Vele goodies voor Suzuki GSX-R 1000 K5-K6 ( Pazzo, Yoshi)

Status
Niet open voor verdere reacties.
fijn, die grote foto's (voor als je een poster van een pazzo-detail aan de muur wil) :')

zou ze effe verkleinen als ik jou was
 
weet je toevallig of die pazzo's ook op een gsxr 750 k7 passen?

dan zkr interesse
Als ie normaal hetzelfde hendels heeft als eeen K6 1000, moet het passen. Denk dat het wel past, maar je kan het beter even opzoeken op de sites die die dingen verkopen of op site van Pazzo zelf.

EDIT: Heb het opgezocht en ze passen :). Het zijn de F35 en S35 hendels die zowel op 1000 K6 en 750 K6-K9 passen:

http://www.pazzoracing.com/guide.html

Dus ik hoor van je of je ze hebben wilt :)
 
Laatst bewerkt:
ghost60 heeft alleen leuk spul.

kick voor deze goede verkoper!
Merci. Donderdag ga ik op vakantie, dus ik kan tot morgen nog spullen verzenden/ er kan tot morgen spullen opgehaald worden. Anders tot over een paar weken/maanden :)
 
A. kon 'm net aan origineel kopen.
B. Ik wil er hele andere goodies op ;) (afgezien van de pazzo's) :P
 
A. kon 'm net aan origineel kopen.
B. Ik wil er hele andere goodies op ;) (afgezien van de pazzo's) :P
Ik kan je de Pazzo's nog altijd sturen als je je hebt bedacht. Maar dan moet je me snel laten weten. Morgen zit ik namelijk lekker te pitten in de vliegtuig ( en overmorgen lekker pitten in de cel ;)).
 
Ja ja mooie onderdelen idd. maar durf het niet aan om je pazzo's over te nemen ivm mijn pols. Heb denk echt de lange nodig.

Valdoppen heb ik al :Y En die ben ik niet van plan te gebruiken, dus een reserve setje is niet nodig ;)

Kuipruitje ben ik nog ff over aan het twijfelen. Ik hou der even een optie op totdat je terug bent van vakantie. ;)

PM me ff zodra je terug bent van Vakantie als je wilt.
 
Die Pazzo's zijn mooi!!! Alleen wil ik niet te veel meer in m'n bike investeren op dat gebied... (op onderhoud wordt natuurlijk niet bezuinigd...)

Moeilijk moeilijk!

Succes met de verkoop! Je hebt mooi spul te koop in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan