CNC gefreesde rempomp / hoofdremcylinder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fast man Dan

MF'er
7 nov 2003
45
0
Amsterdam
Zeer mooie CNC gefreesde rempomp te koop. Deze is 15 mm zo uit het hoofd.
Heb deze getest op mijn Aprilia RS250 en werkte perfect. Echter bijna niet gebruikt omdat ik nu een radiale heb...

Deze rempomp is silver / titanium look geadoniseerd en inclusief een remlichtschakelaar, zodat ook je remlicht gewoon blijft werken. Verstelbare CRG / Pazzo type shorty remhendel erop. En 'n gefreesd remvloeistof reservoir. Ziet er fantastisch uit!

Mocht je geintreseerd zijn, doe me maar een bod via de mail.

Groetjes, Fast man Dan.
full
 
selbst gemacht? if so, supervet! anders ook hoor maar das net ff dat extra pimppuntje, zoiets zelf maken! denk dat de precieze diameter wel belangrijk is om te vermelden..
 
Ik heb een goede vriend op de TU eindhoven. Deze persoon verdient eigenlijk meer credit dan mij! Met de huidige stand der techniek is het een koud kunstje... Maar er gaat gewoon zoveel tijd en energie in zitten... In pricipe kan je echter alles maken! Adoniseren kost ook veel tijd... ( is altijd een grote baal factor B| )
De exacte bore is trouwens 14.88mm
Heb ook nog een mooie CNC koppeling daarbij: voor een kabel in mijn geval...
De andere kant van de motor moest natuurlijk ook mooi! :Y
Als ik het ontwerp nog heb zou ik die ook nog wel kunnen maken...
full
 
Ziet er echt prachtig uit (en al helemaal gemonteerd op de fiets!!!)

Heb je een RS met de standaard hendels dan is er maar 1 optie: KOPEN!!!

(kickje)
 
Yep... dat lijkt te kloppen. Ik ken dit adres niet maar ze zien er hetzelfde uit.
Heb het ontwerp van een dude uit australie, vond zijn site via ebay. Alleen daar vind je verder maar 1 plaatje van deze rempomp, en het is niet een webshop.
Zal zeker niet verkeerd staan op die van jouw Roy! Zal je een mailtje sturen.
Keep on pimpin the bike!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan