Italdag 2009 Tiel 23 augustus

Vraptor996

MF'er
27 dec 2008
232
0
Aken Noord-West
Italdag

De rechtgeaarde liefhebber van Italiaans motorgenot begon zich al zorgen te maken. De Ital-dag werd in 2008 niet georganiseerd. Zou dat het einde betekenen van een legendarisch evenement? Maar, onkruid vergaat niet en zal dus wel reden van bestaan hebben. Zo ook de Ital-dag. DCN gaat door waar anderen ophouden!
Het vinden van een goede locatie was een eerste vereiste. We zochten en vonden een groot centraal gelegen restaurant in Tiel, met een zeer grote parkeerplaats, goede bereikbaarheid en vele faciliteiten.

Het bestuur van de Ducaticlub heeft het initiatief genomen om ervoor te zorgen dat dit evenement behouden blijft, omdat het duidelijk was geworden dat vele leden het jammer zouden vinden als deze dag zou verdwijnen. Ital-dag 2009 wordt georganiseerd door de Ducaticlub Nederland, in samenwerking en uiteraard met medewerking van alle andere Italiaanse motor-merkenclubs in Nederland.

Het concept is en blijft onveranderd, rondstruinen, verschillende stands bezoeken en elkaars motoren bekieken, met gelijk denkende personen genieten en een gesprekje aanknopen over al dat moois!

Wat kunnen jullie die dag zoal verwachten?
- Alle Italiaanse merken clubs met hun clubstand en de mooiste motoren.
- Dealers met hun accessoires en motoren
- Toeleveranciers met motor-gerelateerde artikelen.

En dan is er natuurlijk de mooiste motor verkiezing; door een neutrale vakjury zullen prijzen worden uitgereikt zowel voor de origineelste als voor de mooist verbouwde motor.

Dus, kom zondag 23 augustus naar Tiel adres Restaurant De Betuwe, Hoog Kellenseweg 7, 4004 JW! Aanvang 10.00 uur.


Tot ziens op 23 augustus!

Home - Ducati Club Nederland

Wie gaan er mee.

1 Johan !!
2 ducatiken
3 Her Docter
4 Saluti di Monstro
5 Lexr
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11 RideRick / Ducati 900 Sport Dark
12 Gobert...
13 Mrs Gobert ...
14 MRA
15 Suzuki Carbon
16 Ducgaatie
17 Tim666


full
 
Laatst bewerkt:
1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2ducatiken op zn tweewielige ferrari
3Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4
5
6
7
8
9
10
 
Laatst bewerkt:
1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749 :+
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 
Laatst bewerkt:
1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 
1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
Cagiva (V)Raptors -bij droog weer-
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11
12
13
14
15
16
 
Telt Husqvarna ook?

Tja technisch gezien is het een italiaan ;) volgens mij maakt het verder niet veel uit wat je rijdt, de dag is vooral bedoeld voor de liefhebber van Italiaanse motoren. Dus als je er een rijdt of wil gaan rijden of er bijzonder :9~ van wordt ben je welkom denk ik zo......
 
Laatst bewerkt:
ben er van!! op de bimota sb8rs uiteraard :P hopen dat m'n koplamp dan klaar is...zo niet dan ga ik zonder koplamp (net zoals naar de TT). Tot dan!!
 
Italdag

. DCN gaat door waar anderen ophouden!
Het vinden van een goede locatie was een eerste vereiste. We zochten en vonden een groot centraal gelegen restaurant in Tiel, met een zeer grote parkeerplaats, goede bereikbaarheid en vele faciliteiten.

Het bestuur van de Ducaticlub heeft het initiatief genomen om ervoor te zorgen dat dit evenement behouden blijft, omdat het duidelijk was geworden dat vele leden het jammer zouden vinden als deze dag zou verdwijnen. Ital-dag 2009 wordt georganiseerd door de Ducaticlub Nederland, in samenwerking en uiteraard met medewerking van alle andere Italiaanse motor-merkenclubs in Nederland.




[afbeelding]

Wel raar dat een Cagiva man dit topic start :+

Ach, zal wel een latente wens zijn 8-)

Maar mits droog dan mee..

1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
Cagiva (V)Raptors -bij droog weer-
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11 RideRick / Ducati 900 Sport Dark
12
13
14
15
16
 
1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
Cagiva (V)Raptors -bij droog weer-
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11 RideRick / Ducati 900 Sport Dark
12 Gobert...
13 Mrs Gobert ...
14
15
16
 
1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
Cagiva (V)Raptors -bij droog weer-
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11 RideRick / Ducati 900 Sport Dark
12 Gobert...
13 Mrs Gobert ...
14 MRA
15
16
 
Ik hoor vandaag van mijn moeder dat ze er niet is met haar verjaardag dus ik ben er zeker... Mooi ritje met een club uit NH :Y

Dus ik zal die halfbloed van je zeker zien... :+
 
Zo...sta ik er toch op,
Gobert, misschien is het leuk als ik met jullie mee rijd??
Is weer een tijd geleden en weet nog waar ik moet zijn, en het is in de richting waar het is. Hoor het wel,
groeten johan


MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageMSN adresVerstuur privéberichtBerichten:4.801Reg. datum:18 jul. 2008Locatie:Doorn1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
Cagiva (V)Raptors -bij droog weer-
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11 RideRick / Ducati 900 Sport Dark
12 Gobert...
13 Mrs Gobert ...
14 MRA
15 bimotacarbon
16
 
Zo...sta ik er toch op,
Gobert, misschien is het leuk als ik met jullie mee rijd??
Is weer een tijd geleden en weet nog waar ik moet zijn, en het is in de richting waar het is. Hoor het wel,
groeten johan


MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageMSN adresVerstuur privéberichtBerichten:4.801Reg. datum:18 jul. 2008Locatie:Doorn1 Johan !! op een Cagiva Xtra Raptor
2 ducatiken op zn tweewielige ferrari
3 Her Docter op een dan hopelijk werkende 916, of anders een 749
4 Saluti di Monstro (als het droog is) op L'ultima Rosso S4Rs of ???
5 Lexr op de ...ja weet ik eigenlijk nog niet ..1 vd 2 (ook bij de droog weer uiteraard)
Cagiva (V)Raptors -bij droog weer-
6 HornEd
7 Jurgen 71
8 4PH3x
9 Maxisport
10 Vraptor996
11 RideRick / Ducati 900 Sport Dark
12 Gobert...
13 Mrs Gobert ...
14 MRA
15 bimotacarbon
16



Maar natuurlijk. Er is wel een meisje bij hè. Dat vraagt van ons een aangepaste rijstijl. Maar als je dat niet erg vindt.
 
Las net dat het restaurant de Betuwe is en ik dacht eerst v.d. Valk...

Valt dat ff tegen qua ruimte :+ Kan ik mijn moeder niet meenemen, past niet _O- :W

Éh no meka die djoka abouta die mamma, sjie iessa hoolie...Sjie loave joe, Sjie meeka joe foed enda sjie lurna joe dettie no odder woeman issie es koed esse hur, dette ies waai joe ken smekke dem odders goed. Or baai e motorcaaikul offecorse. :+
 
Éh no meka die djoka abouta die mamma, sjie iessa hoolie...Sjie loave joe, Sjie meeka joe foed enda sjie lurna joe dettie no odder woeman issie es koed esse hur, dette ies waai joe ken smekke dem odders goed. Or baai e motorcaaikul offecorse. :+

jij bent daar te goed in :P
 
Hehe ik weet waar ik over praat 8-)

ff onder ons Doctore, wat bevalt je beter de 916 of de 749, en waarom? :/

dat is een goede vraag welke ik steeds beter kan beantwoorden, heb de 916 nog niet zo heel lang namelijk.. De 749, welke van me vader is, maar waar ik vaak genoeg mee rijdt is een geweldige stuurfiets, ik dacht dat een lichte monster gemakkelijk stuurde, maar dit is nog veel beter, dagje circuit doe je met twee vingers in het spreekwoordelijke neusgat en je komt ook niet vermoeid thuis, ( of dit komt omdat ik niet hard genoeg ga :+ ) Het vermogen is goed genoeg om overal mee door te komen. Er zijn alleen wel een paar nadelen, ten eerste het koppel, dit is een beetje te laag, de 916 gaat net ff wat harder vanuit onderin. Het karakter van het motorblok van de 749 is een beetje saai, een desmoquatro is veel ruiger, meer belevenis zeg maar. het stuur karakter van de 916 is wat moeilijker, je moet toch wat meer werken, dit komt voornamelijk door het zwaardere blok en de slechte voorband die er nu op zit. Persoonlijk vind ik de 916 qua geheel toch wat leuker, karaktervoller, en pleziervoller dan de 749, al vind ik het uiterlijk van de laatste toch veel unieker.

hoop dat dit veel duidelijk maakt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan