Garmin Zumo 550 incl vele Extra's Zeer goedkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twan DTP

MF'er
3 okt 2007
112
0
Brabant
Hoi,

Daar ik geen motor meer heb en dat ik die ook niet meer kan en mag rijden ivm de gezondheid heb ik hier een navigatie systeem liggen wat ik niet meer gebruik.

Het is de Garmin Zumo 550. Alles kompleet en niet kapot.
tevens zit er de Scala Rider bij voor een draadloze verbinding met je Zumo. Men kan zo zelfs telefoneren onder het rijden.
Maar ook de oortjes voor een vaste verbinding zitten erbij.

De beide steunen zijn er ook bij. Dus voor het navigeren in de auto als de steun voor het navigeren voor op de motor.
De CD 's voor de Garmin zitten er ook bij.

Dit alles gaat nu weg voor een zeer laag prijsje. Maar let wel. Dit geld voor de zeer snelle beslissers. Dit daar ik op vakantie ga en ik heb daarvoor graag bij de nieuwe eigenaar zou willen hebben.

Het geheel is gewoon af te halen zodat je ook kunt zien dat hij het perfect doet.

Info: 06-51208290

De prijs: € 280,-

full
 
Hallo :W Twan

helaas te laat ;( maar goed,
Mocht de verkoop niet door gaan stuur me dan maar een e-mail of een prive bericht,
dan wil ik hem wel van kopen :Y .
 
stel herr flick wil hem niet vrijdag toch he, en dan lucky devil ook niet, dan kom ik hem zaterdag meteen ophalen :Y


ik zou hem zelfs nu op komen halen maarja herr flick was eerst :Y
 
Laatst bewerkt:
stel herr flick wil hem niet vrijdag toch he, en dan lucky devil ook niet, dan kom ik hem zaterdag meteen ophalen :Y


ik zou hem zelfs nu op komen halen maarja herr flick was eerst :Y

Nou.. ik ben reeds nummer 2 op de lijst, als ik nummer 1 zou zijn dan had ik hem vanmiddag al gehaald, ik woon in dezelfde gemeente.. ;)

Dus stel dat nummer 1 niet komt, dan krijgt nummer 3 absoluut geen kans! :+
 
Helaas voor de vele gegadigden.
Hij is vanmiddag opgehaald door de nu nieuwe eigenaar.

Ik had hem werkelijk nog maar 1 minuut op het net staan en toen belde hij al. Helaas voor enkelen waren die net 10 minuten te laat.
Ik kan er ook niets aan veranderen. Maar ik vond en vind nog steeds dat wie het eerste maalt het eerste komt.

Sorry voor iedereen die ik teleur moet stellen.

Gr Twan
 
Laatst bewerkt:
Helaas voor de vele gegadigden.
Hij is vanmiddag opgehaald door de nu nieuwe eigenaar.

Ik had hem werkelijk nog maar 1 minuut op het net staan en toen belde hij al. Helaas voor enkelen waren die net 10 minuten te laat.
Ik kan er ook niets aan veranderen. Maar ik vond en vind nog steeds dat wie het eerste maalt het eerste komt.

Sorry voor iedereen die ik teleur moet stellen.

Gr Twan

groot gelijk :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan