Te koop aanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brander

MF veteraan
17 sep 2003
15.960
132
THUIS
is geschikt voor 1 of 2 sportmotoren .
deze foldy kar kan je ook in je schuur kwijt want hij is helemaal demontabel te maken.
laadvermogen is 400 kg en dus kunnen er 2 sportmotoren op.
aanhanger is pas 2 jaar oud en nog zo goed als nieuw.
prijs € 600 .
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Te koop/huur aanhanger' > 'Te koop aanhanger'
Verhuren is niet de bedoeling.
 
heh, nu ik dit zo lees begin ik toch te twijfelen, misschien toch maar geen foldy-dinges :)

-edit- heb je foto's of waar kan ik komen kijken?
 
Laatst bewerkt:
ok is goed. De breedte is voor mij belangrijk omdat ik de aanhanger door een poortje moet kunnen wurmen.
dat lukt wel kan ik je vertellen .
hij heeft bij mij ook in de schuur gestaan.
mijn poort is een standaard deur ( ik dacht 90 cm) en als je de foldy demonteerd dan kan hij er met een beetje hulp op zijn kant door.
 
Geen belangstelling voor deze kar zelf, maar hoe is de kar qua wegligging bevallen?

Ik heb zelf ook een foldy car. Wegligging is erg goed. Met 2 motoren erop zijn hogere snelheden (130) geen enkel probleem.
Als je de kar vaak gebruikt om 1 motor mee te nemen kun je ook gemakkelijk een constructie maken om alleen je motor op te laden. Werkt perfect :Y
 
Ik heb zelf ook een foldy car. Wegligging is erg goed. Met 2 motoren erop zijn hogere snelheden (130) geen enkel probleem.
Als je de kar vaak gebruikt om 1 motor mee te nemen kun je ook gemakkelijk een constructie maken om alleen je motor op te laden. Werkt perfect :Y
klopt maar kvond 120km/h hard zat met 2 motoren naar zuid frankrijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan