Quick Lock tanktas CBR600RR / 1000RR

Haantje

MF veteraan
6 jun 2004
2.005
0
Hoorn (Noord Holland)
Hey,

Ik bied te koop aan een nieuwe quick lock tanktas! Heb mijn 600rr verkocht dus past hij niet meer!
Helemaal compleet!

It offers 22 Litres carrying capacity and dimensions are 370 x 320 x 190 mm.

Includes rain cover, shoulder strap, map window, 2 side compartments (one of which is detachable and can be used as a hip pack).

Ik wil 125 euro voor de complete set hebben in de winkel kost het 180 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot is de inhoud van de tas? Is deze ook nog te verhogen?
Wat wil je ervoor hebben?

Groet Patrick
 
Hey,

Ik bied te koop aan een nieuwe quick lock tanktas! Heb mijn 600rr verkocht dus past hij niet meer!
Helemaal compleet!

Bied maar een mooi net bedrag![afbeelding]

Je weet ook dat je een andere tankring kunt kopen en de tas gewoon kunt blijven behouden? O-)
 
de tas is ook nog verder te vergroten!
Het is de quicklock Engage Sport en voor 19,95 kun je een voor jouw motor passende ring erbij kopen.

It offers 22 Litres carrying capacity and dimensions are 370 x 320 x 190 mm.

Includes rain cover, shoulder strap, map window, 2 side compartments (one of which is detachable and can be used as a hip pack).

Ik wil 125 euro voor de complete set hebben in de winkel kost het 180 euro.
 
Laatst bewerkt:
Dit systeem ziet er goed uit maar is zo'n quick lock beter dan magneten?... Heb ergens gelezen dat door trillingen de tank alsnog beschadigd kan worden. En hoe hoog is deze tas als hij uitgeritst is?
 
Ik wil hem wel ruilen met mijn tanktas van Clover die met zuignappen bevestigd wordt.
Bij mijn CBR600RR kan ik de zuignappen niet goed plaatsen ivm de vormen van de tank.
Tanktas is trouwens ook te koop voor andere belangstellenden.
Tevens een kickje voor deze tanktas!!!
full
 
@Haantje; als ik het goed begrijp past deze tanktas dus zonder aanpassingen op een CBR1000RR?
Enig idee of er een laptop in past? (Ik heb volgens mij een 15", die is ca. 34x24 cm.)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan