Suzuki GS500 diverse onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

moto74

MF'er
5 apr 2009
92
0
Breda
Nadat ik een en ander heb aangepast aan mijn Suzuki GS500E uit 1995 heb ik wat onderdelen over die ik hierbij te koop aanbied.

- Tellers/cockpit (zit klein deukje in)
- Topkuipje (paars) incl. dubbele koplamp en kuipspiegels; 50 euro
- Set oude kuipspiegels; 5 euro
- Set goede kuipspiegels: 15 euro
- Originele uitlaatdemper; 50 euro
- Motorblok, ca 65000km gelopen, zit een tik in; 100 euro
- Carburateurset vol vermogen; 50 euro
- Benzinekraan; 10 euro

- Zadel/buddy (in goede staat!) (ca 25 euro)

- SW Motech quicklock tankring voor een 5-gaats tank, bijv. R1 (04-05); 15 euro.
Check deze link voor de types motoren waarvoor hij geschikt is: SW-MOTECH Type 110 EVO Tank Bag QUICK-LOCK Bottom Tank Ring | TwistedThrottle.com



 
Laatst bewerkt:
Ben opzoek naar een gewone ronde koplamp + lampoortjes, heb je die misschien ook?
verder ben ik ook geinteresseerd in het cockpitje. Wat is je vraagprijs daarvoor?
 
Ben opzoek naar een gewone ronde koplamp + lampoortjes, heb je die misschien ook?
verder ben ik ook geinteresseerd in het cockpitje. Wat is je vraagprijs daarvoor?

Ronde koplamp heb ik zelf net erop gezet, dus die doe ik niet weg ;)

Cockpitje rond de 25-30 euro. Zoals gemeld, er zit een klein deukje in. Hieronder nog een paar fotookes.
 
Laatst bewerkt:
ik ben wel geintresseerd in de tellers/cockpit, ik heb je een prive bericht gestuurd ik hoor het wel.
 
ik ben wel geintresseerd in de tellers/cockpit, ik heb je een prive bericht gestuurd ik hoor het wel.

Je hebt mail... Ik krijg een foutmelding na het sturen van foto's naar je hetemailadres. Ik zal ff een link doorsturen van een site waar ze op staan, misschien gaat dat beter...
 
Laatst bewerkt:
Openingspost + foto's aangepast:

De tellers staan gereserveerd voor MSV! Ikzelf ben een paar weekjes rijden (Eiffel, Alpen... zucht... kwijl...) dus als iemand iets nodig heeft en ff kan wachten, stuur dan maar een pb, dan lees ik het wel als ik terug ben!
 
Laatst bewerkt:
Openingspost + foto's aangepast:

De tellers staan gereserveerd voor MSV! Ikzelf ben een paar weekjes rijden (Eiffel, Alpen... zucht... kwijl...) dus als iemand iets nodig heeft en ff kan wachten, stuur dan maar een pb, dan lees ik het wel als ik terug ben!

KICKJE! BEN TERUG VAN VAKANTIE EN HEB NOG STEEDS EEN EN ANDER TE KOOP!!
 
En jawel, nog steeds te koop!
Heb inmiddels een bod van 75 euro ontvangen voor het blok. Nog andere geïnteresseerden hier??
 
Laatst bewerkt:
Bieder heeft niets meer laten horen helaas... Dus nog steeds te koop! Zie OP voor wat ik nog heb.

Tevens vrijdagmiddagschopje... ;)
 
Laatst bewerkt:
hey diwe uitlaat demper is dit alleen de demper? dit is toch een geheel systeem met bochten? en is deze geroest of in goede staat

Dit is inderdaad alleen de demper dus zonder bochten. Ik heb evt meer foto's. Als je die wilt, stuur dan even een PB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan