Centraal interessante spullen topic?

Nog iemand stalen remleidingen liggen, kom met de oude 10 a 15 cm te kort voor ombouw van m'n fireblade sc28 uit 92 naar streetfighter.
 
Ik heb nog een carbon hugger liggen.
Iemand interesse?

full
 
Ik heb deze PVM wielen nog te koop staan.

Lichtgewicht race wielen van magnesium in absolute nieuw staat en zeldzaam !

-De wielen zijn netjes geparelstraald en vervolgens gespoten in een chromaathoudende primer die speciaal voor magnesium is om het rotting proces tegen te gaan (De primer alleen was al € 90,-).

-Wielen bevatten geen scheuren en zijn 100% recht en er passen voorwiel schijven op van een fireblade (hard tot hard afstand 78mm) Volgens mij passen ze ook op een VFR 750 en Cbr 600 van bouwjaar 2000.

-Er zitten gloednieuwe transmissie rubbers bij waar nooit mee gereden is twv € 60,-

-Het binnenwerk zowel voor als achter is aanwezig.

Voorwiel maat is 3.75x16.5
Achterwiel maat is 6x17


Vraagprijs € 450,-


Ik doe ze weg omdat ik een Ducati 916 gekocht heb en daar een enkelzijdig achterwiel in zit en kan ik dus deze niet meer gebruiken.
(Inruil Ducati 748 916 996 998 vijf spaaks magnesium marchesini wielen mogelijk)

:W
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo al

Ben op zoek naar vfr achterwiel van 90 tm 93 of 97 tm 2000 model

Kettingspanner voor vfr achterbrug van 96

Of een autovelg 17 inch steek 4 X 100 7J
 
hou met een autovelg wel rekening dat het aansluitpunt van de naaf en het midden van de velg nogal verschillend zijn per velg ;)
Aan de hand van de ET waarde kan je zien hoever deze uit elkaar liggen
 
Interessant topic

Ik heb laatst een motor uit elkaar gehaald om daar zelf onderdelen van te gebruiken.
Ik heb hierbij over gehouden

een lsl kroonplaat met riser's en stuurtje ook een rem/schakelsetje van lsl.

Morgen maak ik even foto's hiervan.

Bieden mag doe het via pb,

Mvg
Remko
 
Ik heb nog frame, subframe, achterbrug en wielen liggen van een SC28. Foto is er wel, maar ik wil wel eens een nieuwe maken. Stel je een frame van een SC28 voor en je bent een heel eind.

En uitlaatbochten, en een kabelboom, zadels, de plastic onderkant van 't subframe en een rits aan losse dingen...
 
hou met een autovelg wel rekening dat het aansluitpunt van de naaf en het midden van de velg nogal verschillend zijn per velg ;)
Aan de hand van de ET waarde kan je zien hoever deze uit elkaar liggen

Et waarde is toch alleen hoever de aansluiting uit het midden van de velg zit?
 
Ik heb nog frame, subframe, achterbrug en wielen liggen van een SC28. Foto is er wel, maar ik wil wel eens een nieuwe maken. Stel je een frame van een SC28 voor en je bent een heel eind.

En uitlaatbochten, en een kabelboom, zadels, de plastic onderkant van 't subframe en een rits aan losse dingen...

Je hebt pb
 
Foto's

Schetsplaten zx7r waarschijnlijk ook passend op zxr zijn van lsl.
Kroonplaat komt van een zx7r af zit ook nog een zwart stuurtje bij.

Remklauw en rempomp zit er niet meer bij

full
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog een "oude" koplamp liggen, maar voor een leuk bod wel weg aangezien ik ben overgestapt naar een andere koplamp

Hier zat ie nog gemonteerd om mn motor.
goed1_zps1f0y3vjj.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan