Onderdelen bmw F650

Hoi,

Heb je nog steeds onderdelen in de aanbieding?
Laat maar even weten, wellicht dat ik nog wel e.e.a. van je kan overnemen.

Gr. Herman
 
Jazeker! De niet door gestreepte onderdelen zijn nog beschikbaar.

Wat zoek je??
 
Hoi,

Kun je een leuk prijsje maken voor, de cockpit, incl. controlelampjes, de verlagingsset evt. een achterschokbreker (maar mogelijk ga ik toch nog voor een vervangingsveer) en ik heb mogelijk ook wel intresse in de ruit en evt. stalen pedalen als je die hebt?

Gr. Herman
 
Hallo Herman,

De cockpit en controlelampjes mag je voor 100 euro overnemen.

De verlagings set bevat alleen een lagere zijstandaard, middenbok en andere dog bones, deze set mag je overnemen voor 90 euro. Dit is zonder de achterschokbreker, deze is al verkocht '( Voor het verlagen hoef je alleen gebruik te maken van je originele schokbreker. De dog bones zorgen voor het verlagen van je motor en niet de schokbreker.

De voorruit die ik nog heb liggen is een zwarte verlaagde, deze heeft rechtsvoor lichte glijschade dus die mag je voor 10 euro overnemen.

Voetstepjes kan ik je helaas niet aan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

De verlagingsset kan ik nieuw bij mijn dealer ophalen voor 75,- dus dat wordt niets denk ik.
De cockpit is mij compleet al aangeboden door een onderdelenhandel voor 90,- en de vrlaagde kuipruit heb ik er nu al (onbeschadigd) op zitten. Voor mij houdt het dus op.

Suc6 met de verkoop.
 
Jammer dat ik je niet verder kan helpen, die prijzen zijn beter!
 
Bonjourno!

De voorvork is op een paar kleine gebruikssporen, zo goed als nieuw en voorzien van wilbers progressieve veren. originele veren heb ik ook nog liggen.
 
Mijn fout ;) Voor 250 euro voor jouw, compleet met kroonplaten en wielas.

Tevens een schop
 
Hoi Spollen,

Ik wil de verhoogde ruit wel van je overnemen voor 30,- als deze tenminste nog te koop is.

Gr. Herman
 
Het is dat tie al verkocht is, anders was jij de eerste geweest :X

Ik heb alleen een zwart - verlaagde ruit nog voor 10 euro.
 
Jazeker, welke van de twee bedoel je?

De zwarte achterspatbord of de lamp zelf? Beide heb ik liggen alleen van de lamp is de grondplaat waar de twee schoeven in gaan voor je glas, die zijn een beetje uitgewoond door de tijd.
 
het ging mij idd voornamelijk om de grondplaat en lamp, heb het nu tijdelijk
anders opgelost en kan er voorlopig wel weer mee tegen aan.

als nog bedankt en succes verder met de verkoop.

Gr. Kevin
 
Terug
Bovenaan Onderaan