Slachtfeest Srad750 circuit onderdelen. Öhlins, Velgen, poly

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 mei 2009
142
0
#
Aangezien een Srad quasi waardeloos schijnt te zijn heb ik besloten hem terug standaard te zetten en de circuitonderdelen apart te verkopen.
Moest er nu iemand interresse tonen in een carbu blok met 26000 km overweeg ik hem helemaal te demonteren.

De onderdelen zijn in Leuven, België (op een kwartier van circuit zolder)

Öhlins achterveer, op de demper staat SU5440 en V710, op de veer staat 1991-16/6.5 en onderaan 629-01.
Volledig instelbaar met afstandbediende reservoirs, en ook in hoogte...
300 euro
29m52km.jpg


Polyester kuipwerk met schade vooraan, (amateuristisch maar stevig hersteld) :)
Compleet met witte tank erbij
Zonder tanktop, zadel, ruit, en voorspatbord
200 euro
29o2yq1.jpg


Set velgen met voorste schijven, geen achterste schijf bij dus !
Compleet met assen, en desgewenst 5,5 of 6 inch velg
250 euro

Bos carbon demper, voorzien voor DB killer, maar deze heb ik niet.
85 euro
znajpl.jpg


Stuurdemper, geen idee welk merk, ook bekrast. Compleet met montageplaat voor op het frame.
75 euro

Verder nog crashgevoelige onderdelen liggen, zoals;
Subframes, rem-, en koppelingshendel, stuurdemper, kuipsteun vooraan, enz...

Groeten,

Stijn

P.s. aangezien ik nog enkel met een RS250 circuit rijd nu, kan ook een voorstel met onderdelen hiervan gemaakt worden.
 
Aangezien een Srad quasi waardeloos schijnt te zijn heb ik besloten hem terug standaard te zetten en de circuitonderdelen apart te verkopen.
Moest er nu iemand interresse tonen in een carbu blok met 26000 km overweeg ik hem helemaal te demonteren.

De onderdelen zijn in Leuven, België (op een kwartier van circuit zolder)

Öhlins achterveer, op de demper staat SU5440 en V710, op de veer staat 1991-16/6.5 en onderaan 629-01.
Volledig instelbaar met afstandbediende reservoirs, en ook in hoogte...
300 euro
[afbeelding]

Polyester kuipwerk met schade vooraan, (amateuristisch maar stevig hersteld) :)
Compleet met witte tank erbij
Zonder tanktop, zadel, ruit, en voorspatbord
200 euro
[afbeelding]

Set velgen met voorste schijven, geen achterste schijf bij dus !
Compleet met assen, en desgewenst 5,5 of 6 inch velg
250 euro

Bos carbon demper, voorzien voor DB killer, maar deze heb ik niet.
85 euro
[afbeelding]

Stuurdemper, geen idee welk merk, ook bekrast. Compleet met montageplaat voor op het frame.
75 euro

Verder nog crashgevoelige onderdelen liggen, zoals;
Subframes, rem-, en koppelingshendel, stuurdemper, kuipsteun vooraan, enz...

Groeten,

Stijn

P.s. aangezien ik nog enkel met een RS250 circuit rijd nu, kan ook een voorstel met onderdelen hiervan gemaakt worden.
foto van de stuurdemper?
 
die demper past op de SRAD (dus 3 bouts aansluiting) wil ik hem wel hebben.
75 € incl verzenden is mijn bod als die nog vrij netjes is uiteraard ;)
 
Is idd een demper voor srad met de 3 bouts. Is volledig zonder krassen, blinkt nog mooi. Maar toch no deal :)
 
Heb mogelijk interesse in de crash gevoelige onderdelen. Kun je mij ff n lijstje mailen met wat je precies hebt en wat je er voor wil hebben?

gixru76 apestaartje versatel punt nl
 
vooruit 85, incl verzenden dan.
omdat die netjes is, DB killer moet ik dan nog aanschaffen en kost ook meer wat centen :)
 
even een tip: leg je ohlins schokbreker niet op de grond. het reservoir is gemaakt van zacht aluminium, krast als gek!!!
 
hoi,

ik heb interesse in je stuurdemper en bos uitlaat zou je een foto van de stuurdemper willen neerzetten bied je 100euro voor de uitlaat incl verzenden
 
Heb ook interesse in de racekuip, afhankelijk van de schade. Mocht het met TheMauster nix worden, dan hoor ik het wel.

gixru76 apestaartje versatel punt nl
 
Ik ben ernstig geïnteresseerd in de velgen. Ik ben de laatste tijd erg sporadisch online. -=Jochie=- zal hier als "zaakwaarnemer" :+ ook nog contact over opnemen
 
Ik ben ernstig geïnteresseerd in de velgen. Ik ben de laatste tijd erg sporadisch online. -=Jochie=- zal hier als "zaakwaarnemer" :+ ook nog contact over opnemen

In navolging hiervan even een bericht van 104, als de schijven en de velge geheel recht zijn , zijn ze bij deze verkocht! *O*
 
Voor chronologisch te antwoorden;
@Twinbrother, is geen kop, maar zijdelingse montage.
@The Mauster: zit een lens in, maar heb ik nooit aangesloten, ben niet zo'n nacht circuitrijder :)
@Leon: mijn woonplaats staat in mijn eerste post, maar denk dat sven600rr de eerste was die de vraagprijs gaf, dus die krijgt dus wel eerste keuze
@Jochie: schijven en velgen zijn geheel recht.
Morgen maar ik foto's bij van de rest van de onderdelen, nu wil deze Bitaktus gewoon zijn nest in :)
 
Ik weet nog wel iemand voor de Ohline schokdempers :P.
Heb dit topic ff doorgestuurd :)

Wat vraag je trouwens voor die witte tank?
 
Laatst bewerkt:
Voor chronologisch te antwoorden;
@Twinbrother, is geen kop, maar zijdelingse montage.
@The Mauster: zit een lens in, maar heb ik nooit aangesloten, ben niet zo'n nacht circuitrijder :)
@Leon: mijn woonplaats staat in mijn eerste post, maar denk dat sven600rr de eerste was die de vraagprijs gaf, dus die krijgt dus wel eerste keuze
@Jochie: schijven en velgen zijn geheel recht.
Morgen maar ik foto's bij van de rest van de onderdelen, nu wil deze Bitaktus gewoon zijn nest in :)

Steinergixxerus Bitaktus :) : mail me eens op one-oh-four<at>live.nl kunnen we wat afspraken maken over dat setje velgen. Kan wel 1 of 2 dagen duren voor je antwoord krijgt aangezien ik momenteel niet constant de beschikking heb over internet. Ik laat zo nog even weten of de voorkeur uitgaat naar de 6-inch of de 5,5-inch achtervelg. 6-inch is dacht ik standaard voor een 750? Ben nu even online dus moet er meteen maar even gebruik van maken, nietwaar? :+
 
Steinergixxerus Bitaktus :) : mail me eens op one-oh-four<at>live.nl kunnen we wat afspraken maken over dat setje velgen. Kan wel 1 of 2 dagen duren voor je antwoord krijgt aangezien ik momenteel niet constant de beschikking heb over internet. Ik laat zo nog even weten of de voorkeur uitgaat naar de 6-inch of de 5,5-inch achtervelg. 6-inch is dacht ik standaard voor een 750? Ben nu even online dus moet er meteen maar even gebruik van maken, nietwaar? :+

6inch is voor de 750 en voor de 600 is het 5.5

Zijn overigens wel uitwisselbaar met dezelfde pasbussen. Kwam er zelf achter toen ik me setje regenwielen erin stook en zag dat dit een 5.5inch was ipv de 6inch die ik erin had zitten.
 
6inch is idd standaard voor de 750, maar ik gebruik liever de 5,5. Dan staat een 180mm band mooier rond en stuurt hij onmiddelijk een stuk scherper...
En nu ga ik foto's maken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan