R staan (schade motor) 2004.

deze loopt momenteel wel, maar in noodloop door toedoen van naar het schijnt kabelbreuk omstreeks de voorste cilinder.

It needs some love, maar het is en blijft natuurlijk een dikke twin met veel potentie.
Ik probeer er al een half jaar tijd voor te maken maar heb het gewoon te druk.

Heb er van de winter al een nieuwe achterbrug in gezet (origineel aprilia) en nieuwe dempers (origineel aprilia) Ook zit er een goede teller bij (zonder deze start de motor namelijk niet)

bij interesse kan ik wel wat fotos plaatsen :)
 
Zeker niet duur voor zo'n alufame maar vind dat grote blok alu in het midden spuuglelijk en een frame waar meerdere blokken in passen :? ,doe je met de optiek kwa blokpassing altijd consessies lijkt mij. O-)
 

Richtprijs is 2250

fotoo:
11qrd6q.jpg
 
Richtprijs is 2250

fotoo: [afbeelding]

Oh Wat een mooie zeg, bedrag lijkt mij netjes en de motor zelf ook op de schade na :9~

Vind het trouwens altijd al mooie motoren }) (Alleen waarom hebben ze altijd van die MEGA GROTE DEMPERS?, hebben andere V-2`s toch ook niet.... :? Het ziet er niet uit, van die jaren negentig kliko`s erop...
 
Persoonlijk vind ik hoe groter de demper hoe beter. Ziet er lekker grof uit.

maar de flex er in en ze zijn een stuk korter :)
 
Persoonlijk vind ik hoe groter de demper hoe beter. Ziet er lekker grof uit.

maar de flex er in en ze zijn een stuk korter :)
Er is altijd weer een Flexibele oplossing. })

Het valt mij alleen altijd op als ik een afbeelding van een Api zie....hoop dat je er goed vanaf komt, nogmaals: Hij is mooi en :9~ zat!
 
Aangezien ik ga verhuizen moeten een aantal dingen helaas weg. Ze deden bij mij dienst als decoratie, echt functioneel zijn ze nie meer tenzij iemand goed kan lassen :P

Het gaat om een RS250 frame waarvan een deel boven de tv hing, verlicht erg mooi om te zien. Het andere deel hing als kapstok in de gang. Ook heb ik nog een gespleten SL1000 Falco frame liggen.

Mag voor een symbolisch gebaar weg, eind vd maand gaat het anders helaas naar het oud ijzer.







 
Misschien nog iets voor iemand van hier?? achterbrug van een Honda Fireblade CBR 1000 RR van bouwjaar 2006/2007. Achterbrug verkeerd nog in zeer goede staat.
full
 
Vanwege immigratie en einde project te koop:

Voorvork 2005 RSV, heeft in mn racer gezeten en in de Guzzi, olie en keerringen zijn recent vervangen.

Met Klauwen en goede blokken (Links heeft wat krasjes op de klauw)
Inc P&P clip ons
Inc Duc 999 Radiale rempomp
inc leidingen
Inc vooras
inc Nieuwe lagers

Kortom het hele spul zoals op de foto, plug and play voor een project.

Zou zeggen kijk op ebay en marktplaats voor gangbare normale prijzen en doe een normaal bod.

6917863396_1907ac75a3_o.jpg


Benelli tornado achterbrug

5621010583_1f0e4e5f2c_o.jpg


5621010567_330785bebc_o.jpg


5621010575_02a148cb48_o.jpg


Gsxr 1000 radiator zgan

5497395052_0be2f6897a_o.jpg


Duc 999R gesmeed marchesini achterwiel inc carrier, nieuwe wave remschijf en nieuw renthal Tandwiel

5973684866_8ccd57b387_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand hier wellicht een goed adresje voor streetfighter kontjes.

ik wil iets speciaals, niet een standaard R1 R6 of GSX kontje.


op ebay en het wereld wijde web kan ik er maar een paar vinden, en dat zijn veelal van die duitse kop-staart botsing kontjes die je haaks omhoog moet monteren :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan