Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej naked-ladies!!!
Ben hier wel eerder op het topic geweest, maar inmiddels op vakantie geweest en druk druk druk... Zie ook dat er inmiddels een gave OP is gemaakt?! Mag ik ook!?! :) Vanmiddag weer wezen touren, heerlijk weer nog, had ik niet verwacht! Ook maar even piccies gemaakt...

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb nog geen foto met mijzelf op de motor. Rij momenteel namelijk nog met een (geleend) textiel pak... Ben nog op zoek naar een leren combi... :)
Welkom :W

Ik vind een gele ducati wel apart *O* Nice :Y

Heb je al een pak op het oog?


Nessy kreeg vandaag nog de standaard opmerking: huh? rij je ook motor :?
Toch wel grappig als mensen (lees mannen) het niet verwachten :+
Hebben jullie dat ook wel eens?
 
Welkom :W

Ik vind een gele ducati wel apart *O* Nice :Y

Heb je al een pak op het oog?


Nessy kreeg vandaag nog de standaard opmerking: huh? rij je ook motor :?
Toch wel grappig als mensen (lees mannen) het niet verwachten :+
Hebben jullie dat ook wel eens?

Thanx! :) Ben zelf niet zo heel 'gelig', maar vind het mijn bike wel errug mooi staan! :)Nee nog niet echt een pak op het oog... Ook nog niet echt heel erg gekeken, vakantie kwam eerst ;). Ja ik hoor het ook heeel vaak! Mensen verwachten het ook niet, ze vinden mij altijd zo'n onschuldig, klein meisje... Ahum!
 
Heej naked-ladies!!!
Ben hier wel eerder op het topic geweest, maar inmiddels op vakantie geweest en druk druk druk... Zie ook dat er inmiddels een gave OP is gemaakt?! Mag ik ook!?! :) Vanmiddag weer wezen touren, heerlijk weer nog, had ik niet verwacht! Ook maar even piccies gemaakt...

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb nog geen foto met mijzelf op de motor. Rij momenteel namelijk nog met een (geleend) textiel pak... Ben nog op zoek naar een leren combi... :)

Mooie motor *O* jammer dat je er zelf nog niet bij opstaat -O- Eigenlijk zou ik alleen foto's met motoren en meiden plaatsen, maar vooruit dan maar ;)
 
Mooie motor *O* jammer dat je er zelf nog niet bij opstaat -O- Eigenlijk zou ik alleen foto's met motoren en meiden plaatsen, maar vooruit dan maar ;)

Wat ben je weer streng
2ar15smilie.gif


En over mannen gesproken... Laatste tijd valt het mee. Best jammer. Ik vind die reakties altijd wel grappig. Wel eens een keer met een groep motormeiden op een terrasje gezeten en dan mannen die zeggen: 'die motoren zijn zeker van jullie mannen?' -O- :+
 
Laatst bewerkt:
Heej naked-ladies!!!
Ben hier wel eerder op het topic geweest, maar inmiddels op vakantie geweest en druk druk druk... Zie ook dat er inmiddels een gave OP is gemaakt?! Mag ik ook!?! :) Vanmiddag weer wezen touren, heerlijk weer nog, had ik niet verwacht! Ook maar even piccies gemaakt...

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb nog geen foto met mijzelf op de motor. Rij momenteel namelijk nog met een (geleend) textiel pak... Ben nog op zoek naar een leren combi... :)

mooie motor :9
 
Welkom :W

Ik vind een gele ducati wel apart *O* Nice :Y

Heb je al een pak op het oog?


Nessy kreeg vandaag nog de standaard opmerking: huh? rij je ook motor :?
Toch wel grappig als mensen (lees mannen) het niet verwachten :+
Hebben jullie dat ook wel eens?

ook al rijden steeds meer vrouwen motor ..ze verwachten t sowieso nog niet van een vrouw lijkt het!

dit was ook grappig
op een motorbeurs ..waar ik was met een man.... werd de opmerking gemaakt ..je kan er ook goed achterop zitten en toen keek ze mij aan B|
kon gelukkig zeggu dat hij achterop mocht omdat HIJ nog niet zijn rijbewijs had *D

en het valt me altijd op dat als een man hoort dat je motorrijdt ...hij gelijk het aantal cc's van zijn motor opnoemt ..als ik dan zeg hoeveel cc de mijne is ...is het gelijk stil _O- _O-
kijk das leuk O-)
 
Haha, ja mooi he?! Ik ben ook klein van stuk, dus verwachten ze het op een bepaalde manier helemaal niet... Altijd leuk! :)

Thanx voor de complimenten! :Y

@ Swifty, ik beloof je dat er gauw een foto komt met mij erop :)
 
:W Ladies.
Sinds afgelopen zaterdag mag ik me ook een girl go naked noemen.
Ik heb een RS 125 ( 2006 witte kleurstelling ) gehad, maar dat was een echte 2 takt.
Was een plaatje om te zien, maar er ging elke keer wel wat stuk.

Vorige week woensdag was voor mij de echt de bom gebarsten, nadat de RS met ongeveer 120 km/h door een redelijke scherpe bocht een warmloper kreeg.
Ik had al 0,0 % vertrouwen, maar na die actie was het voor mij klaar.

Nu kan ik zeggen dat ik de eigenaresse bent van een CB 600 F uit 2005.
Heb jammer genoeg nog geen eigen foto's.
Gister eerste rit gehad,qua prestaties bevalt hij erg goed, maar de houding moet ik nog erg aan wennen.

Er komt nog een Akrapovic demper onder en rizoma spiegels, reflector is er gister afgezaagd :+ .
Hier een foto bij de dealer nog:

[afbeelding]

Heuj... niet zo negatief hé? :P Veel plezier van je nieuwe motor!
 
welkom hier :W en ook toegevoegd *D

Swifty bedankt , lees erg veel mee topic is geweldig ook een sleuk om de vehalen van de dames te lezen.

Ikzelf heb de bike gestald, ;( ;( komt denk in het voorjaar weer naar buiten of het moet wel erg mooi weer worden en belangrijk droog. }) })

Las dat er een dame was die net als ik klein van stuk is. O-)

Voordat ik de X4 reed was ik de trotse eigenaar van een CBsevenfifty,(ook rood) die voor mij ook hoog was stond met de tenen aan de grond bij stoplicht en kan het gevoel oh oh en zeker met het omdraaien van je bike.

Mijn oplossing was dat ik laarsen kocht met een soort platauzool. :Y :Y
Neen geen KIss schoenen _O- _O- _O-

Inmiddels rijd ik nu 3e seizoen X4 die veel lager is en moet zeggen ik voel me nu ook zekerder zeker als ik bij stoplicht sta :Y :Y :Y Balans is veel beter en oh zo belangrijk :Y

Maar Kawa-L die heeft een betere gevonden zij is ook erg klein en heeft haar zolen laten verhogen, is niet te zien maar wel effecctief. Misschien een tip 8-) 8-)

greetz Dajo
 
Al gestald? Ik heb toch wel goeie hoop dat er nog een ritje in zit hoor, deze maand, ik heb nog geen zin pm 'm te stallen :N

En lekker dat ik een beetje lengte heb, als ik jullie verhalen zo lees :P
 
@ Dajo, handig dat er dan toch schoeisel is om wat meer balans te creeren op een hogere motorfiets. Ik ben zelf 1.64, niet echt lang dus, maar heb met mijn Monster totaal geen problemen bij de grond te komen. Zelfs met beide voeten plat op de grond, heel fijn! Geloof wel dat hij een paar cm verlaagd is. De vrouw van wie ik hem kocht was nog iets kleiner dan ik...

En jammer dat je hem al gestald hebt, er komen vast nog mooie dagen! Ik donderdag dus nog gereden, was heerlijk! En hoop maandag ook nog een dagje te kunnen rijden!!! :Y
 
Swifty bedankt , lees erg veel mee topic is geweldig ook een sleuk om de vehalen van de dames te lezen.

Ikzelf heb de bike gestald, ;( ;( komt denk in het voorjaar weer naar buiten of het moet wel erg mooi weer worden en belangrijk droog. }) })

Las dat er een dame was die net als ik klein van stuk is. O-)

Voordat ik de X4 reed was ik de trotse eigenaar van een CBsevenfifty,(ook rood) die voor mij ook hoog was stond met de tenen aan de grond bij stoplicht en kan het gevoel oh oh en zeker met het omdraaien van je bike.

Mijn oplossing was dat ik laarsen kocht met een soort platauzool. :Y :Y
Neen geen KIss schoenen _O- _O- _O-

Inmiddels rijd ik nu 3e seizoen X4 die veel lager is en moet zeggen ik voel me nu ook zekerder zeker als ik bij stoplicht sta :Y :Y :Y Balans is veel beter en oh zo belangrijk :Y

Maar Kawa-L die heeft een betere gevonden zij is ook erg klein en heeft haar zolen laten verhogen, is niet te zien maar wel effecctief. Misschien een tip 8-) 8-)

greetz Dajo
ik ben blij dat ik overal op pas :Y ben 1.81 lang *O* perfecte lengte voor de meeste motoren
 
Dajo en Lady-M,

Ik kan nu natuurlijk niet achterblijven.

Swifty, bij deze meld ik mij ook :) met foto 8-)

Sinds mei ben ik in mijn bezit van mijn motorrijbewijs, ik rij net als LadyM op de nieuwe Kawa Er6n abs. Veel ervaring heb ik nog niet. Afgelopen maanden heb ik gelukkig veel km (+/- 8000 km) kunnen maken.

Zoals Dajo ook vertelde, ben ik niet lang, nl 1.55m. ik heb het probleem grotendeels kunnen oplossen door een kortere achtervering te plaatsen, doorgestoken voorpoten, buddy dunner en wat Dajo ook zei, de zolen van mijn motorlaarzen 2 cm dikker laten maken.

Leuke Topic, Swifty :)

Ik hoop dat er nog meer dames melden :Y Want ik weet dat er nog twee meiden zijn, die ook op een witte Kawa Er6n rijden :Y

Groetjes KawaLuna :W

full
 
Ik dacht toch gehoord te hebben dat het volgende week mooi weer wordt :Y

Hello MierJ _O-
Heb de bike wel gestald maar is no problem haar zo weer naar voren toveren :Y :Y

Dus ik zal zeker rijden als het goed weer is , maar zoals vandaag rijd ik niet, veel poetswerk he _O- _O-

Het is jamer dat ik dicht bij me werk woon dus komt met rijden meet op de weekenden aan. }) }) }) .

Red X staat nog niet in de winterslaap :N :N :N :N

greetz Dajo
 
Dajo en Lady-M,

Ik kan nu natuurlijk niet achterblijven.

Swifty, bij deze meld ik mij ook :) met foto 8-)

Sinds mei ben ik in mijn bezit van mijn motorrijbewijs, ik rij net als LadyM op de nieuwe Kawa Er6n abs. Veel ervaring heb ik nog niet. Afgelopen maanden heb ik gelukkig veel km (+/- 8000 km) kunnen maken.

Zoals Dajo ook vertelde, ben ik niet lang, nl 1.55m. ik heb het probleem grotendeels kunnen oplossen door een kortere achtervering te plaatsen, doorgestoken voorpoten, buddy dunner en wat Dajo ook zei, de zolen van mijn motorlaarzen 2 cm dikker laten maken.

Leuke Topic, Swifty :)

Ik hoop dat er nog meer dames melden :Y Want ik weet dat er nog twee meiden zijn, die ook op een witte Kawa Er6n rijden :Y

Groetjes KawaLuna :W

[afbeelding]

He Kawa-L, :W :W :W

Leuk dat je ook hier gemeld hebt, nou Eef nog _O- _O- _O- en wat geen ervaring je hebt dit jaar al meer kmters achter je kiezen als ik _O- _O- _O- _O-
Lekker he :Y :Y :Y

greetz Dajo
 
Laatst bewerkt:
@ Dajo, handig dat er dan toch schoeisel is om wat meer balans te creeren op een hogere motorfiets. Ik ben zelf 1.64, niet echt lang dus, maar heb met mijn Monster totaal geen problemen bij de grond te komen. Zelfs met beide voeten plat op de grond, heel fijn! Geloof wel dat hij een paar cm verlaagd is. De vrouw van wie ik hem kocht was nog iets kleiner dan ik...

En jammer dat je hem al gestald hebt, er komen vast nog mooie dagen! Ik donderdag dus nog gereden, was heerlijk! En hoop maandag ook nog een dagje te kunnen rijden!!! :Y
Hello Noorus :W

Ben ik ietsie groter 1.68 _O- _O- _O-
Maar De Honda X4 ligt ook lekker laag aan de grond dus kan nu gewone motolaarzen aan O-) O-)

greetz Dajo
 
Hello MierJ _O-
Heb de bike wel gestald maar is no problem haar zo weer naar voren toveren :Y :Y

Dus ik zal zeker rijden als het goed weer is , maar zoals vandaag rijd ik niet,
veel poetswerk he _O- _O-

Het is jamer dat ik dicht bij me werk woon dus komt met rijden meet op de weekenden aan. }) }) }) .

Red X staat nog niet in de winterslaap :N :N :N :N

greetz Dajo


oohh ik dacht al ..ja stallen is bij mij stallen...hij staat namelijk 's winters in de huiskamer
nee vandaag ook niet gereden... zonde van mij Appie :+
 
Dajo en Lady-M,

Ik kan nu natuurlijk niet achterblijven.

Swifty, bij deze meld ik mij ook :) met foto 8-)

Sinds mei ben ik in mijn bezit van mijn motorrijbewijs, ik rij net als LadyM op de nieuwe Kawa Er6n abs. Veel ervaring heb ik nog niet. Afgelopen maanden heb ik gelukkig veel km (+/- 8000 km) kunnen maken.

Zoals Dajo ook vertelde, ben ik niet lang, nl 1.55m. ik heb het probleem grotendeels kunnen oplossen door een kortere achtervering te plaatsen, doorgestoken voorpoten, buddy dunner en wat Dajo ook zei, de zolen van mijn motorlaarzen 2 cm dikker laten maken.

Leuke Topic, Swifty :)

Ik hoop dat er nog meer dames melden :Y Want ik weet dat er nog twee meiden zijn, die ook op een witte Kawa Er6n rijden :Y

Groetjes KawaLuna :W

[afbeelding]


Welkom hier *O* Mooi zeg, zo'n witte naked :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan