Akermaat verzamelpunt voor MFMM 30-08-2009

G.Focker

MF veteraan
25 jan 2007
11.796
169
Alkmaar
Zoals al onder sommige bekend is de Megameeting weer bekend en dat zal zijn 30 augustus *O*
ik vond het vorige keer zo geslaagd dus ik wou weer een topic openen ervoor.

net zoals verleden keren zeg ik weer verzamelen rond :

****UPDATE****


we gaan eerder verzamelen en dan toevoegen bij de groep van BP Halfweg.
die verzamelen rond kwart voor 9/9 uur zag ik dus ik zou zeggen rond 8:15 verzamelen en 8:30 die kant op



1.Kawasaki_boy *O*
2.GsxrBunny
3.Streetcore
4.Griff
5.Jump2limits
6.volleyoghurt
7.Dondersteentje
 
Laatst bewerkt:
ik zou zo weer mee gaan danny :Y
vond het vorige keer toch wel geslaagd ondanks het weer.

maar me zoontje wordt de 30ste 1jaar *O* dus ik moet het slagroom van het plafond poetsen
 
ja als goed weer is kunnen we effe meeten van het weekend :Y

ik ga nog steeds alleen :z
 
:] *O*
full
 
Ik ga waarschijnlijk ook weer mee danny, was wel lache vorige keer ;) waarschijnlijk heb ik dan ook een KwalijkZakie zx6r streetfighter onder me kont. Knaloranje! :+
 
Hey danny!!

ik rij ook wel mee :P
ik ken mezelf, ik zal toch maar verdwalen in mn eentje :$

ps, wanneer rijd je weer mee met mfz!?
 
Ik ga waarschijnlijk ook weer mee danny, was wel lache vorige keer ;) waarschijnlijk heb ik dan ook een KwalijkZakie zx6r streetfighter onder me kont. Knaloranje! :+


toch de 6 van Rizzo uit zaandam :? ?

Hey danny!!

ik rij ook wel mee :P
ik ken mezelf, ik zal toch maar verdwalen in mn eentje :$

ps, wanneer rijd je weer mee met mfz!?


hee tom zet jou er ook bij.! *O*
ik wil weer rijden zo gauw het kan ben vanmorgen teruggekomen van vakantie dus was 2 en halve week weg dus sms anders even als jullie weer gaan :]
 
Deze bike komt van ivocruize, die em op zijn beurt weer gekocht had van klokmeister :) ding rijdt heerlijk! Komt ook een flinke bak kabaal uit die ingekorte mivv :]
 
Deze bike komt van ivocruize, die em op zijn beurt weer gekocht had van klokmeister :) ding rijdt heerlijk! Komt ook een flinke bak kabaal uit die ingekorte mivv :]


ben wel beniewd :Y

hey gasten kijk hier oko es als jullie je tijd iets aan passen of zij natuurlijk is de groep weer wat groter.... ligt toch op de route :P
MFMM 2009 Part II - Verzamelpunt BP Halfweg


ik weet niet waar dat is als rest het wel weet en wil vind ik het dit jaar keer best om daar naartoe te komen :Y
 
Ik weet wel ongeveer waar het is, op de A9 richting haarlem gaan, vlak voor de A9 afbuigt met die mooie bocht naar links :] Daar dus de rotonde half rond, dan rij je na een minuut of 2 halfweg binnen. Dan ergens een van die afslagen voor het BP station meen ik. Altijd nog ff op te zoeken ;)
 
Ik weet wel ongeveer waar het is, op de A9 richting haarlem gaan, vlak voor de A9 afbuigt met die mooie bocht naar links :] Daar dus de rotonde half rond, dan rij je na een minuut of 2 halfweg binnen. Dan ergens een van die afslagen voor het BP station meen ik. Altijd nog ff op te zoeken ;)

Zie het Halfweg topic voor de googlemap kaart :)
Gezellig trouwens dat jullie onze kant op komen! Hoe groter de groep, hoe gezelliger!
Jullie staan er nu ook bij in ons topic ;)

hey gasten kijk hier oko es als jullie je tijd iets aan passen of zij natuurlijk is de groep weer wat groter.... ligt toch op de route :P
MFMM 2009 Part II - Verzamelpunt BP Halfweg

Bij welke groep kom jij te zitten btw? :P
Ik zie je nog bij geen van beiden topics in de lijst ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan