Arnhemmers Verenigt U Deel 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben toch nog even op zoek geweest en weet welk shirt het voor de arnhemmers gaat worden :Y

Past goed bij ons *O* *O* *O* *O*

full
 
@ Duc. je meisje niet gezien :N
Kan ook niet O-)
ik ben helemaal niet op de korenmarkt geweest O-)
 
Zo ik ben weer bij geslapen :Z

Gisteren zijn we om 6.45uur vertrokken en op de A30 gewacht op de rest van ons groepje! We zouden met zijn 4-er rijden Waxstar,MierJ,Suus en ikke uiteraard :]
Sparc zou vlaggen en reed gezellig met ons mee die kant op :]

Het beloofde een zeer mooie dag te gaan worden en dat werd het ook *D
Wel errug plakken en zweten in het pak maar dan heb je ook wat _O-

We hadden ons ingeschreven voor level 1, nummertje gekregen,daarna de keuring en toen thee en koffie ;)

9:10 uur de eerste briefing gehad daarna een stukje theorie
We moesten zelf inschatten in welke groep we wouden rijden 1 snel,2,3,4 langzaamste van de dag.

Waxstar besloot voor 2 te gaan en wij dames voor 3
Sessie 1 En toen was het zover Opstellen allemaal 8-) en rijden die eerste sessie *O* :] :9
Ik had me opgesteld achter de marchell en dat was geen verkeerd uitzicht O-) :X

We kwamen terug voor een kleine besprekking en de helmpjes gingen af
ik zag 3x een big smile *D eronder vandaan komen *O*

Sessie 2 We vonden dat we allemaal in de juiste groep reden de andere rondes werdt er continue gewisseld en mocht er meer geremd,geschakkeld,verzitten en meer gas geven worden *O*
Ik zelf had moeitte met de chicane waardoor ik er een gat tussen kreeg.....vet balen en na de sessie besprokken!

sessie 3 Doordat we steeds wisselde per ronde kwam je af en toe achter de marchell die dus de chicane goed voor kon doen. En wat was ik blij het lukte ineens een stuk beter *O* :} dat had ik echt effe nodig wat een verschil zeg :P
Toen we klaar waren kwamen werd er 2mensen terug geplaatst van 1 naar 3, dus wij snapte er niks van waarom in 3 als je ook naar 2 kunt. En van ons ging er een meid naar groep 4 :?
Wat bleek: de marshall had het nivo opgevoerd naar nivo 2 omdat die wou kijken wat de dames konden.......................en geen probleem wij gingen gewoon mee :] :P


Sessie 4 Heerlijk gereden en allemaal een stukje schuiner kregen we te horen. Suus hoefde nog maar een klein stukje en dan zou ze de knie aan de grond hebben....... :}
De vermoeidheid begon al wel toe te slaan maar we lieten vol 8-)

Sessie 5 Er stonden ineens een stuk minder mensen opgesteld.......
we begonnen en het ging super lekker :9~ *O* :] Maar ik zelf had op een gegeven moment in de laatste 5 min 2 bochten waar ik mijn consentratie er niet helemaal meer bij konden houden en besloot te stoppen...................dacht beter zo eindigen dan 5min door rijden en onderuit te gaan.
Achteraf hoorde we dat we de volgende keer prima met level 2 mee konden gaan rijden :} :] *O*

Het was een geweldige dag mede dankzij het weer ons clubbie en de organisatie!
Alles was toppie geregeld en verzorgd :} :9~ :] *O*
Het is jammer dat ze helemaal vol zitten dit jaar anders hadden we nog bijgeboekt })

Was leuk weer wat bekende gezichten gezien te hebben :W :W
 
Zo ik ben weer bij geslapen :Z

Gisteren zijn we om 6.45uur vertrokken en op de A30 gewacht op de rest van ons groepje! We zouden met zijn 4-er rijden Waxstar,MierJ,Suus en ikke uiteraard :]
Sparc zou vlaggen en reed gezellig met ons mee die kant op :]

Het beloofde een zeer mooie dag te gaan worden en dat werd het ook *D
Wel errug plakken en zweten in het pak maar dan heb je ook wat _O-

We hadden ons ingeschreven voor level 1, nummertje gekregen,daarna de keuring en toen thee en koffie ;)

9:10 uur de eerste briefing gehad daarna een stukje theorie
We moesten zelf inschatten in welke groep we wouden rijden 1 snel,2,3,4 langzaamste van de dag.

Waxstar besloot voor 2 te gaan en wij dames voor 3
Sessie 1 En toen was het zover Opstellen allemaal 8-) en rijden die eerste sessie *O* :] :9
Ik had me opgesteld achter de marchell en dat was geen verkeerd uitzicht O-) :X

We kwamen terug voor een kleine besprekking en de helmpjes gingen af
ik zag 3x een big smile *D eronder vandaan komen *O*

Sessie 2 We vonden dat we allemaal in de juiste groep reden de andere rondes werdt er continue gewisseld en mocht er meer geremd,geschakkeld,verzitten en meer gas geven worden *O*
Ik zelf had moeitte met de chicane waardoor ik er een gat tussen kreeg.....vet balen en na de sessie besprokken!

sessie 3 Doordat we steeds wisselde per ronde kwam je af en toe achter de marchell die dus de chicane goed voor kon doen. En wat was ik blij het lukte ineens een stuk beter *O* :} dat had ik echt effe nodig wat een verschil zeg :P
Toen we klaar waren kwamen werd er 2mensen terug geplaatst van 1 naar 3, dus wij snapte er niks van waarom in 3 als je ook naar 2 kunt. En van ons ging er een meid naar groep 4 :?
Wat bleek: de marshall had het nivo opgevoerd naar nivo 2 omdat die wou kijken wat de dames konden.......................en geen probleem wij gingen gewoon mee :] :P


Sessie 4 Heerlijk gereden en allemaal een stukje schuiner kregen we te horen. Suus hoefde nog maar een klein stukje en dan zou ze de knie aan de grond hebben....... :}
De vermoeidheid begon al wel toe te slaan maar we lieten vol 8-)

Sessie 5 Er stonden ineens een stuk minder mensen opgesteld.......
we begonnen en het ging super lekker :9~ *O* :] Maar ik zelf had op een gegeven moment in de laatste 5 min 2 bochten waar ik mijn consentratie er niet helemaal meer bij konden houden en besloot te stoppen...................dacht beter zo eindigen dan 5min door rijden en onderuit te gaan.
Achteraf hoorde we dat we de volgende keer prima met level 2 mee konden gaan rijden :} :] *O*

Het was een geweldige dag mede dankzij het weer ons clubbie en de organisatie!
Alles was toppie geregeld en verzorgd :} :9~ :] *O*
Het is jammer dat ze helemaal vol zitten dit jaar anders hadden we nog bijgeboekt })

Was leuk weer wat bekende gezichten gezien te hebben :W :W
Super dat jullie het zo naar je zin hebben gehad :Y :Y
 
Topdag 8-)

heerlijk gereden, hoop geleerd, gezellig clubje en een hele leuke marshall :9
in de 3e sessie dacht ik dat ik al naast de motor hing volgens de marshall had ik alleen een beweging in die richting gemaakt met de billen _O-
in de laatste sessie hing ik als een aap naast Tonijn..geweldig ....knie iets verkeerd gehouden zei de 2e marshall, anders KD *O* verder oefenen dus :Y

voor herhaling vatbaar ...jammer dat alles al volgeboekt is dit jaar -O-

nu spierpijn en net van de trap afgeflikkert auw -O- levensgevaarlijk een trap -O-
 
Topdag 8-)

heerlijk gereden, hoop geleerd, gezellig clubje en een hele leuke marshall :9
in de 3e sessie dacht ik dat ik al naast de motor hing volgens de marshall had ik alleen een beweging in die richting gemaakt met de billen _O-
in de laatste sessie hing ik als een aap naast Tonijn..geweldig ....knie iets verkeerd gehouden zei de 2e marshall, anders KD *O* verder oefenen dus :Y

voor herhaling vatbaar ...jammer dat alles al volgeboekt is dit jaar -O-

nu spierpijn en net van de trap afgeflikkert auw -O- levensgevaarlijk een trap -O-

Dan was je wel wat sneller beneden :+
Moet zeggen mijn spierpijn valt eigelijk wel mee.....
 
Laatst bewerkt:
wat waren jullie snel weg :?

ja.........el papo moest nog naar een BBQ.........dus geen tijd om nog even na te babbelen....sorry

Nog wel even gebleven voor de organisatie-groeps-foto..........en direct daarna weggereden.
De 16e zijn we er weer bij..........weer lekker vlaggen........
Ik neem dan wel een parasol, want ik ben gisteren echt gigantisch verbrand.....
 
ja.........el papo moest nog naar een BBQ.........dus geen tijd om nog even na te babbelen....sorry

Nog wel even gebleven voor de organisatie-groeps-foto..........en direct daarna weggereden.
De 16e zijn we er weer bij..........weer lekker vlaggen........
Ik neem dan wel een parasol, want ik ben gisteren echt gigantisch verbrand.....
Volgende keer beter :Y
Ja balen dat ze vol zitten had de 16de ook wel gewild :] :9
 
Laatst bewerkt:
Topdag 8-)

heerlijk gereden, hoop geleerd, gezellig clubje en een hele leuke marshall :9
in de 3e sessie dacht ik dat ik al naast de motor hing volgens de marshall had ik alleen een beweging in die richting gemaakt met de billen _O-
in de laatste sessie hing ik als een aap naast Tonijn..geweldig ....knie iets verkeerd gehouden zei de 2e marshall, anders KD *O* verder oefenen dus :Y

voor herhaling vatbaar ...jammer dat alles al volgeboekt is dit jaar -O-

nu spierpijn en net van de trap afgeflikkert auw -O- levensgevaarlijk een trap -O-
Kee dan *O*
Van die trap is minder , maare zijn vast cursusen voor ... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan