Paddock steunen merk: valter moto GOEDKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twan DTP

MF'er
3 okt 2007
112
0
Brabant
Hoi,

In navolging van het e.e.a. nu ook 2 zeer goede Paddock steunen te koop

Het is van het merk Valter Moto en zijn nog zeer goed.

Voor bijna alle merken te gebruiken. Ideaal om je wielen van de grond af te zetten tijdens de winterstop. Of juist om je motor schoon te maken.

Setprijs: € 70,-

info: 06-51208290

full
 
nee alleen als set prijs. Dit omdat ik geen motor meer heb en er zal er ook geen meer komen helaas.
Dus vandaar dat alles weg gaat. Hier laten staan is ook zonde en dan heb ik een achtersteun staan waar ik niets meer mee doen.

Dus alleen als set
 
Passend voor veel motoren zeg je... ook voor een R6, model 99-02? Zo ja, dan kom ik graag op korte termijn bij je langs.

Gr.Paul
 
Let op!

Weet niet of dat voor alle jaren geld, maar de R6 en R1 hebben een verschillende hoogte tot de onderkant van de vorkpoten!
:?
Dat maakt toch niets uit,en al zou die hoogte iets verschillend zijn dan zal het in m/m zijn.
Immers die voorbok komt met de nokjes in de gaten onderaan in de voorvork,dan duw je hem door en dan hangt je voorkant vrij van de grond......., toch?

Als het dichterbij was kwam ik ze morgen nog halen,daarbij opmerkend dat ik niet de eeste gegadigde was ;)
 
:?
Dat maakt toch niets uit,en al zou die hoogte iets verschillend zijn dan zal het in m/m zijn.
Immers die voorbok komt met de nokjes in de gaten onderaan in de voorvork,dan duw je hem door en dan hangt je voorkant vrij van de grond......., toch?

Als het dichterbij was kwam ik ze morgen nog halen,daarbij opmerkend dat ik niet de eeste gegadigde was ;)

Nee omdat de onderkant van de poot tov de grond dus een verschillende afstand is staat hij met een standaard bok aan de voorkant dus scheef. Hoeveel dat is weet ik niet, maar ik zou het niet prettig vinden.

Heb destijds eens een inkoopactie voor paddockstands gedaan en daar weet ik dat van. Maakt wel degelijk uit dus. (Niet om de verkoop te verkloten hoor, maar beetje zonde als pablo wat koopt waar ie "niks" mee kan.)
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn inmiddels al bij de eerste beller. Dus de nieuwe eigenaar heeft zijn motor er al op staan denk ik.

Succes iedereen met de zoektocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan